کل نماهای صفحه

۴ تیر ۱۳۹۵

"با شعاراقتصاد مال خر است" که خمینی گفته بوددولتهای گذشته چه کرده‌اند؟

 "با شعاراقتصاد مال خر است" که خمینی گفته بوددولتهای گذشته چه کرده‌اند؟

دولتهای گذشته چه کرده‌اند؟ "با شعاراقتصاد مال خر است" که خمینی گفته بود


به‌رغم شعارهای مستضعف پناهانه خمینی، شکاف طبقاتی از همان ابتدا شروع شد. خمینی با تئوریهایی مثل ”ما انقلاب نکردیم که خربزه ارزان شود“، و ”اقتصاد مال خر است ”و به بهانه جنگ ضدمیهنی، به شدیدترین صورت در برابر اعتراضات اجتماعی که علیه گرانیهایی که توسط باندهای غارتگر وابسته به رژیم ایجاد شده بود، می‌ایستاد و آنها را خفه می‌کرد. به این ترتیب یک طبقه دزد و وابسته به خود را زیر چتر حاشیه امن حاکمیتی خود قرار داد.علاوه بر این از همان سال اول انقلاب چپاولهای کلان در مصادره اموال سردمداران نظام سلطنتی را شکل داد و به اسم بنیاد مستضعفان دست باندهای خود را در دزدیهای کلان از این طریق هم باز گذاشت.
خمینی همچنین با دادن مجوز به باند بهشتی، رفسنجانی، موسوی اردبیلی، خامنه‌ای و احمد خمینی، یک به‌اصطلاح ”سازمان اقتصاد اسلامی“ درست کرد که  مجاهدین خلق ایران  در سال 59 یعنی یک‌سال ونیم پس از انقلاب ضدسلطنتی، از دزدی 20میلیارد تومانی این نهاد پرده برداشتند. این روند در زمان جنگ ضدمیهنی به بهانه جنگ شدت بیشتری پیدا کرد و در طول دوران جنگ به وحشیانه‌ترین صورت ممکن کارگران را چپاول کردند و در حالیکه نرخ تورم به بالای 40 درصد رسیده بود، ریالی به حقوق کارگران اضافه نکردند و میلیونها کارگر را به زیر خط فقر فرستادند. دولتهای رفسنجانی و خاتمی که اساساً دنبال آویختن خود به سرمایه‌داری جهانی بودند و همان شعارهای مستضعف پناهانه امامشان را هم ندادند. احمدی‌نژاد هم که تمامی سرمایه مردم را به جیب باندهای چپاولگر در سپاه جهل و جنایت رژیم و دیگر همپالگیهای غارتگر آن، از جمله بیت ولی‌فقیه ریخت و در مسیر سرقت اموال مردم تا جایی پیش رفت که نظام آخوندی مجبور شد دو معاون وی را به جرم دزدی و اختلاس به زندان محکوم کند.


و حالا هم دولت تدبیر و امید! آخوند روحانی رکود بی‌سابقه‌یی را بر اقتصاد کشور حاکم کرده است که نتیجه آن فشار بیش از پیش بر مردمی است که رقم بیکاری فرزندانشان به میلیون ها رسیده است. تعطیلی برخی کارخانجات و بیکاری کارگران، وجود 400 تا 800هزار کودک زیر 6سال مبتلا به سوء تغذیه، فوت سالانه بیش از 20هزار نفر در سوانح رانندگی، ورود حداقل 20 میلیارد کالای قاچاق به کشور و از دست رفتن هزاران فرصت شغلی، پاسخگو نبودن دستمزد بخشی از نیروی کار، گسترش پدیده زنان سرپرست خانوار، گسترش پدیده سالمندان نیازمند، خسارات ناشی از سوانح و حوادث طبیعی و...  آسیب‌های اجتماعی  چون اعتیاد و طلاق و دزدی و تن‌فروشی، که آمار آن شرم‌آورشده است.


آری، حکومت آخوندی حاکم بر ایران، با شعار اینکه برای خربزه انقلاب نکردیم، مردم ایران ازداشتن کمترین لقمه نانی محروم کردند تا آقازاده بتوانند با سرعت پورشه‌ها و جتهای شخصی به مراسم اعتکاف برسند! اما دیری نخواهد پایید که لشکر بیکاران، گرسنگان، رنجبران و زحمتکشان، آنان را به پای عدالت بکشانند و به عبرت تاریخ بدل نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر