کل نماهای صفحه

۲۷ اسفند ۱۳۹۴

خامنه ای و نهانخانه جنایت نظام خونریز ولایت فقیه

لینک به منبع

خامنه ای و نهانخانه جنایت نظام خونریز ولایت فقیه

اول این فیلم را ببینید

ویدیو..نماینده مجلس ایران به قتل صدها اسیر عراق افتخار می‌کند
 نهانخانه جنایت

حسن داعی
قاضی پور در سخنرانی خود به کشتار 800 اسیر عراقی و نقش خود در رهبری این جنایت اعتراف میکند و این، امری تازه در جمهوری اسلامی است. در 37 سال گذشته، رژیم آخوند-پاسدار هولناک ترین و مصیبت بارترین جنایات را علیه مردم ایران و مردم منطقه انجام داده است اما، همه جناح های حکومتی، منجمله اصلاح طلبان خارج از کشور، با سکوت در باره این جنایات و نقش خود در ارتکاب آنها، اجازه نداده اند تا مردم ایران با عمق فاجعه و ماهیت ضد بشری رژیم آشنا شوند. دلیل آن نیز روشن است ...

نادر قاضی پور بسیجی سابق و نماینده مجلس رژیم از ارومیه، چند روز پیش یک سخنرانی به زبان آذری ایراد کرد و درونمایه ضد بشری خود و همقطارانش را به نمایش گذاشت. وی که در جنگ با عراق فرمانده گردان بود، در بخشی از سخنان خود به کشتار 700-800 اسیر عراقی اشاره کرد و گفت: "ما در جبهه ۱۲ نفر بودیم و من فرمانده … در جاده بصره - العماره حدود 700-800 عراقی تسلیم ما شدند … چون امکانات انتقال اسرا را نداشتیم از دستشان خلاص شدیم! البته می‌دانم خیلی از مردم تحمل دیدن سربریدن یک گوسفند را ندارند اما ما به‌خاطر امام و شهداء این کار را کردیم."
بدنبال این سخنان، قاضی پور در گفتگوئی با سایت حکومتی خبر آنلاین که بخشی از آنرا تابناک منتشر کرده است، در توجیه سخنان خود گفت: " من نمی‌توانم منکر این بشوم که آن کار را انجام نداده‌ام اما اینکه گفته شود آنها اسیر بوده‌اند درست نیست چراکه ما در عملیات بودیم و پس از عملیات بسیاری از آنها روی زمین افتاده بودند."
اعتراف قاضی پور به این جنایت هولناک، خشم جناح های حکومتی در داخل و خارج از کشور را برانگیخته است. سایت شرق و سایت آفتاب که به جناح رفسنجانی وابسته اند قاضی پور را مورد انتقاد شدید قرار داده و آثار زیانبار سخنان وی را مورد بررسی قرار دادند. در خارج از کشور نیز اکبر گنجی در مقاله ای که سایت رادیو فردا منتشر کرده است، صحت ادعای وی را مورد تردید قرار داده است: "احتمال دروغگویی قاضی‌پور در این مورد بسیار بالاست و برخی رزمندگان حاضر در صحنه نه تنها مدعای وی را انکار کرده‌اند، بلکه حضورش در آن جبهه را هم نفی کرده‌اند."
گنجی ناراحتی خود از اعتراف قاضی پور به این جنایت را با این بهانه که گویا عربستان سعودی از این سخنان سوء استفاده میکند بروز داد و نوشت: "مدتهاست که عربستان سعودی در جنگ قدرت منطقه‌ای با ایران، می‌کوشد تا تمامی کشورهای عرب و مسلمان را علیه ایران بسیج کرده و در یک جبهه قرار دهد. آنان «بهار عرب» را که انقلابی علیه نظام‌های دیکتاتوری و فاسد بود، به جنگ شیعه/سنی و عرب/عجم تبدیل کرده‌اند. حالا خبرگزاری العربیه عربستان سعودی با انتشار فیلم سخنان قاضی‌پور، با ترجمه عربی، و تیتر «نماینده مجلس ایران به قتل صدها اسیر عراق افتخار می‌کند»، می کوشد تا به فضای ضد ایرانی در جهان عرب و خصوصاً عراق دامن بزند."
اعتراف قاضی پور به این جنایت و شرکت خودش در آن، امری بدیع و تازه در حیات نکبت بار جمهوری اسلامی است. در 37 سال گذشته، رژیم آخوند-پاسدار هولناک ترین و مصیبت بارترین جنایات را علیه مردم ایران و مردم منطقه انجام داده است. ادامه جنگ با عراق بمدت شش سال پس از آزادی خرمشهر، کشتار و نابودی یک نسل از فعالین سیاسی، مدنی و فرهنگی در دهه شصت، قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67، ترورهای خارج از کشور، تروریسم منطقه ای و بین المللی و کشتار مردم سوریه بخشی از این کارنامه است. اما در تمام این سالها، جناح های حکومتی و افراد وابسته به آنها، چه در داخل و چه در خارج، با سکوت در باره این جنایات، اجازه نداده اند تا پرده ها کنار روند و مردم ایران و جهان با عمق فاجعه و ماهیت ضد بشری رژیم آشنا شوند.
اعتراض آیت الله منتظری به قتل عام زندانیان سیاسی، یکی از نمونه های منحصر بفردی است که مردم ایران را با گوشه ای از جنایات رژیم آشنا کرد. در این سالها، اگرچه جناح های حکومتی، به افشاگری علیه رقیبان خود برخاسته اند و گوشه ای از غارت ثروت های ملی و در موارد بسیار نادری به نقش جناح رقیب در بخش کوچکی از جنایات اشاره کرده اند اما قاضی پور، به جنایتی اشاره میکند که خود در آن شرکت داشته است و این، تازگی دارد.
اهمیت سخنان وی زمانی آشکار میشود که به اصلاح طلبان داخل و خارج از کشور یا همان خط امامی های سابق نگاه کنیم. این جناح در دهه اول انقلاب با گروگانگیری سفارت آمریکا، انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها، کنترل قوه مجریه، تأسیس و رهبری نهادهای سرکوب مثل وزارت اطلاعات و سپاه و همچنین راه اندازی حزب الله لبنان و شبکه ترور خارج از کشور، نقش درجه اول در جنایت علیه بشریت داشته است. اما در این 37 سال، هیچکدام از وابستگان این جناح بخصوص آندسته که در خارج بسر میبرند، هیچگاه درباره آن جنایات و نقش خود و جناحشان در ارتکاب آنها کوچکترین سخنی نگفته اند.
دلیل سکوت شان نیز روشن است. اگر پرده ها کنار روند و مردم با عمق جنایات رژیم که در تاریخ کشورمان بی سابقه است آشنا شوند و ماهیت ضد بشری حاکمان بر کشورمان را به روشنی لمس کنند، همه دکان های اصلاح طلبی و نمایشات انتخاباتی رنگ میبازند و طلسم فریب و دروغشان شکسته میشود. سکوت این جماعت و تلاش بی وقفه آنها برای بسته نگاه داشتن نهانخانه جنایات رژیم، دلیل روشنی بر هولناک بودن آنها است.
اگر مردم ایران با ماهیت ضد ملی جنگ ایران و عراق و نابودی اقتصاد کشور و فرستادن هزاران کودک به روی مین آشنا شوند و نیاز رژیم به ادامه جنگ بمنظور سرکوب و کشتار گسترده مخالفان را درک کنند، اگر با ابعاد قتل و شکنجه زندانیان در دهه شصت آشنا شوند، با شبکه های ترور مخالفین در خارج و شبکه بین المللی ترور حزب الله و سپاه قدس در سراسر جهان آشنا شوند، آنگاه، ماهیت رژیم با شفافیت تمام در برابر چشمان شان قرار میگیرد و در نتیجه، بجای دخیل بستن به صندوق های پوشالی رأی گیری، بدنبال راه چاره برای نجات خود از جهنم آخوندی میروند.

۱ نظر:

  1. مرگ بر اصل ولایت فقیه وتمامیت نظام آخوندی در ایران باشد روزی که حساب همه این جنایت ها را در پیشگاه خلق ایران با محاکمه بدهند مردم ایران هرگز فراموش نکردند بعد از ۳۰خرداد سال ۶۰ شب ها درزندانهای اوین وسایر شهرهای ایران در دسته های صد نفره بهترین جوانان ایران را اعدام می کردند

    پاسخحذف