کل نماهای صفحه

۲۵ شهریور ۱۳۹۷

اسرائیل از منهدم کردن یک بوئینگ ایرانی در دمشق خبر داد

اسرائیل از منهدم کردن یک بوئینگ ایرانی در دمشق خبر داد
دبی-العربیه.نت فارسی
بیشتر بدانید
حمله موشکی اسرائیل به مخازن اسلحه در فرودگاه دمشق
حمله موشکی اسرائیل به مخازن اسلحه در فرودگاه دمشق
شبکه تلویزیونی کانال 2 اسرائیل روز یکشنبه 16 سپتامبر 2018 گزارش داد، در حملات شب گذشته این کشور به فرودگاه دمشق یک هواپیمای بوئینگ ایرانی که اسلحه حمل کرده بود، منهدم شد.
این کانال تلویزیونی افزود که حملات اسرائیل زاغه‌های اسلحه متعلق به شبه نظامیان وابسته به ایران و یک کارگاه‌ها تعمیر و نگهداری اسلحه مورد هدف قرار گرفت.
به گفته رسانه‌های اسرائیلی تصاویر ماهواره‌ای نشان داده که ایران با قرار دادن لگوی سازمان ملل و برخی شرکت‌های بین المللی بر روی زاغه‌های تسلیحاتی خود در سوریه تلاش کرده که آنها را از دید اسرائیل مخفی نگه دارد.
کانال 2 اسرائیل که این گزارش را به نقل از منابع ویژه ارتش اسرائیل منتشر کرده و اعلام کرده که منبع نخواسته توضیحات بیشتری در باره تلفات مادی و بشری در فرودگاه را فاش کند.
طبق گزارش کانال 2 اسرائیل، اسلحه‌ای که توسط هواپیمای ایران به دمشق حمل شده قرار بود به دست شبه نظامیان وابسته به ایران از جمله حزب الله لبنان برسد اما موشک‌های اسرائیلی قبل از رسیدن به دست شبه نظامیان آن را نابود کردند.
شب گذشته خبرگزاری دولتى سوریه «سانا» به نقل از منابع نظامی این کشور از حمله موشکی اسرائیل خبر داد اما این خبرگزاری هیچ‌گونه توضیحی  درباره تعداد تلفات جانی و میزان خسارت‌های مادی این حملات ارائه نداد.
خبرنگار خبرگزاری فرانسه و دیدبان حقوق بشر سوریه نیز حمله اسرائیل به فرودگاه دمشق را تایید کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر