کل نماهای صفحه

۴ فروردین ۱۳۹۵

در نظام غارت گر وخون ریز ولایت فقیه زورگیران در کاخ ـ گرسنگان بر دار- از نوشته های حسین اخوان توحیدی

در نظام غارت گر وخون ریز ولایت فقیه زورگیران در کاخ ـ گرسنگان بر دار - از نوشته های حسین اخوان توحیدی  

 مطلبی خواندم بهتر دیدم به آن مقداری بپردازم
مطالب مرتبط
بیشتر بدانید
روی مطلب کلیک کنید وبخوانید

ولايت فقيه سرطان غارت وگسترش فقر بر پيكر جامعه قسمت اول،نایب‌رئيس مجلس ایران: رشد اقتصادی سال ۹۴ صفر خواهد بود

در خواست اعدام دونفر زور گیر. در جریان دادگاه چهار زورگیر، متّهم ردیف اول با حضور در جایگاه می گوید متولّد سال ۱۳۶۸ هستم ... جرمم را قبول دارم امّا مادرم مریض بود و برای عمل احتیاج به چهار میلیون تومان (هزار یورو) پول داشت. پدرم ده سال پیش فوت کرد و مادرم در خانه های مردم کار می کرد امّا به دلیل مریضی دیگر نتوانست کار کند. ما تحت پوشش نهادهای حمایتی هستیم ... امّا خرجمان در نمی آید ... مجبور بودم با توجه به پیری و مریضی مادرم از یک جایی پول جور می کردم . اما قبول دارم که اشتباه می کردم».
در این «دادگاه» شاکی اول می گوید: از متّهمان شکایت دارم ولی نمی خواهم اعدام شوند. شاکی دوم هم حرف مشابهی می زند و می گوید: دوست ندارم آنها به اتّهام محاربه اعدام شوند.
ـ وکیل تسخیری در دفاع از موکّلانش می گوید: در جامعه یی که رشوه گیری انجام می شود و ماشین دومیلیاردی و رستورانهایی با غذاهای ۱۵۰ هزار تومانی وجود دارد، این جوانها هم خام می شوند می گویند ما هم باید از این موضوع نصیبی ببریم».
با این که شاکیان درخواست داشتند که متّهمان اعدام نشوند، امّا سران جنایت پیشه رژیم ولایت فقیه که برای تشدید جوّ رُعب و وحشت، خودشان این دستاویز را عَلَم کرده و صحنه نمایشی این «زورگیری» را در اینترنت و تلویزیون هم نشان داده و به همین بهانه قانون اعدام دارندگان سلاح سرد را به تصویب رسانده بودند، این دو جوان را در ملأ عام حلق آویز کردند. در این سی و چندسال، روش جاری آدمکشان ولایت، برای سرکوب اعتراضات و خیزشهای مردمی و بستن راه آزادی مردم ایران، «بیداد، پشتِ بیداد» و جنایت، پشت جنایت بوده است. در ماههای پیش از «انتخابات» که رژیم در بحرانهای لاعلاجی دست و پا می زند، دامنه کشتارها را برای خاموش کردن معترضان گسترده تر کرده است.
وقتی کسانی که از راه دریوزگی امرار معاش می کردند و ریزه خوار خوان این و آن بودند، با نیرنگ و فریب و ریا ، پا بر فرش خون مردمِ به پاخاسته علیه ظلم و دیکتاتوری بر تخت ولایت فقیه تکیه می زنند، چاره یی ندارند جز این که برای «حفظ نظام» بادآورده شان، شریف ترین جوانان ملت را به صُلّابه بکشند و در برابر خواستهای به حق همان مردمی که رنج و خون انقلاب را به دوش کشیده اند، با زبان گلوله سخن بگویند و ده ده و صد صد و هزار هزار از مردم رنجکشیده دادخواه را در شکنجه گاهها و میدانهای تیر پرپرکنند یا در معابر عمومی در برابر نگاه دردمند مردم به جان آمده بر جرّاثقالها آویزان کنند.
آنها برای اینکه غارتگران اصلی نظام که نخستین غارتگرخامنه ای و مجتبی خامنه ای سرمافیای بیت وپاسداران دزد وخون ریز میباشد را در ببرند ودست آقا زاده های دیگر را برای غارت های بیشتر باز بگذارتد مجبورند تعدادی را برای ایجاد رعب ووحشت وهمچنین برای رد گم کنی ونعل وارونه زدن بر سر دار ببرند اما تاریخ مصرف ولایت فقیه وحکومت ملاها وپاسداران بسر رسیده وباید پاسخ جنایاتشان را در پیشگاه خلق پس بدهند.
ایران آزاد خواهد شد وفرزندان ملت با خشت جانشان دوباره وطن را خواهند ساخت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر