کل نماهای صفحه

۱ بهمن ۱۳۹۴

روحانی پادشاه اعدام ویک فریب کار است - کدام وعده‌های روحانی محقق شدند؟

کدام وعده‌های روحانی محقق شدند؟

سایت "روحانی‌سنج" در مرور دوسال کار دولت یازدهم با انتشار وعده‌های محقق شده اعلام کرده، ۴۷ درصد وعده‌های روحانی فرجامی نداشته است. سرپرست "روحانی‌سنج" می‌گوید، خوش‌بینی نسبت به تحقق وعده‌های پیگیری نشده‌ را از دست داده.
در آستانه آغاز به کار سومین سال کابینه حسن روحانی، سایت "روحانی‌سنج" که با الهام از وبسایت "مُرسی‌میتر" شکل گرفته است، به انتشار وعده‌های تحقق یافته، وعده‌هایی که دولت به آنها هیچ توجهی نداشته و وعده‌های در حال پیگیری پرداخته است.
بر اساس اعلام این سایت ۴۷ درصد وعده‌های حسن روحانی به طور کلی یا پیگیری نشده و یا در نیمه‌های راه به دست فراموشی سپرده شده‌اند. ۳۸ درصد وعده‌ها همچنان در حال پیگیری است و تنها ۱۵ درصد وعده‌ها محقق شده‌اند.
فرهاد سوزنچی، سرپرست پروژه "روحانی‌سنج" با انتشار لیست وعده‌های محقق شده و نشده دولت یازدهم معتقد است، قطعا از هیچ دولتی نمی‌توان انتظار تحقق همه‌ وعده‌ها را داشت.
او دراین باره به دویچه‌وله گفته است: «در این دو سال شاهد این بودیم که دولت تمام تخم‌مرغ‌های خود را در سبد سیاست خارجی گذاشته بود و تا حد زیادی هم به وعده‌های خود در این حوزه پایبند بوده است، اما شخصا خوش‌بینی خود نسبت به تحقق وعده‌های پیگیری نشده‌ دولت که بیشتر مربوط به سیاست داخلی هستند را از دست داده‌ام ولی به کلی ناامید هم نیستم.»
به اعتقاد سرپرست پروژه روحانی‌سنج باید دید آیا در دوران پساتوافق تغییری در رویکرد دولت نسبت به برخی مطالبات و وعده‌های محقق نشده‌ای مانند کاهش بیکاری و بازگشایی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران دیده خواهد شد یا نه.
Rouhanimeter

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر