کل نماهای صفحه

۲ اسفند ۱۳۹۵

قرارگاه موسوم به  خاتم الانبيا سپاه پاسداران ، خامنه ای ،اختاپوس ،غارت ، دزدی وچپاول در داخل وخارج 




قرارگاه موسوم به  خاتم الانبيا سپاه پاسداران خامنه ای ،اختاپوس ،غارت ، دزدی وچپاول در داخل وخارج 


کمی بعد از پایان جنگ ایران وعراق ،توسط سپاه پاسداران 

-      بخشي از تجهيزات مهندسي  عظيم جمع آوري شده در طول جنگ ايران و عراق و در قالب  قرارگاه و موسسات تابعه آن بكار گرفته شده است.
پرسنل يگانهاي مهندسي سپاه و يگانهاي ديگر سپاه كه درحال حاضر قرارگاه خاتم الانبيا را تشكيل ميدهند به بيش از چهل هزار نفر بالغ ميشوند. علاوه بر آن 15 هزار نيروي تشكيلات بسيج سپاه پاسداران  در بخش خدمات مهندسي بسيج، قرارگاه خاتم الانبيا سازماندهي شده اند.
در واقع قرارگاه خاتم الانبیا تماما در انحصار رفسنجانی وبیت خامنه ای قرار گرفت که به پاسداران وبسیجیان شکست خورده امکان دزدی چپاول وغارت اموال عمومی وغیر عمومی مملکت را بصورت سیستماتیک بدهند.
قرارگاه خاتم سپاه هم اینک به یک کارتل بزرک اقتضادی باند خامنه ای تبدیل شده است که انحصار همه چیز را بعهده داشته وچند ده اسکله و... هم داراست که هر گونه که بخواهد قاچاق های مختلف را انجام میدهد وبه هیچ ارگان دولتی یا کنترلی دیگر هم حساب پس نمیدهد.

در این میان،‌ قرارگاه خاتم الانبیا که سابقه تاسیس آن به سال ۱۳۶۸ باز می گردد، با مالکیت حداقل ۸۱۲ شرکت، ۶۵۰ هزار نفر نیروی شاغل مستقیم و غیرمستقیم، اجرای ۱۰هزار پروژه و همکاری مستقیم با ۵۰۰۰ پیمانکار داخلی، تاثیر تعیین کننده تری برجای داشته و دارد.
حدود سه دهه از آغاز فعالیتش می‌گذرد. ۱۳۵ هزار پرسنل دارد. دو هزار پروژه استانی و ملی را به سرانجام رسانده است. ۱۵۰ ابرپروژه را هم در دست اجرا دارد. این نهاد، مجوز آغاز به کارش را از اصل ‌۱۴۷ قانون اساسی گرفته است. آوای جنوب؛  ابراهیم علیزاده: حدود سه دهه از آغاز فعالیتش می‌گذرد.
حدود سه دهه از آغاز فعالیتش می‌گذرد. ۱۳۵ هزار پرسنل دارد. دو هزار پروژه استانی و ملی را به سرانجام رسانده است. ۱۵۰ ابرپروژه را هم در دست اجرا دارد. این نهاد، مجوز آغاز به کارش را از اصل ‌۱۴۷ قانون اساسی گرفته است یعنی بجز انحصار طلبی  وسیستماتیک کردن چپاول اینک این غارت را قانونی نیز نموده است.


فعاليت هاي قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا در قالب صدها موسسه و شركت مختلف داخلي و بين المللي فعاليت ميكنند كه نام عمومي آنها را ”قرب هاي خاتم الانبياء” گذاشته اند. اين فعاليت ها از ورود لوازم خانگي گرفته تا شرکتهاي خودروسازي نظيرگروه صنعتي بهمن ( مزدا) را شامل ميشود. علاوه بر اين قرارگاه خاتم در كارهاي پيمانکاري خطوط انتقال نفت و گاز، راه سازي، سد سازي ، بندرسازي ، ساختمان سازي و...قاچاق  نفت عراق، اداره اسکله هاي غيرقانوني و بنادر اختصاصي براي واردات و صادرات، تامين نيازهاي فني پروژههاي  اتمي و موشکي، فعاليت دارد.

مؤسسات قرارگاه بنام “قرب“ منجمله شامل : قرب نوح ( كه مهندسي نيروي دريايي سپاه است) ، قرب امين ، قرب شريف ، قرب بسيج ، قرب قدير ، قرب كربلا ، قرب مهندسي و ...

اين قرارگاه شركت هايي نيز با نامهاي مختلف براي پيشبرد اهداف مختلف خود تأسيس كرده است از جمله : شركت رزمندگان, شركت رزمجو, شركت ملي ساختمان شركت بيمه بنياد تعاون سپاه,  شركت حمل ونقل “جوان سير ايثار” كه به سپاه اين امكان را ميدهد كه در پوش فعاليتهاي تجارتي اهداف تروريستي و مداخله جويانه خود را در ساير كشورها نيز انجام بدهد. بطور مشخص اين شركت جابجائي مسافران (عوامل تروريست قدس) را در داخل شهرهاي مختلف ايران و كشورهاي عراق و تركيه و سوريه بعهده دارد.

موسسات متعدد از جمله موسسه كوثر در كشورهاي عراق, افغانستان و تركيه شعبي از آن فعال هستند و فعاليتهاي اقتصادي, عمراني و  به ظاهر كمك رساني ميكنند در عراق بعنوان يك موسسه خيريه اي پوش فعاليتهاي نيروي قدس مي باشند. در واقع اين شركتها هم به كار اقتصادي و هم به كار كمك رساني به فعاليتهاي تروريستي رژيم اشتغال دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر