کل نماهای صفحه

۱۸ فروردین ۱۳۹۶

سخنان ترامپ بعد از حمله موشکی از سایت حکومتی فردا نیوز

سخنان ترامپ بعد از حمله موشکی از سایت حکومتی فردا نیوز

" رژیم آخوندی وپاسداران که به قلدری وگردنکشی وتهدید کردن معروف است حالا که چوب حساب رسی ترامپ را دیده مثل یک بچه خوب !! تنها به چند سئوال اکتفا کرده که چیزی روی سرش خراب نشود"
از سایت فرا نیوز بخوانید
بعد از حمله شدید به اوباما بابت «بی‌عملی» و تهدید سازمان ملل

شلیک ده‌ها موشک آمریکایی به فعال‌ترین فرودگاه نظامی سوریه

ترامپ پس از حمله موشکی گفت: «بشار اسد از گازهای عصبی و شیمیایی علیه شهروندان استفاده می‌کند و افراد بسیاری بابت همین موضوع کشته شده‌اند. من از جامعه جهانی می‌خواهم در اسرع وقت به تصمیم مشترک و قاطعی در قبال این قتل عام و حمام خون در سوریه برسند.»

رئیس جمهور آمریکا دقایقی بعد از حمله موشکی به فرودگاه شعیرات، در پیام تصویری گفت: «ما یک نقطه معین را رهگیری و به آن حمله کردیم. این هدف، همان نقطه‌ای است که حمله شیمیایی از آن‌جا آغاز شده بود.»

ترامپ در ادامه گفت: «بشار اسد از گازهای عصبی و شیمیایی علیه شهروندان استفاده می‌کند و افراد بسیاری بابت همین موضوع کشته شده‌اند. من از جامعه جهانی می‌خواهم در اسرع وقت به تصمیم مشترک و قاطعی در قبال این قتل عام و حمام خون در سوریه برسند.» 

او همچنین مبارزه با ساخت و استفاده از سلاح شیمیایی را در راستای امنیت آمریکا ارزیابی و تأکید کرد تردیدی وجود ندارد که نظام اسد از سلاح شیمیایی در خان شیخون استفاده کرده است. او مدعی شد شش سال فرصت کافی برای بشار اسد وجود داشته تا رویه خود را تغییر دهد و این زمان برای وی به پایان رسیده است!!

ترامپ البته توضیح نداد بمب‌افکن‌های آمریکا و ائتلاف طی دو سال اخیر چند شهروند بی‌گناه را به قتل رسانده‌اند؟ آیا ترامپ در برابر شهروندان مظلوم عراق و سوریه حاضر به عذرخواهی است؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر