کل نماهای صفحه

۴ آبان ۱۳۹۵

نرگس محمدي، زنداني سياسي، به اظهارات آخوند جنايتكار محسني اژه‌اي، دادستان كل خامنه‌اي پاسخ داد

نرگس محمدي، زنداني سياسي، به اظهارات آخوند جنايتكار محسني اژه‌اي، دادستان كل خامنه‌اي پاسخ داد


زندانی سیاسی نرگس محمدی طی نامه‌یی در پاسخ به اظهارات سخفیف و توهین دادستان کل خامنه ای، گفت : به‌قدری تخلفات و توهین‌های اخلاقی علیه زنان در سلول‌های انفرادی بازداشتگاه‌های امنیتی دیده و شنیده‌ام که اگر روز بر ملا کردن اسناد باشد، او که در موضع تهدید است من هستم نه دیگران.”
نرگس محمدی افزود: «سخت مشتاقم و درخواست عاجل دارم هر آنچه نسبت به تخلفات شرعی، قانونی و انسانی اینجانب در دست دارید، از طریق تمام رسانه‌هایی که در اختیار دارید، برملا کنید. به‌یاد داشته باشید، او که اصرار برعلنی بودن دادگاه داشت، من متهم بودم و آنکه اصرار بر خفا و پنهان بودن آن داشت، قوه قضائیه بود.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر