کل نماهای صفحه

۲۶ اسفند ۱۳۹۵

زد و خوردهای تازه در جنگ انتخابات



جنگ انتخابات در درون رژیم باز هم بالاتر می‌گیرد. سردمداران از هر دو باند مستقیماً وارد صحنه شده و به حملات متقابل شدت می‌بخشند. حرفهای روز گذشته شماری از سرکردگان و مهره‌های باند خامنه‌ای نمونه‌یی از تشدید است. یکی از آنها پاسدار جعفری سرکرده پاسداران نظام است:
پاسدار جعفری، سرکرده سپاه پاسداران رژیم، خبرگزاری حکومتی فارس 25اسفند95: «بسیاری از مسئولان دارای دیدگاه غربی، لیبرالی و غیر انقلابی هستند. در دانشگاههای غربی تحصیل کرده‌اند و افتخار هم می‌کنند که مدرک گرفته و دکتر هستند.»
روشن است که منظورش روحانی است که مدعی است در انگلستان درس خوانده و دکترا گرفته است.
نمونه دیگر پاسدار رضایی، سرکرده سابق سپاه جهل و جنایت است، او می‌گوید:
«وضعیت اقتصادی و معیشت مردم ضعیف است. دولت، مجلس و قوه قضاییه باید انقلابی شوند. افراد انقلابی کشور را از مشکلات معیشتی و اقتصادی نجات دهند». (خبرگزاری حکومتی فارس25اسفند96)
آری، این سرکرده نظام هم، به این ترتیب زیرآب دولت روحانی و مجلس ارتجاع و حتی قضاییه نظام را می‌زند و خواستار جایگزینی روحانی با فردی به قول خودش انقلابی می‌شود.
نمونه دیگر پاسدار رستم قاسمی وزیر نفت دوران احمدی‌نژاد است او می‌گوید:
«برخی خزانه کشور را با خزینه اشتباه گرفتند. وضع بد اقتصادی تبدیل به پاشنه آشیل دولت شده‌ است».
اینکه بانک مرکزی رشد اقتصادی در سه ماه گذشته را ۱۱.۶ درصد اعلام کرده است، به نظر من یک شوخی‌ بیش نیست، در تاریخ ایران و حتی جهان چنین چیزی را سراغ ندارم. (خبرگزاری حکومتی فارس 25اسفند 95)
اینها نمونه‌هایی از باند خامنه‌ای بود، اما واکنش متقابل باند روحانی نیز قابل‌توجه است:
روزنامه حکومتی شرق 26اسفند 95: «دلواپسان برجام در حال تکمیل پروژه دلواپسی خود هستند و با به‌راه‌انداختن موج جدیدی از تخریب رسانه‌ای، این بار دلواپس معیشت و اشتغال شده‌اند. دلواپسان چشمان خود را بر واقعیتها بسته‌اند و حاضر به پذیرش این واقعیت نیستند که مشکل ریشه‌دار معیشت و اشتغال تنها به دولت تدبیر و امید اختصاص نداشته و اساساً میراثی به‌جای‌مانده از دولت احمدی‌نژاد است».
زیبا کلام از باند روحانی25اسفند 95: «من مطمئن هستم که اصول‌گرایان، شیوه تخریب علیه روحانی را ادامه می‌دهند. یعنی همان سیاستی را که از انتخابات ۹۴ تشدید کردند از این پس شدیدتر خواهند کرد».
اینها نمونه‌هایی مختصر از حملات باند خامنه‌ای و روحانی به یکدیگر است و به قول خودشان مرحله جدیدی از تخریب آغاز شده است. یعنی جنگ انتخابات هر روز وارد دور تازه‌یی می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر