کل نماهای صفحه

۲۰ اسفند ۱۳۹۴

خامنه ای واعتراف به بی آیندگی نظام ولایت فقیه وتصفیه حساب با رفسنجانی و شکست درمهندسی انتخابات در دیدار با خبرگان چهارم


خامنه ای واعتراف به بی آیندگی نظام ولایت فقیه وتصفیه حساب با رفسنجانی و شکست درمهندسی انتخابات در دیدار با خبرگان چهارم
خامنه ای امروز با عجله و به بهانه  خاتمه دوران مجلس خبرگان به صحنه آمد وسخنانی ایراد کرد که بیش از پیش وضعیت فلاکت بار و بحرانهای درونی و بین المللی رژیم را به نمایش گذاشت. او دراین سخنان روی چند موضوع انگشت گذاشت که به قرار زیر ا ست .

الف :‌تعریف و تمجید از مهره های حذف شده خودش یعنی یزدی و مصباح و دلجویی از آنها . به این منظور خامنه ای یزدی و شاهرودی را سمت چپ و رفسنجانی و روحانی را سمت راست خودش نشانده بود . حذف این دو مهره سابقه دار خامنه ای نشاندهنده شدت نفرت مردم از کل نظام را نشان میدهد که خامنه ای تلاش میکرد آن را لاپوشانی و رفع ورجوع کند.
ب :‌ باند اصلاح طلبان و بطور مشخص موسوی و کروبی و حامیان آنها را نانجیب خواند که برای نظام هزینه درست کرده اند .درنقطه مقابل  یزدی و مصباح را نجیب نامید که برای رژیم بحران درست نکردند . درحالی که بعد  از قیام 88 شکل گیری قیام در این انتخابات مرز سرخ هر دو بخش نظام بوده است .
منظور خامنه ای از هزینه ، طلسم شکستگی خودش  در جریان قیام 88 بود که مردم درخیابانها فریاد میزدند . مرگ بر اصل ولایت فقیه و خامنه ای قاتله کل نظام باطله .خامنه ای درسخنانش نشان داد که چه میزان از بی آیندگی نظام و قیام جوانان ترس ووحشت داردوکابوس همیشگی  او میباشد .
ج :‌ یک باردیگر برای هاشمی رفسنجانی و روحانی خط ونشان کشید و خط مشی آنها و رابطه های خارجی آنها را که روحانی و هاشمی بسیار به آن می بالند را بی ماده و روی کاغذ نامید که در زمین هیچ واقعیتی ندارد . او به شورای نگهبان ارتجاع مجددا مساله نفوذ را یاد آور شد و به 10 شیوه نفوذ بدون این که از آنها نام ببرد اشاره کرد . خامنه ای گفت که برخی از مسولین میگویند که با همه دنیا تعامل باید داشته باشیم ونگاهشان به بیگانه و بیرون است .
او درحالی که خودش را انقلابی و تلویحا هاشمی و روحانی را غیر انقلابی که چشم به غرب دوخته اند توصیف میکرد ، تاکید کرد که مجلس خبرگان باید تحت هژمونی او قرار داشته باشد
او صراحتا  در واکنش به حملات رفسنجانی و روحانی به شورای نگهبان به  کسانی که به شورای نگهبان حمله میکند ( درحالی که  دوربین تلویزیون رفسنجانی و روحانی را نشان میداد ) را دشمن معرفی کرد .
د :‌ با دجالیت تمام درحالی که مردم ایران به این انتخابات نه گفتند و آنرا تحریم کردند با ر دیگر به دروغ  مدعی شرکت 60 درصدی مردم گردید  و تا نشان بدهد که رژیم حمایت مردمی دارد . او در این سخنان نشان داد که این رژیم به چه میزان به این نمایشهای تکراری نیاز دارد وکسانی که در این انتخابات بهر بهانه ای شرکت کرده اند در زمین ولی فقیه شرکت کرده اند .
خامنه ای درحالی که به شرکت معنی دار مردم در انتخابات شرکت میکرد به زبان بی زبانی به نفرت مردم از این رژیم اعتراف نمود.
هـ :‌خامنه ای نشان داد که اولویت اصلی نظام مساله انتخاب رهبری است . خامنه ای میداند که چه به دلیل طلسم شکستگی او و چه به دلیل بیماری که هر آن ممکن است که جهان را از لوث وجودش پاک کند و چه به دلیل ترس از سرنگونی میخواهد مساله جانشینی خودش را حل کند . ولی چه خامنه ای و مجلس خبرگان آخوندی  موفق به تعیین رهبر جدید بشوند و چه نشوند ا ین نظام در سراشیب سرنگونی قرار گرفته است و هیچ راه پس و پیشی در جلو این نظام وجود ندارد .
صحبت های خامنه ای بوضوع نشان داد که بشدت نگران آینده نظامش میباشد . او بیش از هر کس دیگری از منفوریت نظامش آگاه است . او بخوبی آمار واقعی شرکت کنندگان را میدانند و به همین دلیل هم هست که این میران روی مساله نفوذ تکیه میکند . او بخوبی میداند که پس از جام زهر اتمی و پس از شکست های درعراق وسوریه و یمن و تضادها و بن بست های اجتماعی ، اکنون تضادها به راس هرم نظام ریخته است ، به همین خاطر هرچه که جلوتر برویم هم شرایط داخلی و هم بین المللی به ضرر رژیم عمل کرده و برآیند همه این شرایط سرنگون تمامیت نظام میشود .
بر اساس گزارشات متعددی که از داخل ایران به دست ما رسیده است مردم به صراحت میگفتند که  هیچ امیدی به هیچ یک از جناحهای نظام نداریم زیرا همه را سر وته یک کرباس میدانند .
در زیر قسمت هایی از سخنان خامنه ای عینا در زیر نقل میشود:
"البته برخی بزرگان هم هستند که رأی آوردن و یا رأی نیاوردن، هیچ خللی در شخصیت آنها ایجاد نمی‌کند و آقایان یزدی و مصباح از جمله‌ی این افراد هستند که حضور آنان در خبرگان باعث افزایش وزانت این مجلس می‌شود و نبود آنها نیز برای مجلس خبرگان خسارت است."

او در بخش دیگری از سخنانش گفت :«آزادی عمل مردم» برای شرکت در انتخابات از جمله‌ی این ویژگی‌ها است زیرا در نظام اسلامی، حضور در انتخابات اجباری نیست و مردم با رغبت و انگیزه و فکر در همه‌ی انتخابات‌ها حضور می‌یابند.»
تاکید خامنه ای بر اجباری نبودن انتخابات درحالتی است که بیش از 50 درصد از کسانی که برای این انتخابات کاندید شده بودند رد صلاحیت شدند و برای کارمندان و دوایر دولتی و بسیار اقشار دیگر دولتی و... داشتن مهر شرکت در انتخابات درشناسنامه ها اجباری میباشد .
خامنه ای مدعی شد : «انتخابات هفتم اسفند یک انتخابات رقابتی کامل بود زیرا جناح‌ها و افراد مختلف با شعارها و عناوین گوناگون در انتخابات حضور پیدا کردند و صداوسیما نیز در اختیار کاندیداهای مجلس خبرگان بود و همه به معنی واقعی کلمه تلاش و رقابت کردند.»
دربخش دیگری ا ز سخنانش گفت :‌«اکنون رفت و آمدهایی از طرف غربی‌ها انجام می شود اما این رفت و آمدها تاکنون هیچ اثر مثبتی نداشته است و باید در عمل مشخص شود که این رفت و آمدها چه تأثیری دارند وگرنه صرفاً تفاهم برروی کاغذ فایده ای ندارد.»

۱ نظر: