شرکت دیجیتال گلوبال شامگاه شنبه 14 آوریل 2018 مجموعه تصاویری از مناطقی در سوریه منتشر کرد که بامداد در حمله هوایی فرانسه، بریتانیا و ایالات متحده منهدم شدند. این تصاویر حجم خسارات وارد شده به این مناطق را نشان می‌دهد.
در تصاویر منتشر شده از سوی شرکت دیجیتال گلوبال شکل این مناطق قبل و بعد از حمله هوایی نمایش داده شد. این مناطق شامل یک مرکز پژوهش و توسعه در خارج از دمشق، یک انبار پنهانی تسلیحات شیمیایی و یک انبار دیگر در خارج از حمص است.
پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا نیز روز شنبه تصاویر و ویدئوهایی از حمله هوایی این کشور به سوریه در واکنش به استفاده از تسلیحات شیمیایی در شهر دوما توسط بشار اسد را منتشر کرد. این تصاویر لحظه شلیک موشک توماهوک از روی یک ناوچه آمریکایی را نشان می‌دهد. پنتاگون همچنین نقشه اهداف بمباران شده در سوریه را نیز منتشر کرد.
وزارت دفاع آمریکا روز شنبه اعلام کرد که عملیات انجام شده با موفقیت کامل همراه بوده و همه اهداف با موفقیت مورد هدف قرار گرفتند. دانا وایت، سخنگوی پنتاگون اعلام کرد حملات صورت گرفته توسط لندن، پاریس و واشنگتن در سوریه، یه نقطه مشخص در این کشور را مورد هدف قرار داد و در این عملیات 105 موشک به این سه نقطه شلیک شد.
وایت در ادامه گفت: «ما برای درگیری در سوریه نمی‌کوشیم اما نمی‌توانیم نقض قانون بین‌المللی در این سطح را بپذیریم. ما همه اهداف را با موفقیت بمباران کردیم و این حملات مناسب، مشروع و موجه بود.»
سخنگوی پنتاگون تاکید کرد که سامانه‌های ضدهوایی سوریه به شکل چشمگیری غیرفعال بود و طی این حملات، رژیم سوریه بسیاری از تجهیزات و مواد مرتبط با تسلیحات شیمیایی را از دست داد.