یکی از فرماندهان سپاه پاسداران ایران گفت در مورد تاثیر سرویسهای جاسوسی آمریکا بر برنامه موشکی ایران، سپاه از مسئولان سیاسی ایران مطمئن نیست. 

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر علی حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران ایران، روز چهارشنبه 9 مارس در یک برنامه تلویزیونی گفت: "ما از مجموعه نظامی و سپاه مطمئنیم، ولی ممکن است دشمن روی مسئولان سیاسی اثر بگذارد." 

حاجی زاده، در برنامه تلویزیونی خود در مورد پرتاب موشکهای بالستیک ایران در روز چهارشنبه گفت سپاه تا پیش از برجام هر سال رزمایش داشته، اما پس از برجام بعضی از مسئولان سیاسی ایران خواستار بعقب افتادن آزمایشهای های موشکی ایران شده اند. 

آزمایش موشکهای بالستیک با برد 2000 کیلومتر در روز چهارشنبه با واکنش منفی کشورهای منطقه و جامعه بین المللی روبرو شده است. 
حاجی زاده گفت: "هواپیماهای جاسوسی آمریکا از فراز آب‌های آزاد، شلیک موشک‌های ما را رصد کردند." 

او افزود: "آنها می‌خواهند همان خرابکاری‌های هسته‌ای را در زمینه موشکی نیز داشته باشند،‌ البته ما مراقبیم و از مجموعه سپاه و صنعت دفاعی مطمئنیم، ‌اما دشمن ممکن است با شانتاژ بر روی مسئولان سیاسی اثر بگذارد." 

سخنان حاجی زاده، اولین انتقاد مقامات سپاه پاسداران از سیاستمداران دولت حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، بعد از انتخابات هفته گذشته مجلس ایران است. در این انتخابات گفته می شود که کاندیدهای طرفدار دولت روحانی، توانستند موفقیت هایی بدست آورند.