کل نماهای صفحه

۴ فروردین ۱۳۹۵

عملیات تروریستی بروکسل - نگاهی به کانون ومنشاه صدور تروریزم یعنی ملاهای تهران- عملیات خبر


عملیات تروریستی بروکسل - نگاهی به کانون ومنشاه صدور تروریزم یعنی ملاهای تهران 1- عملیات خبرعربستان

لینک به منبع
جنایت تروریستی رژیم ایران در خوبر عربستان در سال 1996

واشینگتن تایمز 5اکتبر 2015 ـ 13مهر 94 جزییاتی از سرپوش گذاشتن دولت بیل کلینتون بر جنایت تروریستی رژیم ایران در خوبر عربستان در سال 1996 فاش کرد.

این روزنامه نوشت: تلگرام سری که رژیم تهران را به‌خاطر حمله به برجهای خوبر سال 1996 محکوم می‌کرد از افکار عمومی دور نگه داشته شد.

اسناد جدید نشان می‌دهد رژیم ایران و حزب‌الله توطئه کردند تا مظنون بمب‌گذاری برجهای خوبر سال 1996 را که 19 سرباز آمریکایی را کشت و صدها نفر را مجروح کرد مخفی کنند.

بر اساس اسناد و مصاحبه‌ها، دولت بیل کلینتون به‌اندازه کافی سند در اختیار داشت که نشان می‌داد رژیم ایران در بمب‌گذاری مرگبار تروریستی برجهای خوبر سال 1996 دست داشته است، اما، مانع از افشای آن در نزد افکار عمومی مردم آمریکا و برخی از عناصر اطلاعاتی آمریکا شد از ترس آن که به‌دست یک ناراضی برای تلافی برسد.

مقامهای مطلع به واشینگتن تایمز گفتند: اسناد شامل مصاحبه با نیم دوجین از همدستان سعودی بود که افشا کردند پاسپورتهای خود را از سفارت رژیم ایران در دمشق گرفته، به یک ژنرال ارشد رژیم ایران گزارش داده و توسط  سپاه پاسداران  آموزش دیده بودند.
لوئیس فری مدیر سابق اف.بی.آی به واشینگتن تایمز گفت: وی زمانی که اولین بار خواستار کمک دولت بیل کلینتون برای دسترسی به مظنونان سعودی شد، مرتباً با وی مخالفت می‌شد.

او گفت: زمانی که وی با دور زدن کلینتون موفق شد و با مدرک بازگشت، مدرک او تحت عنوان ”شایعه است“ رد شد و از وی خواسته شد آن را منتشر نکند زیرا که دولت یک تصمیم سیاسی گرفته بود که روابط خود را با رژیم تهران گرم نماید و نمی‌خواستند اوضاع بهم بخورد.

افشای آنچه بیل کلینتون در مورد شرکت رژیم ایران می‌دانسته و آنچه از افکار عمومی مخفی داشته می‌تواند عواقبی در کارزار انتخاباتی همسر وی هیلاری کلینتون و در سیاست او در قبال رژیم ایران داشته باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر