کل نماهای صفحه

۷ فروردین ۱۳۹۵

تروروتروریزیم رژیم ایران - کری :حزب الله لبنان مسئول انفجار سی سال پیش سفارت آمریکا در بیروت است

کری:حزب الله لبنان ، مسئول انفجار سی سال پیش سفارت آمریکا در بیروت است

جان کری

اسرار پشت پرده ها: وزیر خارجه آمریکا در سالروز انفجار سفارت این کشور در بیروت که منجر به کشته شدن ۵۳ نفر شد، حزب الله لبنان را که مزور ودست ساز رژیم ایران است راعامل حمله تروریستی معرفی کرد.

 دیلی استارقبلا نوشته بود، وزیر خارجه آمریکا حزب الله لبنان را به دست داشتن در انفجار سفارت این کشور در بیروت در سال 1983 که به کشته شدن 53 تن انجامید، متهم کرد.
جان کری: حزب الله و سایر سازمانهای تروریستی نظیر آن امید دارند از طریق اینگونه اقدامات خشونت آمیز بتوانند روابط قوی آمریکا با مردم لبنان را که در جهت ثبات لبنان است، برهم بزنند.
وی در سی امین سالگرد انفجار سفارت آمریکا در بیروت، پایتخت لبنان گفت: امروز پس از سی سال روابط خوب ما با مردم لبنان نشان می دهد  همکاری نزدیکی میان مردم لبنان و ما برقرار است و این نشان دهنده آن است که تلاش دشمنان برقراری دموکراسی شکست ‌خورده است.
وزیر خارجه آمریکا با یادآوری میزان تلفات حادثه و اشاره به روابط کنونی دو کشور تصریح کرد: تروریستها تصمیم آمریکا بر مقابله جدی باتروریسم را جدی نگرفته اند.
کری همچنین بر حمایت از مردم لبنان و دفاع از حاکمیت، ثبات و استقلال لبنان تاکید کرد.
سفیر آمریکا در لبنان نیز با صدور بیانیه ای با اشاره به حادثه 30 سال پیش انفجار سفارت آمریکا در بیروت این حادثه را فصل جدیدی در تاریخ آمریکا در خاورمیانه ارزیابی کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر