کل نماهای صفحه

۲۷ شهریور ۱۳۹۷

«مجاهدین دارای توانایی بالفعل سرنگونی» - هشدار رسانه‌های حکومتی:

  «مجاهدین دارای توانایی بالفعل سرنگونی» - هشدار رسانه‌های حکومتی:


براندازم!

مقامات رژیم تلاش دارند برای سرپوش گذاشتن بر بحران‌هایی که دامن‌گیر رژیم است، به ضرب وعده‌های دروغین و آمارهای پوشالی، صورت نظام و خودشان را سرخ نشان دهند.
اما از آنجا که حاکمیت آخوندی در بحران سرنگونی غوطه‌ور است و آمادگی شرایط عینی جامعه هم برای سرنگونی آن به‌قول معروف مثل روز روشن است، نمی‌توانند هراس خود را از سقوط تحت عنوان خوابهای شوم، براندازی و... ابراز نکنند.
لذا هنوز مرکب حرف‌های قبلی‌شان خشک نشده است که در اظهارنظرهای بعدی ورق برمی‌گردد و ادعاهای پوشالی و پرطمطراق جای خود را به ابراز نگرانی نسبت به شرایط بحرانی و آینده تاریک و سیاه می‌دهد.
آنها با فرهنگ مشترکی از این شرایط به نفرت مردم از حکومت با واژه‌هایی مانند «بی اعتمادی»، «بدبینی» و «ناامیدی» نام می‌برند و نسبت به پیامدهای آن هشدار می‌دهند.
آخوند سعیدی در نمایش قم ۲۳شهریور ۹۷ بدون اشاره به اسم دشمن از دشمنی نام برد که هدف اصلیش این است که «مردم را دچار اضطراب» کند و «مردم نسبت به حل مشکلاتشان احساس بن‌بست کنند، مردم را ناامید کنند نسبت به رؤسای قوا و دستگاهها بدبین کنند. بدبینی به سپاه و فعالیتهای دفاعی سپاه بدبینی به دولت به مجلس به قوه قضاییه به نهادها به بنیادهای انقلابی چیز بسیار خطرناکی است».
آخوند مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع از باند خامنه‌ای، در حالی که حکومت آخوندی را «مملکت» می‌نامید گفت: «بی‌اعتمادی مردم پدر مملکت را در آورده» است.
او که روز ۲۲شهریور در کرج سخن می‌گفت، اعتراف کرد علت فروکش کردن گهگاه جنگ باندی چیزی جز ترس از انفجار اجتماعی که او آن را «جنجال در کشور» می‌نامید، نیست.
اما صادق زیباکلام، مهره باند روحانی، که نمی‌خواست از قطعیت شرایط انفجاری جامعه صحبت کند در گفتگویی با یک سایت نزدیک به این باند با طرح این سؤال که: «یا تغییری روی خواهد داد و شورش و طغیانی در راه است و یا این‌که جامعه کجدار و مریز به راه خود ادامه خواهد داد؟!» پاسخ داد: «هر چیزی ممکن است. در صورت بدتر شدن شرایط هر سناریویی امکان وقوع دارد». زیباکلام همچنین به افق تاریک پیش رو و بیان این‌که «مسأله تحلیل اجتماعی و سیاسی کشور در آینده کار آسانی نیست» اذعان کرد.(سایت دیپلوماسی ایرانی شهریور ۹۷)
مصطفی تاج‌زاده، از مهره‌های باند اصلاح‌طلب، از «خوابهای آشفته»ای که دیده شده ابراز نگرانی کرد و با بیان این‌که: «متأسفانه امید مردم به آینده به‌شدت کاهش پیدا کرده و این خطرناک است»، به ریزش نیروها در اثر ناکارآمدی آن اذعان کرد و ناخواسته مهیا بودن شرایط عینی انقلاب را تأیید کرد و گفت: «خواب‎های شومی برای ما دیده‌اند، مشکلات هم روی هم انباشته شده و با بی‎اعتمادی مردم مصادف شده است. فضای باز مجازی را هم باید به این مسائل اضافه کرد. این وضعیت استثنایی است، ما هیچ‌گاه این مشکلات را با هم یکجا نداشته‌ایم».(روزنامه حکومتی ایران ۲۴شهریور ۹۷)
حسین کمالی، وزیر کار دولت رفسنجانی، فراتر از دیگران بر ضرورت عقب‌نشینی در برابر امواج قیام مردم تأکید کرد و به حتمیت انقلاب علیه تمامیت حاکمیت گواهی داد و گفت: «برخی از گروهها و افراد هنوز ضرورت تغییر در جامعه را احساس نکرده و هم‌چنان در مقابل تغییرات ایستادگی می‌کنند. به‌نظر می‌رسد اگر این نوع تفکر در نهایت در فضای اجتماعی به پارادایم مسلط تبدیل شود خطر تغییرات خشونت‌بار افزایش پیدا می‌کند و جامعه ایران به سمت رویکردهای رادیکال حرکت خواهد کرد».(روزنامه آرمان ۲۴شهریور ۹۷)
همان‌طور که اشاره شد این ابراز هراس‌ها نسبت به وضعیت بحران‌زده فعلی و آینده شومی که در انتظار نظام آخوندی است، بازتاب آمادگی شرایط عینی جامعه برای سرنگون کردن آن است. شرایطی که کینه مردم به بالاترین حد خواست قطعی برای تغییر و سرنگونی حاکمیت آخوندی رسیده است.
اگر چه در اظهارنظرهای فوق به‌عمد فاعل «ناامید کردن مردم»، فاعل «خواب‌های شوم»، فاعل «بی‌اعتماد کردن مردم» و «ناامید کردن مردم» به نظام و... مجهول گذاشته شده است، اما واقعیت این است که هراس دایمی ۴۰ساله حاکمیت آخوندی و به‌خصوص هراس دایمی آن پس از قیام دیماه ۹۶ از مقاومت سازمان‌یافته بوده و هست.
بنابراین معنای دیدن خواب شوم در نظر آنها یک چیز بیشتر نیست و آن هم قصد براندازی و سرنگون کردن آن است.
این همان واقعیتی که علی خامنه‌ای در ۱۹بهمن ۹۶ در دیدار با ایادی و مزدورانش در قم نسبت به آن اذعان کرد و به‌صراحت هم از آن ابراز وحشت کرد.
او به زبان اشهد اذعان کرد که در پهنه داخلی هماورد رژیمش مقاومت سازمان‌یافته مردم ایران و مجاهدین خلق هستند که قصد براندازی دارند.
ولی‌فقیه ارتجاع این چنین نسبت به نقش مجاهدین در میان مردم و برنامه‌‌یی که برای حکومتش دارند اذعان کرد: «خود رسانه‌های منافقین اعتراف کردند از چند ماه قبل نسبت به این قضیه که پادویی کنند، سازماندهی کنند، بروند این و آن را ببینند. کسانی را در داخل نشان کنند، پیدا کنند که بهشان کمک کنند، تا بیایند به مردم فراخوان بدهند. فراخوان را هم آنها دادند... با این شعار یک عده‌یی را جذب کنند. بعد خودشان بیایند وسط، اهداف شوم خودشان را دنبال کنند، مردم را هم دنبال خودشان بکشند».
ملاحظه می‌شود که خامنه‌ای خودش اولین کسی است که مفهوم اهداف شوم و خواب شومی را که دیگر سردمداران هم از آن وحشت دارند را تعبیر و تفسیر می‌کند.
پس از قیام دیماه ۹۶ و به‌ویژه در جریان قیام مرداد ۹۷ بسیاری از امام‌جمعه‌های خامنه‌ای و مهره‌های ریز و درشت هم همین تعبیر را از «اهداف شوم» و «خواب شوم» کردند و در شرایط کنونی نیز در هر تریبون و هر منبر در بسیاری از مواقع با صراحت از فاعل این اهداف و این خواب نام می‌برند و در مواردی که به مصلحت نمی‌دانند بدون ذکر فاعل سوزوگداز می‌کنند.
از جمله این‌که آخوند احمد خاتمی در نمایش جمعه تهران در ۱۵شهریور ۹۷ به قدرت تشکیلاتی و سازماندهی جریان برانداز اعتراف کرد و آن‌ را جرم تلقی کرد.
اما واقعیت نقش و جایگاه مقاومت ایران و مجاهدین خلق در صحنه ایران و توان آن برای براندازی نظام آن‌چنان برجسته است که در مواردی هم که عناصری از رژیم به‌عمد می‌خواهند نقش آن را به‌صورت مجهول بیان کنند، رسانه‌ها و مهره‌های دیگر نمی‌توانند به‌طور صریح و آشکار به آن اعتراف نکنند.
در این رابطه سایت حکومتی موسوم به «بهارستانه» ۲۵شهریور ۹۷ در مطلبی با عنوان «صف‌آرایی منافقین در محرم» اعتراف می‌کند که نیروی برانداز در صحنه مجاهدین هستند و آنها قدرت براندازی دارند: «حالا چه کسانی دارای هر دو شرط فوق می‌باشند؟ یعنی هم آرزوی براندازی و هم توانایی بالفعلی برای تحقق این آرزو را دارا هستند. در اینجاست که انگشت نشانه همه متفقاً به سوی «سازمان منافقین» خواهد رفت و این همان است که مقام معظم رهبری به تکرار از آن یاد کرده‌اند. لذا، ضروری است که بی‌هیچ ملاحظه‌ای آنها را به مردم معرفی کنیم و تمام افراد خودی را نسبت به این حریف واقعی و جدی هوشیار و مهیا سازیم».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر