کل نماهای صفحه

۲۹ خرداد ۱۳۹۵

خامنه‌ای : مسأله اصل موجودیت نظام است كه با مذاکره و با رابطه حل نمی‌شه!


لینک به منبع

خامنه‌ای در دیدار با همه کارگزاران رژیم، نسبت به دل بستن باند روحانی و رفسنجانی به مذاکره برای نجات رژیم از بحرانها هشدار داد و خطاب به کارگزاران نظام گفت: خطر اصل موجودیت نظام را تهدید می‌کند: ”مسأله اصل موجودیت جمهوری اسلامی است، با مذاکره حل نمی‌شه، با رابطه حل نمی‌شه، این تصور تصور درستی نیست “.


 ولی‌فقیه ارتجاع در سخنانش تلویحاً گفت: بعد از زهر اتمی و تنزل رژیم در تن دادن به برجام، اصول بنیادین مربوط به بقای نظام استبداد دینی زیرضرب است.


 خامنه‌ای گفت: ”این تنزل پایانی ندارد همان‌گونه که اکنون بعد از موضوع هسته‌ای، موضوع موشکی را پیش کشیده‌اند، بعد از موشک، نوبت به حقوق‌بشر می‌رسد، بعد از حقوق‌بشر، موضوع شورای نگهبان، سپس موضوع ولایت‌فقیه و در نهایت قانون اساسی و حاکمیت اسلام مطرح خواهد شد. خامنه‌ای در عین حال، به ناگزیر بودن رژیم از سر کشیدن جام زهر اتمی اذعان و گفت: ”ما پیش‌پرداخت‌هامون را هی همان‌طور انجام دادیم ما 20% رو تعطیل کردیم، فردو رو تقریباً تعطیل کردیم، اراک رو تعطیل کردیم ”.


 خامنه‌ای ضمن غیظ و حسرت شدید از تن‌دادن به زهر اتمی و تهدید به آتش زدن برجام، تصریح کرد که رژیم آخوندی در موقعیتی نیست که بتواند برجام را نقض کند: ”ما البته برجام را ابتدا نقض نخواهیم کرد این را همه بدانند، ما نقض نمی‌کنیم برجام را، لکن اگر طرف مقابل نقض کند که حالا هم هی دارند تهدید می‌کنند، این کسانی که نامزد ریاست‌جمهوری آمریکان، هی دارند تهدید می‌کنند که ما می‌آییم پاره می‌کنیم، نقض می‌کنیم، آنها اگر پاره کردند ما آتش می‌زنیم “.


 خامنه‌ای با اشاره به باند رفسنجانی و روحانی گفت که آنها در زمینه نتایج برجام اغراق می‌کنند.


 شایان ذکر است که در این دیدار که همه کارگزاران اصلی و سران رژیم حضور داشتند، رفسنجانی غایب بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر