کل نماهای صفحه

۲۷ آذر ۱۳۹۵

وحشت يك روزنامه نزديك به باند روحاني(انتخاب) بر سر خيانت پوتين به ولي فقيه

وحشت يك روزنامه نزديك به باند روحاني بر سر خيانت پوتين به ولي فقيه



بيگدلي در پاسخ به سوالی در مورد نزدیکی تیلرسون با پوتین و احتمال توافق مسکو و واشنگتن علیه تهران گفت: نگرانی ما از این رو است که روسها خیلی قابل اعتماد نیستند یعنی روس ها برای رسیدن به هدفشان خیلی از نزدیکانشان را فدا میکنند و بارها شاهدش بودیم.

این کارشناس مسایل آمریکا بیان کرد: روسها خصوصیت دور زدن را دارند. زیاد جای امیدواری نیست، اکنون که به ما نزدیک شدند مدام نگران این هستیم که بر سر مسئله سوریه، روسیه با امریکایی ها و غربی ها همراه شود و ما را فراموش کنند. متاسفانه نشانه های این موضوع خیلی به چشم می خورد.
علی بیگدلی کارشناس مسائل آمریکا در گفت و گو با «انتخاب» درباره تعیین رکس تیلرسون از سوی ترامپ به عنوان وزیر امور خارجه و همچنین نزدیکی وی با پوتین، اظهار کرد: 
اقای تیلرسون یک معامه گر و سوداگر بسیار ماهری است و دنیا را کامل می شناسد و با سیاست مدارهای برجسته دنیا روابط نزدیکی دارد و شم اقتصادیش خیلی او را در سطح بین الملل معروف کرده و از جهت هم نشینی و مذاکرات نفتی بسیار موفق است. او درپی مذاکرات نفتی با پوتین اشنا شد و پوتین هم به او مدال دوستی داد و روابط خیلی نزدیک و خوبی باهم دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر