کل نماهای صفحه

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

نامزد "دولت محرمانه" سیخی است که تسنیم ارگان سپاه تروریستی سپاه پاسداران به جهانگیری معاون روحانی زده ومواردی را افشا نموده است

نامزد "دولت محرمانه" سیخی است که تسنیم ارگان سپاه تروریستی قدس سپاه پاسداران به جهانگیری معاون روحانی زده ومواردی را افشا نموده است

"در یک دعوای باندی آنهم درایام رقابت های خاص انتخاباتی سپاه پاسداران به جهانگیری سیخ هائی زد که بتواند دست روحانی را رو کند  روحانی که خود را دولت تدبیر وامید میداند سپاه تروریستی قدس با ارگانش تسنیم دولت روحانی را که جهانگیری معاون او میباشد را نامزد دولت محرمانه نامیده تا به این صورت در سهم خواهی بیشتر دست رقیب را رو کرده باشد.
مواردی را تسنیم ردیف کرده که عنوان محرمانه دارد وبا این فاکتها به جهانگیری وروحانی حالی کرده که برای آنها آشی میپزند که یک وجب روغن دارد ووعده داده که مدارک بیشتری هم در دست دارد در همین مختصر کل دولت روحانی را زیر علامت سئوال برده است که البته نزد ملت وخلق قهرمان کارنامه سیاه تری دارد وآنرا پادشاه اعدامها ودزدی نجومی میدانند"

نامزد "دولت محرمانه": گردش آزاد اطلاعات در دولت تدبیر اجرایی شد + سند

شناسه خبر: 1393239 سرویس: اقتصادی

جهانگیری

اسحاق جهانگیری نامزد کمکی حسن روحانی شب گذشته مدعی شد،" گردش آزاد اطلاعات در این دولت اجرایی شد". نتیجه اقدامات دولت تدبیر در گردش آزاد اطلاعات را ببینید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسحاق جهانگیری نامزد پوششی و کمکی حسن روحانی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری شب گذشته در گفت‌وگوی ویژه خبری مدعی شد: قانون گردش آزاد اطلاعات در این دولت اجرایی شد و دستگاه‌ها مکلف شدند اطلاعات مورد نیاز جامعه را در سایت‌های خود قرار دهند. "
بخشی از نتایج اجرایی شدن گردش آزاد اطلاعات در دولت مورد حمایت اسحاق جهانگیری را ببینید:
انتهای پیام/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر