کل نماهای صفحه

۲۱ مرداد ۱۳۹۷

ایران سانسور شعار مرگ بر دیکتاتورهزاران تماشاچی فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران

ایران سانسور شعار مرگ بر دیکتاتورهزاران تماشاچی فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران


فرانس۲۴، ۱۹مرداد۹۷به‌نقل از خبرگزاری فرانسه ازتهران در گزارشی از پخش مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال تهران و تراکتور سازی تبریزگفت: مقامات رژیم ایران به خشم عمومی علیه وضعیت اقتصادی اذعان کرده‌اند که با از سرگرفته شدن تحریمهای آمریکا بدتر شده است.
ایرانیها روز شنبه گزارش دادند که تلویزیون دولتی در گزارشی از استادیوم ورزشی مسابقه‌ای که شب قبل (جمعه ۱۹مرداد۹۷)، برگزار شد صوت مسابقه را در تلاشی که به‌نظر رسید جهت از بین بردن صدای شعارهای ضدحکومتی تماشاچیان بود قطع کرده است.
فیلمهای ارسالی با تلفنهای همراه به رسانه‌های اجتماعی نشان داد هزاران نفر از حامیان فوتبال در استادیوم آزادی تهران شعار مرگ بر دیکتاتور می‌دادند.
این در حالی بود که مسابقه بین تیم استقلال و تراکتورسازی تبریز در حال انجام بود.

حذف صدای شعارهای تماشاچیان به‌دلیل شعارهای ضدحکومتی

یک کاربر توییتری گفت روز گذشته وقتی که مسابقه فوتبال پخش می‌شد صوت استادیوم این‌قدر کم شد که تصور می‌شد بازی در یک کوچه برگزار شده است.
مفسران تلویزیون رژیم ایران علت پایین رفتن صوت را از اختلال شبکه دانست اما جزییاتی نداد.
یک توییت دیگر گفته است آنها صدا را کم کردند تا کسی نتواند شعارها را بشنود.
ایران در هفته‌های اخیر شاهد اعتصابات و اعتراضات سراسری بوده است که همگی روی مشکلات گرانی و بیکاری و همچنین شعارهای سیاسی رادیکال متمرکز بوده‌اند...

بیشتر بدانید:

گزارشی از مسابقه استقلال تهران و تراکتور سازی با شعارهای ضدحکومتی - ورزشگاه آزادی - ۱۹مرداد۹۷- شعار مرگ بر دیکتاتور در ورزشگاه آزادی تهران روز جمعه ۱۹مرداد ۹۷طنین‌انداز است.‎ در جریان مسابقه فوتبال تیمهای استقلال و تراکتور سازی تبریز هزاران نفر از جوانان شعار مرگ بر دیکتاتور دادند.
به‌رغم وارد کردن انبوه جدیدی از مأموران ضدشورش و همچنین خودروهای زرهی ضدشورش اما شعار مرگ بر دیکتاتور توسط جوانانی که در استادیوم حضور دارد ادامه دارد.
به فرمان دستگاههای سرکوبگر درهای استادیوم بسته شده و از فروش بلیط خودداری می‌شود.
مأموران تلاش می‌کنند جوانانی را که در پشت در هستند متفرق کنند اما ایستادگی جوانان ادامه دارد. این در حالی است که هنوز حدود نیم ساعت به شروع مسابقه باقی مانده است.
خبر دیگر این است که مأموران در داخل استادیوم به جوانانی که شعار می‌دهند حمله می‌کنند اما با مقاومت جوانان روبه‌رو شده‌اند.
جوانان با استفاده از وسائل مختلف از جمله پرتاب سنگ با مأموران مقابله می‌کنند.
مطالب مرتبط:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر