کل نماهای صفحه

۱۷ خرداد ۱۳۹۵

وعده‌های دجالگرانه خامنه‌ای بعد از نزدیک به ۴۰سال حاکمیت ننگین

وعده‌های دجالگرانه خامنه‌ای بعد از نزدیک به ۴۰سال حاکمیت ننگین



 علی خامنه‌ای   ولی‌فقیه ارتجاع  در سالمرگ دجال حرفهایی زد از جمله در مورد وضعیت معیشت مردم و مقایسه آن با زمان شاه بود. آنچه فی الواقع در این صحبتها هر انسانی را شگفت‌زده می‌کند، میزان و عمق دجالیتی است که خامنه‌ای آن را بازتاب می‌دهد. او ابتدا می‌گوید

«آن ‌روزها (زمان شاه) ما 4 برابر امروز نفت صادر می‌کردیم, جمعیت کشور هم آن‌روز از نصف امروز کمتر بود, در عین‌حال اکثر نقاط این کشور از خدمات عمومی دولتی که برعهده دولتهاست محروم بودند, کشور در فقر و عقب افتادگی دست و پا می‌زد در فساد اخلاقی دست و پا می‌زد, زیر ساختهای کشور, راه, آب, برق, گاز, مدرسه, دانشگاه, خدمات شهری, در همه اینها کشور دچار آفت بود, دچار عقب افتادگی و عقب‌ماندگی بود, دچار تهی دستی بود. »

پس حرف وی این است که همه کشور در محرومیت بوده و.. طبیعی است که شنونده منتظر است که در مقابل آن وضعیت خراب، از وضعیت و شرایط جدید که فرضا دیگر حداقل محرومیت و فقر آن‌چنانی نیست و خدمات نستباً خوب شده است صحبت کند. اما از آنجا که دیگ ولی‌فقیه کاملاً خالی است آنچه تحول می‌دهد پوشالهایی است که ربطی به زندگی مردم ندارد و تنها به‌زعم او معنویاتی است که ملت فقیر باید به‌جای نان و.. آنها را بخورند. توجه کنید: «امام بزرگوار ما مسیر را عوض کرد, یک تغییر بزرگ انجام گرفت, مسیر ملت ایران رو تغییر داد, ریل را امام عوض کرد, ما رو به سمت هدفهای بزرگ حرکت داد, این هدفها که انقلاب و امام انقلاب ما رو به سمت این هدفها حرکت دادند و جامعه ایرانی رو به این سمت رهنمون شدند, این هدفها فوق‌العاده حائز اهمیت است» .

وقتی سونامی بیکاری بیداد می‌کند و کل جمعیت کارگری ایران به اضافه اکثر کارمندان و معلمان و پرستاران و.. با احتساب حقوق پایه، زیر خط فقر هستند و به گفت شهردار رژیم در تهران یک میلیون نفر در تهران حتی نان شب ندارند بخورند و روزی نیست که خودکشی به‌دلیل فقر و محرومیت در گوشه گوشه کشور نباشد، ولی‌فقیه ارتجاع باید که دجالیت خمینی‌گونه را جایگزین کند چرا که رژیم آخوندی حتی یک دستاورد اقتصادی در چنته ندارد که او روی آن سوار شود به عکس هرچه بخواهید فساد و چپاولگری در حاکمیت آخوندی و فقر و فلاکت در میان مردم موج می‌زند. این مسأله آنقدر عریان است که به‌اجبار سران و مقامات و مهره‌های رژیم مرتباً به آن اعتراف می‌کنند

کیست که نداند ریشه آسیبهای اجتماعی تماماً به وضعیت معیشت و زندگی مردم برمی‌گردد؟ کیست که نداند افزایش جرایم اجتماعی ریشه در فقر و محرومیت دارد؟ ولی‌فقیه ارتجاع و همپالگیهایش هم این را خوب می‌دانند ولی از آنجا که چیزی برای ارائه ندارد می‌گوید: «حاکمیت دین خدا (بخوانید حاکمیت آخوندها) به‌معنای ریشه‌کنی فقر است, به‌معنای ریشه‌کنی جهل است به‌معنای ریشه‌کنی استضعاف است, ... ریشه‌کنی آسیبهای اجتماعی است, تأمین سلامت جسمی و سلامت اخلاقی و معنوی است» .

 ولی‌فقیه ارتجاع از آنجا که خوب می‌داند این حرفها مزخرفاتی بیش نیست که تحویل می‌دهد، فراموش نمی‌کند که مثل همیشه وعده و وعید برای آینده بدهد و شیادانه بعد از نزدیک به 40سال حاکمیت جهل و جنایت آخوندها، باز هم می‌گوید: «هدفهای دور از دسترسی هستند زمان برند, احتیاج به گذشت زمان دارند, احتیاج به تلاش دارند, لاکن به همه اینها دسترسی ممکن است»»

معلوم نیست که چرا از حیاط تا بام باید از آن آخوندهای ضدبشر باشد و از بام تا ثریا از آن مردم محروم.

واقعیت این است که ولی‌فقیه ارتجاع آنچه در سالگرد مرگ امام دجالش تحویل می‌دهد، بیانگر شکست رژیم ولایت‌فقیه است که بعد از نزدیک به 40سال از حاکمیت منحوسشان، آنچه نصیب مردم محروممان کرده‌اند، فقر و سیه‌روزی بی‌مثال در تاریخ 100ساله ایران است.

در این 37سال، رژیم آخوندی بیش از ۷ برابر کل دوران پهلوی و قاجار از صادرات نفت درآمد داشته است.

اما در برابر این درآمدها و البته چندین برابر بیش از این درآمد، درآمدهای حاصل از کار و تلاش مردم ایران است که رژیم آخوندی به بهانه‌های مختلف از جمله تورم دولتی و مالیاتهای افسارگسیخته آنها را بلعیده است.

ــ بر اساس آمار دولتی، ۴۰ میلیون ایرانی در زیر خط فقر مطلق و نسبی زندگی می‌کنند.

ــ بر اساس آمار دولتی، ایران در میان ۱۸ کشوری است که بیشترین بیکار را در جهان دارند. آمارهای غیررسمی مقامات حکومتی به 10 میلیون نفر بیکار در کشور اذعان می‌کنند.

ــ از لحاظ فضای کسب و کار، رتبه ایران در جهان ۱۵۲ است.

ــ ارزش پول ملی، که به‌شدت کاهش یافته و پول ایران جزو سه پول بی‌ارزش جهان شده و در مقابل هر دلار از 7 تومان در زمان انقلاب به 3500 تومان در برابر هر دلار رسیده است.

ــ فساد مالی، مانند سرطان، همهُ اندام جامعه را فراگرفته است؛ و در رأس هرم این فساد خامنه‌ای قرار دارد که، علاوه بر تسلط بر همهُ شریانهای اقتصادی کشور، به تنهایی ٩٥ میلیارد دلار سرمایه دارد و هیچ نهادی بر آن نظارت ندارد.

ــ از حیث فساد دولتی، رژیم ایران رتبه ١٤٤ را در جهان دارد.

ــ بی‌عدالتی اجتماعی و فاصلهُ طبقاتی، در ایران 30برابر است در حالی که در اغلب کشورهای صنعتی غیرصنعتی زیر 10 برابر است.

ــ بسیاری از صنایع کشور، از جمله صنایع برق و خودروسازی و چای و گاز و بیمه، ورشکسته شده و ولی‌فقیه ارتجاع خود در نوروز امسال گفت: 60 درصد صنایع تعطیل و نیمه‌تعطیل است.

_امروزه صدها هزار بازنشسته در کشور پس از 30سال کار و تلاش خانه ندارند و حتی ماهها حقوقشان پرداخته نمی‌شود، در حالی که استاندارد جهانی برای خانه‌دار شدن کارگران و کارمندان بین 5 تا 10سال است.

ــ بر اساس داده‌های مرکز آمار ایران، دست‌کم 3 میلیون کودک کار و کودک خیابانی و خارج شده از چرخة تحصیل وجود دارد و به اذعان مسؤلان نهضت سوادآموزی رژیم 9 میلیون بیسواد و 11 میلیون کم سواد در کشور وجود دارند.

- به اذعان مقامات وزارت بهداشت رژیم سالانه بین 3 تا 7 درصد مردم ایران به‌دلیل هزینه‌های بالای درمان به زیر خط فقر در می‌غلتند. رتبه جهانی ایران در زمینه بهداشت و درمان نودوسوم است.

اینها تنها بخش کوچکی از مصائب اجتماعی است و لیست تبهکاریهای رژیم آخوندی در زمینه‌های مختلف از جمله در زمینه محیط زیست، دزدیهای حکومتی، زندانها، قضائیة جنایتکار، مجلس دست‌نشانده، دولت مردم فریب، بانکهای فاسد و غارتگر، و... . خارج از شمارش است.

البته تردیدی نیست که زمان این فریبکاریها و دجالیتها گذشته است و مردم ما خوب می‌دانند که ریشه و عامل همه بدبختیها در کجاست و به همین دلیل همت بسته‌اند که مسأله را ریشه‌یی حل کنند. اوجگیری حرکات اعتراضی و.. در میان همه اقشار جامعه بیانگر این واقعیت است، حالا باز هم ولی‌فقیه و اعوان و انصارش نعل وارونه بزنند، اما بدانند از سرنوشتی که مردم و مقاومت مردم ایران برایشان رقم زده‌اند گریزی نخواهند داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر