کل نماهای صفحه

۲۸ دی ۱۳۹۴

خامنه ای وقلع وقمع رقبا - "در برخی حوزه‌ها حتی یک کاندید برای اصلاح‌طلبان باقی نمانده است

خامنه ای وقلع وقمع رقبا - "در برخی حوزه‌ها حتی یک کاندید برای اصلاح‌طلبان باقی نمانده است
نه تنها در تهران ، بلکه در اکثر استان‌های کشور صلاحیت داوطلبان اصلاح‌طلب و برخی اصول‌گرایان معتدل از سوی هیات نظارتی وابسته به شورای نگهبان رد شده است.
احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان وظیفه این شورا را جلوگیری از ورود منتقدان نظام به مجلس می‌داند احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان وظیفه این شورا را جلوگیری از ورود منتقدان نظام به مجلس می‌داند
داریوش قنبری از داوطبان اصلاح‌طلب از استان ایلام گفت که نه تنها وی رد صلاحیت شده، بلکه اکثر اصلاح‌طلبان در ایلام سرنوشتی همانند وی داشته‌اند.
شکور اکبر‌نژاد و اکبر اعلمی، نمایندگان پیشین تبریز در مجلس و مصطفی مولوی رئیس ستاد میرحسین موسوی در انتخابات سال ۸۸ در تبریز از جمله مهم‌ترین چهره‌هایی هستند که صلاحیت آنان برای انتخابات مجلس تایید نشده است.
حسین مرعشی، رئیس کارگروه استان‌های شورای عالی سیاستگذاری اصلا‌ح‌طلبان گفت: «در خیلی از حوزه‌ها حتی یک کاندید برای ما باقی نمانده است.»
وی تایید کرد که شورای نگهیان با "رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت طیف گسترده از نامزدهای اصلاح‌طلب" آنها از دور رقابت‌ها خارج کرده است.
مرعشی در اینباره گفت: « امیدوارم با ورود شورای نگهبان، رئیس جمهور و رایزنی با مقام معظم رهبری شاهد اصلاح عملکرد هیات‌های نظارت در بررسی صلاحیت‌ها باشیم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر