کل نماهای صفحه

۱۶ خرداد ۱۳۹۵

رضا رستمی مقدم سركرده سپاه قدس در سوريه به هلاكت رسيد


رسانه های سپاه پاسداران روز یکشنبه 15خرداد 95 خبر از کشته شدن تعدادی از فرماندهان نیروهای سپاه در حلب دادند.سرهنگ تمام سپاه رضا رستمی مقدم که با هلاکت رسیدنش درجه سرتیپی سپاه را دریافت از فرماندهان قاسم سلیمانی در جبهه حلب بود که بهمراه نیروهای تحت فرماندهی اش به هلاکت رسید. پاسدار رضا رستمی مقدم از فرماندهان قدیمی جنگ 8ساله ضدمیهنی و از فرماندهان سپاه در لرستان بوده است که امروز در سوریه کشته شد 
کرم رستمی برادر پاسدار بهلاکت رسیده خبر کشته شدن رضا رستمی فاش  را تأیید کرد که بدنبال آن سپاه ناچار از دادن خبر آن شد.



همچنین خبرگزاریهای حکومتی روز یکشنبه 15خردادماه خبر دادند که سرگرد پاسدار جهانگیر جعفری‌نیا فرمانده گردان تکاوران لشکر عملیاتی ١٦ نیروی تروریستی قدس سپاه در جنوب حلب در سوریه به هلاکت رسیده است. همین رسانه‌ها خبر هلاکت پاسدار دیگری به نام محمد زلفی را نیز داده‌اند.


تلویزیون الجزیره به‌نقل از منابع خبری گزارش کرد: در صحنه نبردی که بامداد شنبه در جنوب حلب جریان داشته، علاوه بر پاسدار جهانگیری و زلفی، اجساد شمار بیشتری از شبه‌نظامیان وابسته به رژیم نیروی تروریستی قدس در صحنه نبرد دیده شده است. بر اساس همین گزارشها بیش از ده تن نیز به اسارت درآمده‌اند.



تلویزیون الجزیره به‌نقل از همین منابع افزود که خسارات وارد به نیروهای رژیم ایران بیشتر از خساراتی است که دو هفته پیش در نبرد خان طومان، به این نیروها که از مازنداران بودند، وارد شد.



تلویزیون الجزیره می‌افزاید روش رژیم ایران معمولاً این است که ابتدا کشته شدن فرماندهان بالاتر را اعلام می‌کند و سپس به‌تدریج کشته‌های بیشتر در میان شبه‌نظامیان و مزدورانش را نام می‌برد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر