کل نماهای صفحه

۲۷ اسفند ۱۳۹۵

شاهزاده محمد: برای نابودی تروریست آماده هرگونه تلاشی هستیم

شاهزاده محمد: برای نابودی تروریست آماده هرگونه تلاشی هستیم


شاهزاده محمد بن سلمان در این دیدار بر روابط تاریخی سعودی و آمریکا که بیش از ۸۰ سال ادامه دارد تاکید کرد و افزود در طول این سال‌ها همکاری‌های دوکشور در رویارویی با چالش‌های بین المللی بسیار مثبت بوده است.
شاهزاد محمد گفت روابط دو کشور شاهد جایگاه‌های تاریخی بسیار مهمی بوده، و تاکید کرد: «چالش‌های امروز اولین در نوع خود نیست، امروز ما با چالش‌های بسیار جدی در منطقه و جهان، چه از سوی اقدامات پیچیده رژیم ایران در حمایت از سازمان‌های تروریستی، و چه از سوی سازمان‌های تروریستی روبرو هستیم».
شاهزاده سلمان گفت: «ما در پادشاهی سعودی در خط مقدم رویارویی با این چالش‌ها هستیم. تمام سازمان‌های تروریستی کار ترویج افراطی‌گری را از پادشاهی سعودی شروع می‌کنند، زیرا این کشور قبله مسلمان جهان است، و آنکه در سعودی موفق شود، در تمام جهان اسلام موفق خواهد شد. پس ما هدف اول هستیم و بیشترین زیان را می‌بینیم، و ما با متحدان خود و به ویژه با ایالات متحده آمریکا، در این زمینه همکاری می‌کنیم».
شاهزاده محمد در پایان گفت: «امروز ما به رهبری رییس جمهوری ترامپ بسیار خوشبین هستیم، و معتقدیم این چالش‌ها به آسانی مدیریت خواهند شد».
شاهزاده محمد بن سلمان در پاسخ به سئوال خبرنگاران در باره احتمال اعزام نیروی زمینی به سوریه گفت پادشاهی سعودی برای نابودی تروریسم حاضر است دست به هر اقدامی بزند..و هیچ محدودیتی ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر