کل نماهای صفحه

۵ تیر ۱۳۹۵

اختلاف وشقه ودعوا بین روسه وخامنه ای (سپاه پاسدارا) برسر کم کردن بمارانها در سوریه

اختلاف وشقه ودعوا بین روسه وخامنه ای (سپاه پاسدارا) برسر کم کردن بمارانها در سوریه



همدستی رژیم ایران و روسیه در جنایات رژیم اسد نیازی به بیان ندارد. اما گاه اختلافاتی هم میان آنها بروز می‌کند، اختلاف در شدت جنایات. اخیراً تروريست هاي سپاه قدس موسوم به  شبه‌نظامیان رژیم ایران از نحوه بمبارانهای روسیه ابراز نگرانی کردند.

 به گزارش تلویزیون اورینت به‌دنبال کاهش پرواز هواپیماهای روسی نارضایتی شبه‌نظامیان رژیم ایران (نيروهاي تحت فرماندهي سپاه قدس) از نظامیان روسی که در کنار اسد می‌جنگند بیشتر شده است. به‌ویژه در هماهنگیهای نظامی و همکاری هایی که باید در صحنه با یکدیگر داشته باشند،

 یک منبع نظامی به تلویزیون اورینت گفت علت اصلی این تنش مالی بوده است. شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران که به پرواز هواپیماهای کهنه اسد تکیه داشتند در صحنه شکست می‌خوردند و اسد مجبور شد تا از روسیه در این زمینه کمک بخواهد. تا کنون دهها تن از نظامیان رژیم ایران در مناطق مختلف حلب کشته و مجروح شده‌اند به‌ویژه در منطقه خان طومان و اطراف آن مانند منطقه الملاح و حندرات در شمال حلب.

 فرماندهان سپاه قدس رژیم ایران در اتاق عملیات فرودگاه حمیمیم بارها خواهان پرواز هواپیما در حلب و حومه آن شده بود ولی روس‌ها به آنها پاسخ داده بودند که ما پروازهای خود را انجام داده‌ایم و شما باید در روی زمین وظایف خود را انجام دهید.

 لازم به یادآوری است که روسیه به‌دلیل مشکلات مالی، از 15مارس تا هشتم ژوئن تعداد پروازهای روزانه‌اش را از 100 پرواز در روز به 10 تا 20 پرواز کاهش داده است و این کاهش باعث افزایش تلفات عناصر سپاه و شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران در مناطق حومه حلب شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر