کل نماهای صفحه

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

مدیر ایرانی شبکه‌ جم‌ تی‌وی با شلیک 27 گلوله در ترکیه ترور شد


مدیر ایرانی شبکه‌ جم‌ تی‌وی با شلیک 27 گلوله در ترکیه ترور شد
    
دبی- العربیه فارسی
سعید کریمیان، مدیر گروه تلویزیونی جم‌ تی‌وی، به ضرب گلوله افراد ناشناس در محل کار خود در استانبول، پایتخت ترکیه ترور شد.
به گزارش شبکه العالم، سعید کریمیان، مدیر ایرانی شبکه‌های تلویزیونی جم‌ تی‌وی، شامگاه شنبه 29 آوریل 2017 به ضرب گلوله افراد ناشناس در مرکز خرید یونیک در منطقه ماسلاک استانبول، پایتخت ترکیه کشته شد. گفته می‌شود 27 گلوله به کریمیان شلیک شده است. در این حادثه علاوه بر کریمیان، یکی از همراهان او نیز کشته شد.
امیر عباس فخرآور از پایه‌گذاران کنفدراسیون دانشجویان ایران، فعال سیاسی مخالف ایران و از اقوام سعید کریمیان، با انتشار ویدیویی، خبر ترور کریمیان را تایید کرد. فخرآور این ترور را کار کسانی دانست که آنها را "مزدوران جمهوری اسلامی" دانست. فخرآور در این‌باره گفت :«رژیم [ایران] اگر فکر می‌کند می‌تواند با این روش‌ها نیروهای مخالف را ساکت کند، با عکس‌العمل‌های جهانی مواجه خواهد شد.»
سعید کریمیان متولد سال 1969 میلادی در شهر قاین در استان خراسان جنوبی ایران است. او در دانشگاه بازل سوئیس، در رشته مهندسی معماری تحصیل کرد. در سال 2007 کریمیان گروه شبکه‌های تلویزیونی جم‌ تی‌وی را راه‌اندازی کرد. این گروه شبکه‌ای برنامه‌های خود را از روی ماهواره‌های هاتبرد و یاه‌ست در اروپا، شمال آفریقا، آسیا، آمریکا شمالی، شرق آفریقا و آمریکای جنوبی پخش می‌کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر