کل نماهای صفحه

۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

تحولات میدانی جبهه دمشق و حاشیه دمشق حمله هوایی اسراییل به اهدافی در حاشیه شهر دمشق

تحولات میدانی جبهه دمشق و حاشیه دمشق حمله هوایی اسراییل به اهدافی در حاشیه شهر دمشق

بیشتر بخوانید

"سایت مشرق در باره بمباران زاغه مهمات متعلق به شبه نظامیان حزب الله در نزدیک فرودگاهی در اطراف دمشق را منعکس کرد وسعی کرد انها را انبار تدارکات و...مطرح کند اما اطلاعاتی از جزئیات آن بیان کرد که در زیر میاید."

سایت رژیم وگروه بین الملل مشرق- نوشت
عصر دو روز گذشته 8 فروند هواپیمای جنگنده بمب افکن ارتش رژیم صهیونیستی (احتمالا از نوع اف 16 ) به اهدافی در حاشیه شهر دمشق حمله کردند که طی آن دو مرکز متعلق به ارتش سوریه مستقر در "فرودگاه بین المللی دمشق" و "فرودگاه نظامی الشراعی واقع در منطقه دیماس" (25 کیلومتری حاشیه شمال غربی دمشق) هدف چندین موشک کروز هوا به زمین قرار گرفته و بطور کامل منهدم شدند.

بنابر اطلاعات واصله ، هدف از حمله هوایی به فرودگاه دمشق ، انهدام مجموعه انبار کالاهای صادراتی و وارداتی بود که در بخشی از آنها تسلیحات دفاعی خریداری شده از سوی ارتش سوریه برای انتقال به مراکز آن در سایر شهرهای سوریه نگهداری می شد. هدف دوم، انهدام مقر و انبارهای تیپ موشکی 105   ارتش سوریه مستقر در محوطه فرودگاه نظامی الشراعی واقع در جنوب شرقی روستای "دیماس"بود که طی آن هواپیماهای جنگی ارتش اسراییل با حمله به اهداف مذکور موفق به انهدام آنها شده اند.

تازه‌ترین تحولات سوریه

تازه‌ترین تحولات سوریه


روستای دیماس با جمعیتی معادل 22 هزار نفر و مساحت 160 کیلومتر مربع ، از توابع شهرک قدسیا بوده که در شمال غربی شهر دمشق و در نزدیکی منطقه بقاع لبنان قرار دشته و اتوبان بین المللی دمشق – بیروت از مجاورت آن عبور می کند. بنا بر بررسی های بعمل آمده ، هواپیماهای ارتش اسراییل ، حمله خود را با تجاوز از مرزهای جنوبی سوریه در استان قنیطره و درعا آغاز کرده اند و پس از عبور از آسمان شهر قنیطره مسیر خود را به سمت شهرهای نوی ، جاسم و حاره در استان درعا مسیر خود را به سمت شهر دمشق ادامه داده و از سمت جنوب غربی این شهر به دو هدف نظامی ذکر شده حمله و آنها را منهدم کرده اند. 

تازه‌ترین تحولات سوریه

تازه‌ترین تحولات سوریه

تازه‌ترین تحولات سوریه

تازه‌ترین تحولات سوریه
فرودگاه الشراعی در نزدیکی روستای دیماس شمال غربی دمشق که هدف حملات هواپیماهای اسراییلی قرار گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر