کل نماهای صفحه

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

فساد نهادینه شده در نظام ولایت فقیه محسنی‌اژه‌ای: یک محموله قاچاق در منزل یکی از وزرای دولت روحانی کشف شد

محسنی‌اژه‌ای: یک محموله قاچاق در منزل یکی از وزرای دولت روحانی کشف شد
غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه

دبی-العربیه.نت فارسی
غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه ایران از کشف محموله قاچاق در منزل یکی از وزرای دولت حسن روحانی رئیس جمهوری ایران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، محسنی اژه‌ای در نشست روز یکشنبه 30 آوریل خود، توضیحاتی را پیرامون کشف محموله قاچاق از منزل یکی از وزرای دولت فعلی که مورد سئوال یکی از خبرنگاران بود، ارائه داد.
بنا بر این گزارش، محسنی اژه‌ای در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه روز گذشته محموله قاچاقی از منزل یکی از وزرای دولت فعلی کشف شده در این باره توضیحات لازم را ارائه دهید گفت‌: «اواخر هفته گذشته یعنی سه‌شنبه یا چهارشنبه نیروی انتظامی گزارشی را به بخش قضایی حوزه لواسانات می‌دهد که در فلان ویلا محموله قاچاق رد و بدل می‌شود. قاضی دستور می‌دهد ویلا بازرسی شود که در بازرسی‌ها با محموله بزرگ پوشاک بر می‌خورند، البته من نمی‌دانم این پوشاک چه بوده است».
وی افزود:‌ «اعلام می‌شود که آن منزل مربوط به فلان وزیر و پوشاک هم مال دختر وزیر بوده که با مجوز این کار صورت گرفته است؛ در واقع ادعای اولیه این بوده که مجوز دارند و با مجوز این محموله وارد شده و گفتند مال شرکتی است که دختر آن وزیر مدیرعامل شرکت است».
وی گفت: «بخش قضایی لواسانات پرونده را عدم صلاحیت زده و برای تعزیرات حکومتی فرستاده که بنده از آن به بعد را اطلاعی ندارم».
این سخنان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایران مطرح می‌شود که روحانی یکی از نامزدهای آن است. تا کنون دولت روحانی توضیحی در این باره ارائه نداده است. همچنین به طور رسمی اعلام نشده که وزیر مورد نظر کیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر