کل نماهای صفحه

۱۵ شهریور ۱۳۹۷

پیشقراولان ارتش آزادی در شهرهای میهن ،کانونهای شورشی

پیشقراولان ارتش آزادی در شهرهای میهن ،کانونهای شورشی 

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای میهن
فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای میهن
کانونهای شورشی پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران را گرامی داشته و این روز خجسته را به خلق قهرمان ایران تبریک گفتند.
مریم رجوی در پیام تبریک پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین گفت: سه رادمرد بزرگ تاریخ معاصر ایران، محمد حنیف‌نژاد، سعید محسن و علی اصغر بدیع‌زادگان، در تأسیس سازمان مجاهدین آنچه را که میرا و منسوخ و استثماری بود به‌ دور انداختند و به‌جای آن ایده‌ها و راه‌ و روش‌های پیشرو و آزادکننده و بالنده را خلق یا احیا کردند. بدینسان سازمان مجاهدین در شورش علیه کهنگی و بن‌بست و خلق دنیای نو بنیان‌گذاری شد.
آنها به‌قیمت جان خود، سنت درخشان ایستادن بر سر موضع یعنی وفای به‌عهد را بنا گذاشتند. پس سلام‌های بی‌پایان ما به‌ بنیانگذاران کبیر مجاهدین که آغاز کنندگان راهی بودند که جنبش آزادیخواهی ایران هنوز مدیون آن‌ است.
اگر تمام این ۵۳سال را از نظر بگذرانیم، چکیده تاریخ مجاهدین این است که این سازمان دژ استوار آزادی ایران و سازنده و الهام‌بخش ارزش‌های پیشرو مبارزاتی و آرمانی است. مبارزه‌یی که تا سرنگونی استبداد مذهبی و نفی هر جنسی از بهره‌کشی و تبعیض ادامه دارد.
خوشا مجاهدین که در مبارزه برای پیش‌بردن این هدف، قاطع و بی‌شکاف و بی‌تردید ایستاده‌اند. کوه‌ها لرزیدند؛ اما مجاهدین برای سرنگونی ولایت فقیه از جای خود تکان نخوردند.
خوشا به جوانان و زنان ایران که از چنین گنجینه عظیمی برخوردارند تا بتوانند به نقش تاریخی خود پاسخ بدهند و بر دیکتاتور جبار و جلاد و شیاد بشورند و سرنگونش کنند.
درود بر همه هموطنان شریف و آزاده‌یی که هر گونه همراهی با رژیم ولایت فقیه را خط قرمز پیکار آزادی اعلام کرده و به آن قیام کرده‌اند.
زهرا مریخی در جشن پنجاه و دومین سالگرد تأسیس سازمان و انتخاب مسئول اول جدید مجاهدین، سازمان مجاهدین را «سرخ‌ترین و خونین‌ترین در عین‌حال زیباترین و پرافتخارترین نام در تاریخ ایران» خواند و آن را «یک دانشگاه بزرگ از مناسبات انسانی، جامعه‌‌یی با بالاترین عواطف، دردمندی و مسئولیت‌پذیری سیاسی و اجتماعی» توصیف کرد. سازمانی که «تاریخچه‌اش با فدا و رنج و خون تنیده شده و در شکنجه‌گاهها و زندانها و رزمگاههای گوناگون، بن‌بستها را با فدای بیکران و صداقت راهبران آرمانی‌اش مسعود و مریم رجوی درهم‌شکسته است. از این‌رو مفت خوردن، بی‌هزینگی، سیاست پیشگی، نان به نرخ روز خوردن، دست در جیب خلق کردن، و غیرمسئول بودن در این سازمان جایی نداشته و ندارد و مجاهد خلق جز به آزادی خلق و میهنش نمی‌اندیشد».

ادای احترام به آرم سازمان مجاهدین در سمنان
اعضای کانونهای شورشی زهره قائمی در سمنان با ادای احترام نظامی به آرم سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران و تصویر حنیف بنیانگذار این روز بزرگ را گرامی داشتند و تبریک گفتند. اعضای این کانون شورشی طی رژه و ادای احترام خود در کوهستانهای سمنان شعار دادند «خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست ارتش آزادیبخش پاسخ آخر ماست» سپس با اشاره با درخواست نام نویسی عضویت مجاهدین در نشستهای برادر مسعود، گفتند «برادر اسم ما را هم بنویس» و در پایان برای اجرای تعهدات و عهدهایشان با خلق و رهبری شعار «حاضر حاضر حاضر» سردادند.

ادای احترام و گرامی‌داشت میلاد مجاهدین در خوزستان و ساری
اعضای کانون شورشی ۳۵۳خوزستان نیز با گل گذاری و ادای احترام به آرم سازمان مجاهدین، پنجاه و سومین سالگرد میلاد مجاهدین را تبریک گفتند. اعضای این کانون ضمن اعلام نام کانون شورشی خود این روز تاریخ‌ساز را گرامی داشته و گفتند « سازمانم، سازمان، ای امید و آرمانم، پنجاه و سه سالگی ات مبارک باد» و در پایان با فریاد « حاضر، حاضر، حاضر» بر ایستادگی بر پیمان سرنگونی رژیم ولایت فقیه و آزادی مردم اسیر ایران‌زمین تأکید کردند.
اعضای یکی از کانونهای شورشی ساری نیز با بلند کردن تراکتهایی حاوی آرم سازمان پرافتخار مجاهدین و متن تبریک سالگرد این میلاد خجسته، سالگرد پنجاه و سه سالگی سازمان را گرامی داشتند و با گفتن « حاضرم، حاضرم، حاضرم» بر استمرار وفای به عهد تأکید کردند.
اعضای کانون شورشی ۳۵۳ساری نیز در پیامشان گفتند، « پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران به همه مجاهدین گرامی و مبارک باد، به امید جشن بعدی در ایران آزاد، همه در کنار هم». اعضای این کانون شورشی سپس با گفتن حاضرم حاضرم حاضرم بر ایستادگی تا پایان تأکید کردند»

تبریک سالگرد تأسیس مجاهدین در تهران و زاهدان و کرمان
اعضای یکی از کانونهای شورشی در یک عمل جالب جمعی، پلاکاردی که آرم سازمان مجاهدین و تصویر مسعود رجوی بر طرفین آن نقش بسته بود و جمله سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران گرامی باد، بر آن دیده می‌شد را بلند کرده و شعار دادند، «کانون شورش هستیم، با مسعود، با مریم، پیروز و بی‌شکستیم». اعضای این کانون شورشی در پایان شعار دادند «برادر اسمم رو بنویس»، و با شعار «حاضر، حاضر، حاضر» بر پایداری و تحقق سرنگونی رژیم ولایت فقیه و آزادی مردم تأکید کردند.
در زاهدان جمعی از اعضای کانون شورشی ۲۲۲با بلند کردن تراکتهایی شامل آرم سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران و تبریک پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان این روز تاریخی را گرامی داشته تبریک گفتند. اعضای این کانون شورشی همچنین در گشت موتوری آرمهای سازمان را بلند کرده و گفتند، « مسعود اسم ما رو هم بنویس» و شعار دادند «زنده باد مسعود و مریم رجوی، زنده باد مجاهدین خلق».
اعضای یکی از کانونهای شورشی کرمان نیز در حالیکه آرم سازمان پرافتخار مجاهدین را بلند کرده بودند اقدام به گشت موتوری در یکی از خیابانهای این شهر کردند.

گرامی‌داشت سالگرد تأسیس سازمان در تهران و بهبهان
اعضای کانون شورشی ۴۱۲تهران نیز با بلند کردن تراکتهایی حاوی پیام تبریک سالگرد تأسیس سازمان و آرم مجاهدین و تصویر برادر مسعود، این روز خجسته را گرامی داشته و تبریک گفتند. اعضای این کانون شورشی در پیامشان گفتند، « سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین مبارک باد، برادر مسعود عزیز ما باهاتونیم، حاضر حاضر حاضر».
در بهبهان نیز جمعی از اعضای کانون شورشی ۷۳۹این روز تاریخ‌ساز را به خلق قهرمان تبریک گفتند. اعضای این کانون شورشی که پوسترهایی از آرم سازمان و تصویر مسعود رجوی را در دست داشتند، در پیامشان گفتند، « پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران را تبریک می‌گوییم، برادر اسمم رو بنویس، حاضر حاضر حاضر».
اعضای کانون شورشی ۶۴۰تهران نیز با ادای احترام در برابر پوسترهای برادر مسعود و آرم مجاهدین خلق ایران گفتند، «پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران را از طرف کانون شورشی ۶۴۰به فرماندهی ارتش آزادیبخش، برادر مسعود تبریک می‌گوییم، و برای هر مأموریت و فرمانی اعلام آمادگی می‌کنیم، حاضر حاضر حاضر

برافراشتن آرم سازمان و تبریک میلاد – خرم‌آباد، ایذه، کرج
اعضای یکی از کانونهای شورشی خرم‌آباد، به‌مناسبت سالگرد تأسیس سازمان با در دست گرفتن پوسترهایی از آرم سازمان و تصویر مسعود رجوی شعار دادند «خلق جهان بداند مسعود معلم ماست».
در ایذه نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر با بلند کردن تراکتهایی با مضامین، « درود بر بنیانگذاران مجاهدین حنیف‌نژاد، سعید محسن، بدیع زادگان – درود بر فرمانده ارتش آزادیبخش ملی ایران، مسعود رجوی – پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خجسته باد» این روز بزرگ را گرامی داشتند. اعضای این کانون شورشی در پیامشان گفتند، «اینجا خوزستان، شهرستان ایذه، بربلندیهای زاگرس، از طرف کانونهای شورشی استان خوزستان، پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین را تبریک می‌گویم – برادر مسعود اسم ما را هم بنویس – حاضر حاضر حاضر».
در کرج نیز اعضای کانونهای شورشی در گرامی‌داشت این روز فرخنده آرم نقاشی شده سازمان مجاهدین را برافراشته و به آن ادای احترام کردند.

کیک تولد و تبریک سالگرد تأسیس در کرمان، همدان و مشهد
در کرمان، جمعی از اعضای کانون شورشی ۶۰۰با بلند کردن تراکتهایی با مضامین،« ما اعضای کانونهای شورشی از هیچ تلاشی جهت رسیدن به اهداف ارتش آزادیبخش فروگذار نخواهیم کرد – پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق گرامی باد – خواهر مریم، برادر مسعود، اعتلای کنونی سازمان مدیون رهبری خردمندانه شماست» این روز فرخنده را گرامی داشته و تبریک گفتند.
جمعی از اعضای کانون شورشی ۹۰۹همدان نیز با بلند کردن پلاکاردی حاوی تصاویر برادر مسعود و آرم سازمان مجاهدین خلق، در پیامشان گفتند، «سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق گرامی باد، آتش جواب آتش، برادر اسم ما را هم بنویس، حاضر حاضر حاضر».
اعضای یکی از کانونهای شورشی مشهد نیز در یک اقدام جالب به‌مناسبت سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران، کیک تولدی را تزئین کرده و با پخش سرود جشن گرفتند. روی کیک نوشته شده بود، ۵۳- سالروز تشکیل سازمان مجاهدین خلق ایران

پیام کانون شورشی ولی‌الله فرهادی از گیلان
گیلان، اعضای کانون شورشی مجاهد شهید ولی‌الله فرهادی به‌مناسبت این روز خجسته پیامی به این مضمون فرستادند، « ما هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان را گرامی میداریم، در ۵۳سال قبل که استبداد و استعمار در حال جولان دادن در ایران بودند، جوانانی از میهن عزیز مان هم‌چون محمد حنیف‌نژاد از تبریز، سعید محسن از زنجان، علی اصغر بدیع زادگان از اصفهان رسول مشکین فام از شیراز، عسگری‌زاده از اراک، احمد رضایی از تهران برخاستند، آن زمان نیز مثل شرایط فعلی مملکت ما بود که فقر و فحشا و تضاد طبقاتی به نقطه اوج خود رسیده بود، آنان با نثار جان خود حکومت ستم شاهی را سرنگون کردند و در ادامه راهشان همرزمان آنان بر علیه ارتجاع دینی و بنیادگرایی مذهبی راه آنان را ادامه می‌دهند».

بیشتر بخوانید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر