کل نماهای صفحه

۲ شهریور ۱۳۹۷

رژیم ایران را باید از سوئیفت اخراج کرد- سناتور تد کروز:

 رژیم ایران را باید از سوئیفت اخراج کرد- سناتور تد کروز:

سناتور تد کروز
سناتور تد کروز
سناتور تد کروز از اعضای ارشد سنای آمریکا طی پیامی خواستار اخراج رژیم ایران از سیستم بانکی بین‌المللی ـ سوئیفت شد.
وی که همراه با ۱۵سناتور دیگر طی نامه‌یی به وزیر خزانه‌داری آمریکا استیون منوچین این خواسته را مطرح کرد.

حساب توییتری سناتور تد کروز، ۲۳ اوت ۲۰۱۸ برابر با ۱ شهریور۹۷
قانونگذاران آمریکا مصرانه خواهان اخراج ایران از شبکه بانکی سوئیفت شدند.
قانونگذاران جمهوریخواه از رژیم ایران خواستند از سیستم اصلی مالی که بر نقل و انتقالات بانکی بین‌المللی نظارت دارد اخراج گردد.
در نامه‌یی که به وزیر منوچین دادیم خواستیم تمامی گامهای لازم را بردارد تا مطمئن شود جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکها با بانک مرکزی ایران و تمامی شعبات مالی وابسته به آن را قطع کند.
این هفته ۱۵نفر از سناتورهای همکارم به من پیوستند که نامه‌یی به منوچین وزیر خزانه‌داری بفرستیم و طی آن به وزیر منوچین از سرگیری تحریمها علیه رژیم ایران را تبریک گفتیم و حمایت کنگره از کارزار حداکثر فشار را اعلام کردیم.





قانونگذاران آمریکا خواستار اخراج رژیم ایران از شبکه بانکی سوئیفتSWIFT شدند.

نمایندگان جمهوریخواه سنای آمریکا برای اخراج رژیم ایران از سیستم اصلی مالی که بر کلیه نقل و انتقالات بانکی بین‌المللی نظارت دارد فراخوان دادند. این در حالی است که دولت ترامپ به‌طور پیوسته تحریمها علیه رژیم ایران را به‌دنبال خروج آمریکا از توافق اتمی اعمال کرده است.
سناتور تد کروز که مبتکر این نامه است از وزیر خزانه‌داری استیون منوچین خواستار برداشتن قدمهای ضروری برای قطع رژیم ایران از شبکه سوئیفت شد.
سوئیفت اجازه ارسال و دریافت اطلاعات درباره نقل و انتقال بانکی را می‌دهد.

ضرورت حداکثر فشار بر رژیم ایران

سناتورهای آمریکایی نوشتند: اجرای سریع برای دستیابی و موفقیت استراتژی ماکزیمم فشار دولت، هم برای تخلیه فوری منابع رژیم ایران به‌خاطر رفتار مداخله‌جویانه و هم به‌عنوان نشانه‌ای از تعهد آمریکا برای حفظ تمامیت ساختار تحریم‌ها، حیاتی است. کارزار حداکثر فشار دولت تا زمانیکه رژیم ایران به سوئیفت وصل است موفق نخواهد شد..
این اقدام سناتورهای آمریکایی یک روز بعد از اظهارات وزیر خارجه آلمان است که خواستار ایجاد سیستم مستقل مالی برای ادامه معامله با رژیم ایران شده بود.


بیشتر بخوانید:


۱ نظر:

  1. بله این رژیم ضد بشروزن ستیز ازهراهرمی برای گسترش تروریسم استفاده میکند وبایدهمه امکانات راازاوصلب کردتانتواند به گسترش تروریسم به پردازد

    پاسخحذف