کل نماهای صفحه

۲۹ مهر ۱۳۹۵

خامنه‌ای: اگر عقب‌نشینی کنید، آنها موشک، حمایت از مقاومت، حقوق‌بشر و حذف معیارهای دینی را مطرح می‌کنند

خامنه‌ای: اگر عقب‌نشینی کنید، آنها موشک، حمایت از مقاومت، حقوق‌بشر و حذف معیارهای دینی را مطرح می‌کنند
   


 ولی‌فقیه ارتجاع  امروز چهارشنبه 28مهر در دیدار با جمعی که از آنها با عنوان نخبگان و استعدادهای برتر علمی نام برده شد، ضمن تکرار پوشال‌بافیهای قبلی نظیر این‌که ما باید قدرتمند و صاحب حرف نو و پرچمدار تمدن نوین اسلامی و غیره باشیم، بن‌بست رژیم را بار دیگر تکرار کرد و گفت: «در جلسات خصوصی و عمومی بارها به مسئولان گفته‌ایم که اگر در هسته‌یی عقب‌نشینی کنید آنها مسأله موشک را پیش می‌کشند، اگر باز هم عقب بروید بحث حمایت از مقاومت را مطرح می‌کنند، اگر به عقب‌نشینی ادامه دادید موضوع حقوق‌بشر را جلو می‌آورند، و بعد اگر معیارهای آنها را پذیرفتید سراغ حذف معیارهای دینی در حکومت می‌روند». این تکرار همان ”تنزل بی‌پایان “ی است که مدتی قبل گفته بود.

ولی‌فقیه ارتجاع همچنین یکی دو جا هم به‌طور رقیقی به دولت روحانی طعنه و کنایه زد که «عده‌یی تا کلمه دشمن تکرار می‌شود، ناراحت می‌شوند اما این تکرار و هشدار، و با هدف ایجاد هوشیاری دائم انجام می‌شود و در واقع، شناخت توطئه است».

خامنه‌ای در جای دیگری از حرفهایش به مخالفت کمرنگی با موضوع «جهانی شدن» و توصیه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به ایران برای پیوستن به «خانواده جهانی» پرداخت و اضافه کرد: «مخالفت با پیوستن به آنچه طرف غربی جامعه جهانی می‌نامد، به‌معنای مخالفت با ارتباطات خارجی نیست بلکه به‌معنای مقاومت در مقابل فرهنگ تحمیلی… است». به این ترتیب هرجا می‌خواست یک مختصر مخالفت کند، بلافاصله در جمله بعد سعی می‌کرد آن را رقیق کند.

به این صورت خامنه‌ای در صحبت امروزش ضمن صحبت حول معدودی از بحرانهای رژیم آن هم بصورت خفیف، هیچ راه‌حلی ارائه نکرد و به هیچ‌کدام از مسائل جدی و بحرانهای گریبانگیر رژیم از بن‌بست برجام تا ادامه تحریمها، تا موضوع اف.ای.تی.اف، تا بحران منطقه‌یی و باتلاق سوریه و غیره.. نپرداخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر