کل نماهای صفحه

۱۸ خرداد ۱۳۹۵

جنایت قاسم سلیمانی در فلوجه داعش جدیدی را بوجود خواهد آورد- ساندی تایمز


لینک به منبع
به گزارش روزنامه «ساندی تایمز»، مقامات نظامی آمریکایی به دولت عراق هشدار دادند که حملات بازپس گیری فلوجه، با جنایاتی که حشدالشعبی (به دستور ایران) انجام می‌دهد شاید به ظهور نسخه دیگری از گروه «داعش» بیجامد، خبر داد.
در حالی که حیدر العبادی نخست وزیر عراق نسبت به اجتناب از فرقه گرایی ضمانت داده است، اما با شرکت دادن نیروهای حشدالشعبی که واحدهای سازماندهی شده توسط سپاه قدس ایران هستند، شرایطی را بوجود آورده که آمریکا نگرانی خود را از از بوجود آمدن نسخه جدیدی از داعش در عراق به دلیل خشم سنی‌ها، از جنایات حشدالشعبی در صورت پیروزی نیروهای عراقی در فلوجه، ابراز داشته است.
ساندی تایمز اضافه کرد که نیروهای عراقی و شبه نظامیان (قاسم سلیمانی) و نیروهای ائتلاف، در مقابل 900 نفر از عناصر داعش در داخل فلوجه صف آرایی کرده‌اند. این در حالی است که هم اکنون 50 هزار نفر مردم فلوجه درون این شهر هستند.
بر اساس برخی گزارش‌های نظامی آمریکایی، عناصر داعش، برای جلوگیری از پیشروی نیروهای مهاجم، اطراف شهر را مین گذاری کرده‌اند. همچنین برخی منازل در فلوجه مملو از مواد منفجره شده است که در صورت ورود نظامیان این منازل منفجر شده و نیمی از منطقه را ویران خواهد کرد.
قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس بهمراه فرمانده نیروی زمین سپاه پاسداران مستقیماً بر روی طرح حمله و تهاجم به فلوجه بهمراه 50 فرمانده ستادی سپاه قدس شرکت داشتند و هادی عامری و مهدی مهندس دو فرمانده بالای حشدالشعبی مستقیماً در تحت فرماندهی سپاه قدس جنایت در فلوچه را بعنوان تسخیر و پاکسازی شهر از داعش علیه 50 هزار نفر از مردم فلوجه در دست اجرا دارند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر