کل نماهای صفحه

۱۷ مهر ۱۳۹۵

جنگ خیابانی و تن به تن در محله‌های حلب سوریه

جنگ خیابانی و تن به تن در محله‌های حلب سوریه


به گزارش تلویزیون اورینت 16مهر 95 رزمندگان سوریه در جریان عملیات تصرف انیستیتوی ورزشی حلب در محله بستان الپاشا 17تن از عناصر اسد را به هلاکت رساندند. رزمندگان در حال حاضر در محله‌های شرق شهر حلب مشغول جنگهای خیابانی با نظامیان اسد هستند.

این جنگها در نزدیکی ایستگاه آب محله سلیمان الحلبی و محله صلاح‌الدین تمرکز داشته است.

درگیریهای دیگری نیز در محله شیخ سعید در جنوب این شهر در جریان است.

گزارشگر اورینت نیوز در محله شیخ سعید در جنوب حلب: در جبهه شیخ سعید در جنوب حلب چندین روز است که نظامیان اسد تلاش می‌کنند به سوی مواضع رزمندگان پیشروی کنند. چندین روز است این جبهه شاهد درگیریهای سنگینی میان رزمندگان و نظامیان اسد است.

فرمانده گردان جبهه شیخ سعید: نظامیان اسد چهار روز است که تلاش می‌کنند محورهای شیخ سعید را تصرف کنند ولی به یاری خدا در مقابل آنها ایستادگی کرده‌ایم. عناصر اسد می‌خواهند تپه‌های مشرف به این مناطق را تصرف کنند تا تحرکات ما را زیر کنترل خود داشته باشند. الآن چهار روز است که عناصر اسد تلاش می‌کنند به سوی این مناطق پیشروی کنند. آخرین باری که با آنها درگیر شدیم ساعت 2 صبح بود که تا ساعت شش صبح ادامه داشت ولی به یاری خدا آنها را مجبور به عقب‌نشینی کردیم

یکی از رزمندگان: الآن 4روز است که عناصر اسد تلاش می‌کنند پیشروی کنند ولی به یاری خدا آنها را مجبور به عقب‌نشینی کرده‌ایم. آنها نخواهند توانست حتی یک وجب از مواضع ما را تصرف کنند

گزارشگر اورینت: برای چهارمین روز متوالی جبهه شیخ سعید واقع در جنوب شهر حلب شاهد درگیریهای سنگین و 17 کشته و دهها زخمی در صفوف عناصر رژیم اسد و شبه‌نظامیان حامی او بوده است.

فرماندهان نظامی در این جبهه می‌گویند در ماموریتی که دارند ثابت قدم هستند و عناصر اسد هیچ‌گونه پیشروی نداشته‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر