کل نماهای صفحه

۱۶ مرداد ۱۳۹۷

اروپایی‌ها باید در کنار مردم ایران بایستند - سناتور گراهام:

 اروپایی‌ها باید در کنار مردم ایران بایستند - سناتور گراهام:

سناتور لیندزی گراهام از اعضای ارشد سنای آمریکا
سناتور لیندزی گراهام از اعضای ارشد سنای آمریکا
سناتور لیندزی گراهام از اعضای ارشد سنای آمریکا و کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری این کشور از اروپایی‌ها خواست به جای کمک به آخوندهای سرکوبگر، در کنار مردم ایران بایستند.

فاکس نیوز:‌ رئیس‌جمهور دونالد ترامپ می‌گوید: «ایالات متحده کاملاًً متعهد است که همه تحریمها را اعمال کند و ما با کشورهایی که با ایران تجارت می‌کنند از نزدیک کار خواهیم کرد تا از تبعیت کامل اطمینان حاصل کنیم. افراد یا نهادهایی که فعالیتهایشان با ایران را به تدریج قطع نکنند در معرض خطر عواقب جدی قرار می‌گیرند.» این اظهارات رو به چه کسی است؟
سناتور لیندزی گراهام: این رو به همه است و خصوصاً رو به اروپائیان که در حال تقویت آخوندها هستند، ترامپ تصمیمش را گرفت که توافق اتمی با ایران برای جهان و برای ایالات متحده وحشتناک است و تحریم‌ها را دوباره اعمال خواهد کرد تا این‌که ایران رفتارش را تغییر دهد، لذا چیزی که ترامپ به اروپائیان و هر کمپانی تجارتی در جهان گفته این است که شما می‌توانید با ایران معاملات تجاری داشته باشید ولی در اینصورت نمی‌توانید با ما معامله کنید، شما باید انتخاب کنید.
فاکس نیوز: نظر شما در مورد اظهارات وزرای خارجه کشورهای اروپایی چیست که بیانیه مشترکی منتشر کردند و می‌گویند ما کاری خواهیم کرد که این [توافق اتمی] کارآیی داشته باشد؟
سناتور لیندزی گراهام: این فقط حرف است، اگر شما یک کمپانی اروپایی هستید آیا شما واقعاً می‌خواهید که بازار آمریکا را از دست بدهید، به دوستان و متحدان اروپایی می‌گویم چه چیزی در رابطه با آخوندها هست که شما آن را دوست دارید؟ چرا شما در کنار آنها و علیه مردمی که سرکوب می‌کنند ایستاده‌اید؟ چرا می‌خواهید به کسانی پولهای بیشتری بدهید که ماشین جنگی برای لت و پاره کردن خاورمیانه ساخته‌اند؟ به اروپائیان می‌گویم شما باید در کنار مردم ایران بایستید و پشت ترامپ قرار گیرید تا قبل از این‌که خیلی دیر شده کمر این رژیم را بشکنید.

بیشتر بخوانید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر