کل نماهای صفحه

۸ آبان ۱۳۹۵

يك سايت خامنه اي كه متعلق به سپاه قدس است اعتراف به شكست خفت باري در غرب حلب نموده است

يك سايت خامنه اي كه متعلق به سپاه قدس است اعتراف به شكست خفت باري در غرب حلب نموده است
از آنجا كه سايت تحولات جهان اسلام متعلق به پاسداران خامنه اي نوشته هايش بسيار گوياست ترجيح ميدهيم عين آنرا بياوريم وخودتان قضاوت كنيد
اما وحشت پاسداران ونيروهاي خامنه اي از عمليات قهرمانانه رزمندگان كاملا محسوس است وميزان پيشرفت رزمندگان را نتوانسته كتمان كنند

در نقشه زیر آخرین وضعیت حلب نشان داده شده است .
امروز بعدظهر درگیریها در جنوب حلب مقداری آرام شد و خطوط مشخص شد ؛ مسلحین طبق معمول با سیل خودروهای انتحاری و موجهای نیروهای انغماسی که بیشتر از تروریستهای خارجی زبده در این موج ها استفاده میشود ؛ موفق شدند بخش وسیعی از ضاحیه الاسد و تقریبا تمام آن را تصرف کنند .
ضاحیه الاسد در مجاورت آکادمی اسد وضعیت استراتژیک و مهمی در جنوب غرب حلب دارد و در اختیار داشتن آن توسط ارتش سوریه یا مسلحین ، نقش تعیین کننده ای در آینده ی نبرد جنوب و غرب حلب خواهد داشت.
ارتش سوریه هنوز حملاتی برای پس گرفتن مناطق از دست رفته آغاز نکرده و فعلا توپخانه و سلاحهای سنگین در حال ریختن آتش بروی مسلحین هستند و سعی میکنند تا مناطق بیشتری در اختیار مسلحین قرار نگیرد .
البته طبق اطلاعات رسیده نیروها در حال تجمیع هستند و طبق برنامه پیش رو در زمان مشخص ضد حملات آغاز خواهد شد .
در حال حاضر مسلحین در تلاش اند تا با رخنه به منیان(بنیامین) جای پایی برای ورود به آکادمی اسد و عمق غربی حلب ایجاد کنند و فعلا ارتش سوریه با انهدام یک انتحاری مسلحین در این محور و پس زدن موج های اولی موفق به دفاع مطلوب شده اند .
درگیریهای منطقه جمعیه الزهرا مانند فامیلی هوس ، مهنا و توپخانه الزهرا نتیجه ی خاصی برای مسلحین نداشته و همانطور که پیش بینی میشد این جبهات برای برهم زدن تمرکز ارتش سوریه فعال شده بود .
منطقه 1070 هم شاهد تغییر خاصی نبوده است .
در حال حاضر آمار مشخصی از میزان خسارات و تلفات طرفین در دسترس نیست .
در صورت تغییر خطوط نبرد اطلاع رسانی میکنیم .

۰۸
آبا


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر