کل نماهای صفحه

۱۱ مهر ۱۳۹۵

پاسدار قاسم سلیمانی وسپاه قدس ازجانب خامنه اي رو در روی رفسنجانی و روحانی : کسانی که میگویند آمریکا دشمن نیست، خیانت می‌کنند

پاسدار قاسم سلیمانی  وسپاه قدس ازجانب خامنه اي رو در روی رفسنجانی و روحانی : کسانی که میگویند آمریکا دشمن نیست، خیانت می‌کنند



پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس طی سخنانی به‌مناسبت جنگ ضدمیهنی رو در روی باند رفسنجانی روحانی کسانی را که می‌گویند آمریکا دشمن نیست و آدرس غلط به دشمن می‌دهند خائن خواند.
وی از جمله گفت: «موضوع خیلی مهم است ما اگر در تمام بیاناتمون خصوصاً کسانی‌که در این منصبها و جایگاهها قرار گرفته‌اند اگر آدرس غلط دادند، به جامعه ما و در جامعه دو صدایی پیرامون دشمن به‌وجود آوردند خیانت می‌کنند اینها مرتکب خیانت شدند. کوچه دادن به دشمن بدترین نوع خیانته، ترویج فهم غلط از دشمن در جامعه، جامعه را حساسیت رو از بین بردن سرد کردن در درونش تفرقه ایجاد کردند خیانته. این بعد مهمی است ابعاد گوناگون داره باید بهش توجه کرد»
پاسدار قاسم سلیمانی افزود: «من اعتقادم اینه، دو کار در کنار همه کارها مهمه برای مسأله نظام، یکی وحدته، همه میگن وحدت، وحدت در تعریفی که عموماً در بعد سیاسی می‌شود معلوم نیست، این جای بیفتد، اما وحدت پیرامون اصول یک امر حقیقی است، که باید بشود. مهمترین مؤلفه‌یی که در وحدت باید اتفاق بیفتد، وحدت حول دشمنه، اگر پیرامون دشمن شما دارین می‌جنگید با دشمن، اگر در خط مقدم شما دو صدا بلند شد، یکی فریاد زد این دشمن نیست دوسته، یکی گفت این دشمن است، این همان میشه که در جنگ صفین اتفاق افتاد طومار سپاه امیر المومنین را بهم ریخت و تولد پیدا کرد داخل اون خوارج. خوارج تولد چنین توطئه بود.
سرکرده نیروی تروریستی قدس افزود: «خب یک‌عده‌ای آمدند گفتند نه، این دشمن نیست اشتباه میکنی کی میگه آمریکا با ما دشمنه، این نیست بد فهمیدیم ما این را. شناخت از دشمن یک امر سیاسی نیست. شناخت از دشمن یک امر تحقیقی و تجربیست، اگر کسی رفت این رو دنبال کرد در تاریخ عملکرد دشمن، در سیطره‌های دشمن، در عملکردهای دشمن، در سیاستهای دشمن، اونو نگاه کرد گول نمی‌خوره.».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر