کل نماهای صفحه

۸ دی ۱۳۹۵

اعتراف پاسدار بهاری که از جنگ خان طومان حلب برگشته


اعتراف پاسدار بهاری که از جنگ خان طومان حلب برگشته


رژیم که ادعا میکرد ومیکند  تا همین الان پاسداران جنایتکار را باسم کار مستشاری به سوریه میفرستاد به این اعتراف پاسدار خونریز وجنایتکار گوش کنید که در سوریه چه میکردند
همینجا کلیک کنید وبفارسی بشنوید


اورینت نت هم همین مطلب را پخش کرد
قال ضابط إيراني كان مشاركاً في المعارك الأخيرة بحلب، أن بعضاً من الجنود المقاتلين مع جيش الأسد، كانوا يتوسلون للإيرانيين مطالبين بعدم استهداف الثوار في أوقات معينة.

وكشف "محسن بهاري" وهو ضابط إيراني في الحرس الثوري بحسب
تسجيل صوتي له ونشر على الصفحات الإيرانية وترجمه موقع "العربية" أن بعض عناصر جيش النظام يتوسلون ألا تستهدف مدفعيتنا مواقع معينة من المعارضة في حلب حيث يتواجد إخوة لهم بين المعارضة".

وأضاف بهاري أن جندياً من جيش النظام طالب القادة الإيرانيين ألا يشرعوا بالقصف في الساعة المعينة، حيث يقوم أخوه العضو في "جبهة فتح الشام" في هذا الوقت بحراسة الموقع المراد استهدافه، ويطالب بتأجيل القصف حتى ينتهي من الحراسة. مشيراً أن "الحرب في سوريا أصبحت في غاية الصعوبة، حيث إن عناصر من جيش النظام معهم وأخوة لهم في الطرف الآخر".

محسن بهاری عضو سپاه پاسداران که به‌تازگی از جنگ «خانطومان» در جنوب «حلب» برگشته‌است، نکات قابل تاملی را مطرح می‌کند
اول: این عضو سپاه درسخنان خود اعتراف می‌کند که ارتش وفادار به بشار اسد، در جریان جنگ با مخالفان مسلح وارد منازل مردم می‌شود و اموال آن‌ها را غارت و یا نابود می‌کند.
دوم: او هم‌چنین بر خلاف تبلیغات رسمی حکومت جمهوری اسلامی، تصریح می‌کند که مخالفان مسلح نیز سوری هستند و حتی اکثرا با اعضای ارتش اسد نسبت فامیلی نزدیک دارند. دستگاه‌ها تبلیغاتی جمهوری اسلامی، مخالفان اسد در حلب را تروریست‌های غیر سوری می‌دانند.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر