کل نماهای صفحه

۱۸ شهریور ۱۳۹۷

سپاه جهل وجنگ وجنایت پاسداران مسئولیت حمله جنایتکارانه موشکی به مقر حزب دموکرات کردستان را بر عهده گرفت

سپاه جهل وجنگ وجنایت پاسداران مسئولیت حمله جنایتکارانه موشکی به مقر حزب دموکرات کردستان را بر عهده گرفت

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران حمله موشکی به مقر احزاب کرد مخالف ایران را تایید کرد. روابط عمومی سپاه در بیانیه‌ای که روز یکشنبه ۱۸ شهریور (نهم سپتامبر) منتشر شده، صریح کرد که در این حمله از هفت موشک زمین به زمین کوتاه برد استفاده شده است.
سپاه تاکید کرده که این حمله در واکنش فعالیت‌های گروه‌های نظامی کرد در مناطق مرزی ایران و در پی بی‌اعتنایی این گروه‌ها به "هشدارهای جدی مسئولین اقلیم کردستان عراق" صورت گرفته است.
روز شنبه ۱۷ شهریور ستاد مرکزی حزب دموکرات کردستان (حدک) در خلال برگزاری پلنوم این حزب مورد حمله موشکی قرار گرفت. معاون دبیرکل "حدک" می‌گوید موشک‌باران یک ساعت و نیم پس از شروع پلنوم انجام شد و پس از آن، هم مقر حدک و هم مقر حزب دموکرات کردستان ایران، با آتش توپخانه گلوله‌باران شدند. او می‌گوید در این حملات از پهپاد نیز استفاده شد.
آسو حسن‌زاده، سخنگوی دفتر سیاسی و معاون دبیرکل حدک به دویچه‌وله گفت: «تا کنون کشته شدن ۱۵ نفر در این حمله محرز شده است. مصطفی مولودی و خالد عزیزی، دبیرکل و دبیرکل سابق حزب و سایر اعضای هیات سیاسی زخمی شده‌اند.»
آقای حسن‌زاده اعلام کرد که بین ۳۰ تا ۴۰ نفر از اعضای حزب و خانواده‌های آنها نیز مجروح شده‌اند و خطر از سرگیری حمله وجود دارد.
دویچه وله
Ballistische Rakete Iran Ghadr F. (Tasnim)

۱ نظر:

  1. شک نباید کرد که این عمل سپاه نه از روی شجاعت بلکه از فرط ترس و ذلت است .الان در سوریه هر روز مواضع سپاه بمباران میشود ولی جرآت هیچ واکنشی ندارد .

    پاسخحذف