کل نماهای صفحه

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

جنگ گرگها - وقتی کیهان ارگان ولایت فقیه دست سرکوب گر روحانی شیاد را رو میکند ...مواضع دیروز، افشاگر ادعاهای امروز

لینک به منبع

کشمکش میان دولت آخوند روحانی با شورای نگهبان ارتجاع بر سر حذف کاندیدای زن برنده در نمایش انتخابات اصفهان، به افشای سوابق سرکوبگرانه و ضد زن سران رژیم منجر شده است.

به دنبال حذف این کاندیدا، آخوند روحانی و وزیر کشور او به حمایت قاطع از او پرداختند و نظر شورای نگهبان تحت کنترل خامنه‌ای را به‌شدت رد کردند. خامنه‌ای و باندش نیز از طریق روزنامه وابسته به خود در مقابل این حملات واکنش نشان داد و با انتشار سوابق سرکوبگرانه و زن‌ستیزانه آخوند روحانی، تلاش کرد که اهرم ادعای دجالگرانه حمایت از زنان را از دست وی خارج کند.

کیهان خامنه‌ای روز 13اردیبهشت95، با عنوان «بازی سیاسی دولت» و «حمایت از نامزد فاقد صلاحیت دهن‌کجی به مراجع است» حرفهای خامنه‌ای و روحانی را در مقابل هم قرار داده و سپس قسمتی از سخنان خامنه‌ای در سال 1381 را یادآوری می‌کند که گفته بود:‌ «به‌ من‌ گزارش‌ داده‌اند که‌ در برخی از جاها برای تشخیص‌ صلاحیتها کوتاهی‌هایی شده‌ است‌ من‌ تحقیق‌ خواهم‌ کرد که‌ اگر چنان‌چه‌ افرادی نابجا و برخلاف‌ مقررات‌ راه‌ یافته‌ باشند انتخابات‌ آنجا اعتباری نخواهد داشت‌ ».،

کیهان سپس حرف روحانی در روز 10اردیبهشت امسال در مقابله با این حرف خامنه‌ای را نقل‌قول کرده که گفته است: «... هر نماینده‌ای که از هر حوزه انتخابیه انتخاب می‌شود پس از رأی آوردن، اعتبارنامه آن باید در مجلس بررسی شود و هیچ نهاد دیگری نمی‌تواند در فاصله رأی آوردن منتخب تا صدور اعتبارنامه وی در مجلس در آن مداخله کند».

ارگان  ولی‌فقیه ارتجاع  در ادامه یادآوری کرد: بررسی خاطرات روحانی نشان می‌دهد که وی زمانی به نقش خود در اجباری کردن رعایت حجاب افتخار می‌کرده است.

روحانی پس از انقلاب مسئول اجرای طرح اجباری کردن حجاب در ادارات مربوط به ارتش بوده است. وی در این زمینه می‌گوید: «اول بار، علمای قم به بی‌حجابی زنان اعتراض کردند و گفتند در حکومت اسلامی همه زنان باید باحجاب باشند. امام نیز در یکی از بیانات خود به لزوم حجاب برای زنان اشاره کردند و همین باعث شدعده‌یی از زنان بی‌حجاب در خیابانها تظاهرات کنند و در مقابل کاخ دادگستری و نخست‌وزیری تحصن نمایند».

روحانی می‌گوید: «طرح اجباری شدن حجاب در ادارات مربوط به ارتش، به عهده من گذاشته شد و بدین‌جهت در گام اول، همه زنان کارمند مستقر در ستاد مشترک ارتش را جمع کردم... زنان کارمند که همگی به جز دو یا سه نفر بی‌حجاب بودند، شروع کردند به غر زدن و شلوغ کردن، ولی من محکم ایستادم و گفتم از فردا صبح دژبان مقابل درب ورودی موظف است از ورود خانم‌های بی‌حجاب به محوطه ستاد مشترک ارتش جلوگیری کند. پس از ستاد ارتش، نوبت به نیروهای سه‌گانه رسید. در آغاز به پادگان دوشان‌تپه رفتم و همه کارمندان زن را که تعداد آنها هم زیاد بود در سالنی جمع و درباره حجاب صحبت کردم. در آنجا زن‌ها خیلی سر و صدا راه انداختند اما من قاطعانه گفتم «این دستور است و سرپیچی از آن جایز نیست». در آنجا هم گفتم به دژبان دستور داده‌ایم از فرداصبح هیچ زن بی‌حجابی را به پایگاه راه ندهند».

این روزنامه در ادامه نوشت: سؤالی که می‌توان از (روحانی) پرسید آن است که چگونه زنی نمی‌تواند بدون التزام به حجاب به دژبانی ارتش برود که درست هم همین بود و هست ولی می‌تواند به مجلس برود و نماینده شود؟!

کیهان خامنه‌ای در پایان به روحانی گوشزد کرد: حمایت رئیس‌جمهور و تلاشهای دولتمردان در این راستا از چنین شخصی فاقد نتیجه و اثر است.

به‌رغم این تهدیدات مخاصمات درونی رژیم بر سر این موضوع با شدت ادامه دارد. آخوند مجید انصاری، معاون پارلمانی آخوند روحانی، بار دیگر تأکید کرد: از نظر دولت و شخص روحانی اعضای زن مجلس ۱۸ نفر هستند و کاندیداهای انتخاب شده را تنهادر مجلس می‌توانند تعیین‌تکلیف کنند. (سایت حکومتی انتخاب ۱۳/۲/۹۵)

واقعیت این است که وقتی دعوا بر سر قدرت و هژمونی است دیگر مواضع مهم نیست. معیار این است که به چه وسیله‌ای این هژمونی را بشود به چنگ آورد. بنابراین ازامام دجالان گرفته تا بقیه سران و مهره‌های رژیم طی این سی و هفت سال به کرات مواضع متضاد گرفته‌اند، و از بیان آن هم ابایی نداشته‌اند. وقتی حفظ نظام پلید ولایت (بخوانید حاکمیت فاشیسم مذهبی) از اوجب واحبات است، دیگر هر دجالیت و عوامفریبی مجاز است از جمله این‌که آخوند شیاد و زن‌ستیزی مثل روحانی در جنگ با شورای نگهبان رژیم حامی زنان می‌شود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر