کل نماهای صفحه

۱۸ مهر ۱۳۹۵

«فضای مجازی و ماهواره»، کابوسهای آخوندها - وقتی آخوندها آدرس دشمن اصلی را می‌دهند




ابراز نگرانی از «فضای مجازی و ماهواره»، به‌عنوان یکی از کابوسهای آخوندها، هم‌چنان موضوع آه و نالة آنها در هر فرصت و منبر، از جمله توسط امام جمعه‌های خامنه‌ای است. یکی از آنها به نام آخوند محمدرضا ناصری روز 15مهر، در یزد گفت: «دشمن از ابزارهایی مانند فضاهای مجازی برای از بین بردن عقاید نسل جوان استفاده می‌کند... مقتضیات زمان ایجاب می‌کند با آگاه‌سازی جوانان جلوی تخریب عقاید گرفته شود».


«از بین بردن عقاید نسل جوان» هم در فرهنگ آخوندها یعنی گسترش نفرت از نظام ننگین ولایت در میان جوانها، که این نماینده خامنه‌ای می‌گوید دشمن با استفاده از فضای مجازی، در حال گسترش آن است. البته حق دارند این طور نگران باشند، چون می‌دانند آن روی نفرت بیشتر از نظام در جوانها، گرایش روزافزون آنها به مقاومت ایران است. امام جمعه خامنه‌ای در لاهیجان در همین روز یعنی 16مهر این نگرانی را با بیان دیگری ابراز کرد: «ورود جدی دشمن به فضاهای مجازی و ایجاد شبهات متعدد برای جوانان از بزرگترین خطراتی است که این قشر را تهدید می‌کند».


البته آخوندها برای مقابله با این تهدید جدی، با هزینه‌های کلان از جیب مردم ایران، از مدتها پیش تلاش کردند جلوی انتشار خبرها و افکار ضد نظام را در فضای مجازی و حتی ماهواره‌ها بگیرند. از جمله بارها به‌طور مستقیم ماهواره‌های سیمای آزادی را با پارازیت هدف قرار دادند؛ پلیس مزدور فتا راه انداختند ؛ دستگاههای پخش پارازیت نصب کردند. اما نتیجه چه شد؟ پاسخ را یکی دیگر از مهره‌های خامنه‌ای که آخوندی به نام علی عطایی هست این طوری می‌دهد: «دشمن با ابزارهای گوناگون از جمله ماهواره و فضای مجازی، با ایجاد تردید، درصدد سست کردن عقاید است [و] متأسفانه در این مسیر موفق شده است».


آری، این هم یعنی اعتراف به شکست. به‌ویژه ‌این‌که همین آخوند در ادامه، به نتیجه این شکست اشاره می‌کند و با وحشت می‌گوید: «امروزه ماهواره‌ها قارچ‌های سمی هستند که تیرهای زهرآگین و ضربه‌های سهمگینی را به جان [نظام] وارد کرده است».


البته خوب است این را هم یادآوری کنیم که هر چند آخوندها تلاش می‌کنند تا جایی‌که می‌شود اسم دشمن اصلی را به زبان نیاورند، اما گاه که حس می‌کنند نام این دشمن زیر پوست جامعه یا دانشگاه ورد زبانها شده و کار از کار گذشته، مرز سرخ اسم نبردن از دشمن اصلی را کنار می‌گذارند و شروع به کشیدن جیغ بنفش می‌کنند. مثل همین روزها که چاپ یک عکس 2در3 از مریم رجوی، در میان هزاران عکس دیگر، در یک ویژه‌نامه فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف، چنان توفانی آفرید که رژیم هنوز نتوانسته آن را مهارکند و هم‌چنان در درون رژیم با شدت ادامه دارد. در چنین مواقعی هست که رژیم خودش آدرس این دشمن را برای همه مردم و برای سراسر جهان اعلام می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر