کل نماهای صفحه

۲۷ آذر ۱۳۹۵

حلب در اشغال پاسداران و شبه‌نظامیان مزدور

کارشکنی رژیم آخوندی در انتقال مردم شرق حلب برای کشتار هر چه بیشتر آنان


سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان مزدور آن شهر حلب را به‌طور عملی به اشغال خود در آورده‌اند. آنها بعد از تصرف شهر به کشتار و اعدام جمعی شهروندان و حتی پرسنل درمانی بیمارستانها دست‌زده و به روی آمبولانسهای حمل مجروحان شلیک می‌کنند. شمار محدودی از ارتشیان اسد هم که در منطقه حضور دارند، تحت‌امر پاسداران هستند و نقشهای فرعی برعهده دارند.

مقر فرماندهی پاسداران پادگان شیخ نجار در منطقه صنعتی شمال شرق حلب است. سرکردگان سپاه در این پادگان دستورات خود را به شبه‌نظامیان مزدور و فرماندهان ارتش اسد می‌دهند. در این پادگان شبه‌نظامیان عراقی، حزب‌الله لبنان، فاطمیون افغانی، زینبیون پاکستانی و بخشی از شبه‌نظامیان سوری مزدور رژیم حضور دارند.

شمار پاسداران و مزدوران آن در حلب و اطراف آن به25هزار تن بالغ می‌شود. مزدوران عراقی مانند گروه‌های النجباء، بدر، عصائب اهل حق، کتائب حزب‌الله و... . توسط پاسداران از فرودگاه آبادان به سوریه فرستاده می‌شوند.

علاوه بر سپاه پاسداران تمامی هزینه‌ها و حقوق شبه‌نظامیان مزدور از کشورهای مختلف و همچنین مزدوران محلی توسط رژیم ایران تأمین می‌شود. سپاه پاسداران به آنها آموزش سلاحهای سنگین و حزب‌الشیطان لبنان به آنها آموزشهای تاکتیکی، مانند یورش، تعقیب و گریز و... می‌دهند.

رژیم آخوندی درصدد است با کشتار هر چه بیشتر مردم حلب هم بافت جمعیتی آن را تغییر دهد و هم جو رعب و وحشت هر چه بیشتر ایجاد کند. به همین خاطر سپاه پاسداران در تخلیه مناطق شرقی حلب کارشکنی می‌کند و مانع خروج ستونهای مربوطه از شهر می‌شود، به سوی ستونها آتش می‌گشاید و گروههایی از مردم را گروگان می‌گیرند.

در روز 24آذر 95 روحانی، رئیس‌جمهور آخوندها در تماس تلفنی با بشار اسد در یک وارونه گویی مضحک گفت: رژیمش «تا بیرون راندن تروریستها از سوریه در کنار دولت و ملت این کشور می‌ماند». لاریجانی، رئیس مجلس آخوندی نیز در پیامی به رئیس مجلس سوریه جنایت علیه بشریت در حلب را «نقطه عطفی در نبرد بی‌امان با تروریسم و حامیان آن نامید»! پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه گفت: «قطعا این پیروزی بر حل بحران یمن و بحرین و باقی مانده تروریستها در سوریه و عراق نیز مؤثر است». (خبرگزاری سپاه پاسداران-فارس- ۲۵ آذر)

این در حالیست که خطرناکترین تروریستهایی که در سوریه حضور دارند پاسداران و مزدورانشان هستند و حامی اصلی تروریسم در جهان امروز نیز رژیم آخوندی است که از سوی مردم ایران پدرخوانده داعش نام گرفته است. عامل اصلی بحران سوریه و منطقه رژیم آخوندی است که با سوء‌استفاده از بی‌عملی جامعه جهانی و اطمینان خاطر از این‌که به‌خاطر جنایتهایش مورد مواخذه قرار نمی‌گیرد هر روز گستاخ‌تر شده است. تنها راه پایان گرفتن این بحران، استقرار صلح و آرامش در منطقه و ریشه‌کن شدن داعش، خلع ید از رژیم ایران و سپاه پاسداران و مزدورانشان از منطقه به‌ویژه سوریه است

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

26آذر 1395 (16دسامبر2016)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر