کل نماهای صفحه

۲۸ خرداد ۱۳۹۷

محمد ثلاث در بروجرد و بدون حضور خانواده به خاک سپرده شد

محمد ثلاث در بروجرد و بدون حضور خانواده به خاک سپرده شد

محمد ثلاث در بیدادگاه رژیم ایران
محمد ثلاث در بیدادگاه رژیم ایران
محمد ثلات از دراویش گنابادی که توسط رژیم ضدبشری آخوندی به‌دار آویخته شد امروز در بروجرد به خاک سپرده شد
به‌رغم اعتراض و مخالفت خانواده محمد ثلاث و درخواست رسمی برای اعزام به پزشکی قانونی، نیروهای امنیتی؛ بدون اجازه خانواده وی، جسد محمد ثلاث را در بروجرد دفن کردند.
خانواده محمد ثلاث گفته بودند، مایلند وی در تهران به خاک سپرده شود و قبل از آن باید پزشکی قانونی جراحات و آثار شکنجه‌ وارده بر بدن محمد ثلاث را بررسی کند و علت و زمان آن را اعلام نماید.
حکم اعدام محمد ثلاث به دلایل امنیتی و برخلاف روال رایج که احکام اعدام در حیاط بهداری زندان اجرا می‌شود، در سوله زندان گوهردشت انجام شد.

محمد ثلاث لبخند بر لب پای چوبه‌دار رفت

بنا‌به این گزارش این زندانی با لبخند سلول را تا چوبه اعدام طی کرد و در لحظه اعدام این شعر را خواند:
سیصد گل سرخ، یک گل نصرانی؛ ما را ز سر بریده می‌ترسانی؟ گر ما ز سر بریده می‌ترسیدیم، در محفل عاشقان نمی‌رقصیدیم
به گفته شاهدان جرثقیل یک کم او را کشید بالا و بعد، باقری جنایتکار، زیر پایش را زد. قبل از اعدام او فریاد الله اکبر سر داد.

محکومیت اعدام جنایتکارانه محمد ثلاث

مقاومت ایران اعدام جنایتکارانه محمد ثلاث را عمیقاً محکوم می‌کند و خواستار اقدام مؤثر جامعه بین‌المللی و مراجع مدافع حقوق‌بشر علیه این اعدام خودسرانه و نقض فزاینده حقوق‌بشر توسط فاشیسم دینی حاکم بر ایران است.
محمد ثلاث، ۵۱ساله، از دراویش گنابادی، در جریان اعتراضات بهمن ماه۹۶در خیابان گلستان هفتم بازداشت شد. قضاییه رژیم آخوندی، او را در یک روند خودسرانه و حتی با نقض قوانین خود رژیم به اعدام محکوم کرد. او بارها گفته بود که زیر شکنجه و فشار مجبور به پذیرش اتهاماتی شده است که هیچ نقشی در آنها نداشته است.
به‌رغم ارائه اسناد متقن در مورد دروغ بودن اتهامهای انتسابی بر محمد ثلاث، قضاییه آخوندی فرجام‌خواهی او را رد کرد و از اعاده بازرسی سر باز زد.
رژیم آخوندی در حالی که طناب بحرانهای درمان ناپذیر داخلی و بین‌المللی و خیزشهای مردمی هر لحظه بر گردنش تنگتر می‌شود، به تشدید سرکوب و جنایت عریان علیه مردم ایران روی آورده است.
حکومت ترور و جنایت حاکم بر ایران که ننگ بشریت معاصر است باید از خانواده ملل طرد شود. تمامی آمران و عاملان کشتار مردم ایران باید مشمول سخت‌ترین تحریمها و مجازاتها قرار گیرند و در محاکم بین‌المللی پاسخگوی جنایتهای خود باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر