کل نماهای صفحه

۴ بهمن ۱۳۹۴

خامنه ای وبلوفهای توخالی - ‌ادعاي داشتن 200هزار شبه نظامي در منطقه

خامنه ای وبلوفهای توخالی - ‌ادعاي داشتن 200هزار شبه نظامي در منطقه

Fatemeh Ramazani's photo.

پاسدار سرلشكر محمد علي جعفري، سركرده كل سپاه پاسداران در مراسم يكي از فرماندهان كشته شده رژيم در سوريه، گفت: «شكل گيري داعش و تكفيري‌ها و اين حوادثي كه در سالهاي اخير دارد اتفاق مي‌افتد اينها همه زمينه‌ساز ظهور (امام زمان) است. نتيجه مثبت آن آماده شدن نزديك به ۲۰۰هزار نيروي مسلح جوان در سوريه, عراق, افغانستان و پاكستان و يمن بوده است» (خبرگزاري سپاه پاسداران-فارس- 22 دي). 
اين ادعاهاي سرکرده سپاه به منظور سرپوش گذاشتن بر شکستهاي پياپي رژيم در سوريه و دلداري دادن به پاسداران روحيه باخته رژيم و در حالي است که پاسدار سرتيپها و پاسدار سرهنگهاي جنايتكار رژيم يكي پس از ديگري در جنگ با مردم و ارتش آزاد سوريه كشته و مجروح مي شوند يا به اسارت در مي آيند.
اينها همان شبه نظاميان جنايتكاري هستند كه از مقداديه و استان ديالي در عراق تا اقصي نقاط سوريه و لبنان و يمن و حتي در كشورهاي آفريقايي به جنگ افروزي و كشتار مردم بيگناه مشغولند و از نظر سياسي و اجتماعي داعش را تغذيه مي كنند و در بسياري از مواقع از نظر تاكتيكي و تكنيكي و لجستيكي نيز به آن امداد مي رسانند.
سركرده پاسداران به اين ترتيب از يكسو به جنگ افروزي رژيم آخوندي در منطقه و مداخلات عميق و گسترده پاسداران جنايتكاران در عراق و سوريه و يمن و ديگر كشورها اذعان مي كند و از سوي ديگر به زبان معكوس و با دجاليت به اين حقيقت اعتراف مي كند كه خلافت شوم ولايت فقيه در تهران تا چه اندازه در وجود داعش منفعت استراتژيك دارد و با آن هم جبهه است.
در حاليكه بيش از نيمي از مردم ايران زير خط فقر به سر مي برند و اقتصاد ايران در حال فروپاشي است، رژيم آخوندي بخش زيادي از سرمايه هاي مردم ايران را صرف جنگ افروزي در منطقه به ويژه هزينه تلاش مذبوحانه اش براي نجات بشار اسد مي كند.
به موازات اقدامهاي پاسداران براي نجات بشار اسد، روحاني نيز امكانات حكومتي را به خدمت جنگ با مردم سوريه در آورده است. 

 جنگي كه براي رژيم جنگ مرگ و زندگي است. 
رحماني فضلي، وزير كشور روحاني در سفر به دمشق در روز 22 دي ماه به اسد گفت: خامنه اي و روحاني «به رئيس جمهوري سوريه بسيار علاقمند هستند و همواره بر کمک و حمايتهاي همه جانبه به دولت و ملت سوريه تأکيد مي کنند» و «روحاني همواره از شخصيت شما تجليل و به خير و خوبي از شما ياد مي‌کند». ( خبرگزاري حكومتي ايسنا).
در روز 18 دي نيز نخست وزير بشار اسد در ديدار با حسن قاضي زاده وزير بهداشت رژيم آخوندي گفت: «روابط تاريخي و رو به رشد دو ملت ايران و سوريه که توسط خميني و حافظ اسد بنيان گذاشته شد در دوره رياست حسن روحاني و بشار اسد وارد فضاهاي گسترده تري شده است».
مقاومت ايران پيش از اين بارها اعلام كرده است، برچيدن بساط تروريسم و بنيادگرايي تحت نام اسلام تنها با سرنگوني رژيم آخوندي كه كانون اين پديده شوم است ميسر مي شود، همچنانكه نابودي داعش بدون سرنگوني بشار اسد در سوريه امكانپذير
نيست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر