کل نماهای صفحه

۲۲ فروردین ۱۳۹۶

آغاز رزمایش گرگ صحرا در آنکارا

آغاز رزمایش گرگ صحرا در آنکارا


ابراز وحشت رژیم از مانور ترکیه وعربستان ،اما اما قابل توجه اسنت که خامنه ای وپاسداران با حواس جمعی فراوان وپیامی که از 59موشک ترامپ ونابود کردن ماشین جنگی اسد در الشعیرات گرفته است دیگر از فحش وبدوبیراه ووهابی وسلفی خواندن عربستان ویاتروریست خواندن ارتش آزاد سوریه واردغان عثمانی خبری نیست.

از سایت خامنه ای چی فردا بخوانید  که از ارگان رسمی پاسداران یعنی فارس نوشته است   

نیروهای زمینی ترکیه و عربستان سعودی در آنکارا رزمایشی را برای بالا بردن میزان توانمندیهای خود با نام گرگ صحرا آغاز کردند.



خبرگزاری فارس: تمرین نظامی مرکز فرماندهی موسوم به «گرگ صحرا» آغاز شد.
خبرگزاری آناتولی گزارش داد که در این تمرین نظام، نیروهای زمینی ترکیه و عربستان سعودی حضور دارند.
«خالد بن حسین العساف» وابسته نظامی سفارت عربستان در ترکیه اعلام کرد که این تمرین در راستای همکاری نظامی میان دو کشور است و هدف از آن افزایش توانمندیهای افسران نیروی زمینی دو کشور است.
وی با بیان این مطلب افزود: ما از آغاز این تمرین خوشحالیم و امیدواریم که شرکت کنندگان استفاده کنند. از دولت ترکیه نیز به خاطر اهتمام بالغش به شرکت کنندگان نیروی زمینی ما تشکر میکنیم.
«حسن بن محمد الشهری» رئیس بخش آموزشی و عقیدتی نظامی نیروی زمینی عربستان نیز ابراز امیدواری کرد که اهداف این تمرین نظامی محقق شود.
این تمرین پس از گذشت کمتر از یک ماه از سفر رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به عربستان برگزار میشود که در جریان سفر اردوغان به کشورهای حاشیه خلیج فارس، به بحرین و قطر نیز عزیمت کرد.
این اولین تمرین نظامی مشترک ترکیه و عربستان در سال 2017 و پنجمین تمرین در طول 15 ماه اخیر به شمار می رود.

ترکیه و عربستان
که در امور نظامی سوریه به شکل غیرمستقیم و مستقیم دخیل هستند، از معارضان و گروههای مسلح در سوریه حمایت می‌کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر