کل نماهای صفحه

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

جرج صبرا: کشتار سیستماتیک توسط پاسداران ولی فقیه و بشار اسد در حلب



مصاحبه جرج صبرا رئیس شورای ملی سوریه با سیمای آزادی
وضعیت در سوریه و همبستگی انقلابیون سوری و مقاومت ایران در برابر دو دیکتاتوری جنایتکار در دمشق و تهران،
جرج صبرا ضمن قدرداني از موضگيري خانم مريم رجوي در باره فاجعه حلب و جنايات مشترک رژيم اسد و رژيم آخوندي گفت: ما احساس مي کنيم مقاومت ايران با تمام صداقت در كنار ماست و ما به كار مشتركمان عليه ديکتاتورها و براي كمك به مردم سوريه به منظور خروج از بحراني كه علت اصلي آن رژيم آخوندهاست، ارج مي گذاريم. زيرا اين رژيم تهران است که براي اهداف خاص خود از ديکتاتوري اسد محافظت مي کند. بنابراين نبردما يك نبرد مشترك است.
جرج صبرا در باره اوضاع جاري در حلب گفت: آنچه در حلب جريان دارد، يك رويارويي نظامي يا يك جنگ نيست، بلكه يك كشتار سيستماتيك و ادامه دار است كه رژيم سوريه با پشتیباني رژيمهاي ايران و روسيه به پيش مي برد و متاسفانه جامعه جهاني به اين جنايت ادامه دار و خونين، مثل تماشاگر نگاه مي کند و كاري انجام نميدهد.
معاون هيأت عالي مذاکره کننده اپوزيسيون سوريه در مصاحبه با سيماي آزادي گفت:
كشتاري که در حلب صورت مي گيرد، جنايت و کشتار و انهدام، عليه يك شهر تاريخي و باستاني است كه از اولين شهرهايي است كه بدست انسان ساخته شده است اين شهر تنها متعلق به سوريه نيست، بلكه متعلق به فرهنگ انساني است.
جرج صبرا اضافه کرد: من به شما اطمينان مي دهم که مردم حلب پايدارند، مردم سوريه هرگز به عقب برنمي گردند . به ياري خدا پيروزي در دسترس است و نتايج اين پيروزي تنها آسايش و رفاه مردم سوريه نخواهد بود، بلكه پس از آن تمام منطقه در آسايش و راحتي زندگي خواهند كرد. زيرا مردم بر اساس اراده و منافع خود بر كشورهايشان حكومت خواهند کرد، نه تحت اراده و حاکميت باندهاي آخوندي در تهران يا نيروهاي امنيتي اسد در سوريه يا شبه نظاميان فرقه گرا در لبنان و يمن، که همه آنها متاسفانه ازحساب مردم ايران و با تاراج اموال مردم ايران تغذيه مي شوند تا در خدمت باند هاي حاكم بر تهران باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر