کل نماهای صفحه

۲ تیر ۱۳۹۷

 جهان متمدن با شماست ای مریم رجوی- سردبیر روزنامه السیاسه کویت:

 جهان متمدن با شماست ای مریم رجوی- سردبیر روزنامه السیاسه کویت: گردهمایی ایرانیان در پاریس با حضور مریم رجوی - آرشیو

ی

گردهمایی ایرانیان در پاریس با حضور مریم رجوی - آرشیو
احمد جارالله سردبیر روزنامه السیاسه چاپ کویت در رابطه با گردهمایی مقاومت ایران در پاریس در پیامی گفت:‌ ای مریم رجوی، به‌زودی خاورمیانه به‌مناسبت به‌دست گرفتن مسئولیت ایران، توسط شما، جشن خواهد گرفت. مردم ترا می‌خواهند. جهان متمدن با شماست ای مریم رجوی. خلقهای خاورمیانه از دست رژیم ایران مثل مردم ایران رنج بردند.




۱۴۰پارلمانتر بلژیکی با گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس اعلام همبستگی کردند

۱۴۰پارلمانتر از مجلس فدرال، سنا، پارلمان اروپا و پارلمانهای ایالتی بلژیک همبستگی خود را با گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس اعلام کردند و حمایت خود را از خواست مردم ایران برای تغییر دموکراتیک ابراز کردند.
۱۴۰پارلمانتر بلژیکی شامل چند تن از رؤسای کمیسیونهای مجلس فدرال در بیانیه خود اعلام کردند روابط با دیکتاتوری آخوندی را باید به توقف اعدام و نقض حقوق‌بشر مشروط کرد.
دیرک پلاس رئیس کمیته بلژیکی پارلمانترها و شهرداران گفت:‌ به‌عنوان سیاستمداران منتخب مردم بلژیک ما معتقدیم خواست مردم ایران برای دموکراسی باید جدی گرفته شود.


بخشهایی از فراخوان گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس

در شرایطی که قیام سراسری دیماه ۹۶، سلطنت خلیفه ارتجاع را به لرزه افکنده و تحولات شتابان اجتماعی، سیاسی و بین‌المللی پس از قیام، میهن ما را در برابر آزمون تاریخی دیگری قرار داده است؛ کمیته برگزاری گردهمایی سالانه مقاومت، شما را به مشارکت هر چه فعالتر در برپایی این گردهمایی در روز شنبه ۹تیر۱۳۹۷(۳۰ژوئن ۲۰۱۸) در پاریس، فرامی‌خواند.
اجتماع بزرگ امسال ما، در گرامی‌داشت قیام۳۰خرداد، سرآغاز مقاومت انقلابی، روز شهیدان و زندانیان سیاسی و سالروز تأسیس ارتش آزادیبخش ملی، و در پانزدهمین سالگرد درهم شکستن کودتای ۱۷ژوئن، نماد همبستگی و آماده‌باش حامیان و یاران مقاومت و همه مشتاقان آزادی وطن است. همانها که در صحنه سیاسی و بین‌المللی هفت‌خوان سخت‌ترین آزمونها را پشت سر گذاشته‌اند و بر سر آنند که فلک ارتجاعی و استعماری را سقف بشکافند و طرحی نو دراندازند؛
-طرح ایرانی آزاد، بدون سرکوب و شکنجه و اعدام، بر اساس جدایی دین و دولت که در آن ولایت و سلطنت مطلقه فقیه با دموکراسی و حاکمیت جمهور مردم ایران، جایگزین شود.
-طرح ایرانی غیراتمی و کانون صلح و دوستی در منطقه و جهان که در آن ثروتها و ذخایر ملی ایران نه برای جنگ‌افروزی، بلکه برای رفاه و سعادت ملت و تحقق برابری و عدالت اجتماعی و آبادانی و محیط‌زیست زیباترین وطن هزینه شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر