کل نماهای صفحه

۲۸ فروردین ۱۳۹۵

دزدیهای میلیاردی، و شقه درونی نظام - اعترافهای احمد جنتی در نمایش جمعه تهران

دزدیهای میلیاردی، و شقه درونی نظام  - اعترافهای احمد جنتی در نمایش جمعه تهران
لینک به منبع

آخوند احمد جنتی در نمایش تهران با اشاره به غارتهای نجومی در نظام، باند رقیب را عامل دزدیها و بحرانهای اقتصادی معرفی کرد و از جمله گفت: «اقتصاد مقاومتی باید انقلابی باشه. اگر بخواهد موفق بشه. یعنی این رویه عادی معمولی اداری که تا حالا عمل شده، اثری یا نداره، یا اون اثر مطلوب را نداره. انقلاب مقاومتی می‌خواهد در مقابل آمریکا بایسته، مقابل غرب بایسته. می خواهد یک تحولی در وضع مملکت در بعد اقتصادی و به طبع اقتصادی سایر ابعاد ایجاد بکنه. این با یک حرکت و یک اداری - تشکیلاتی به این رویه‌یی که تا حالا بوده، امکانش نیست. حالا فرمودند اقدام و عمل، همینطوره، باید اقدام و عمل بشه. یعنی مفهومش اینه که تا حالا اقدام و عمل نبوده. حرف بوده. رو زبان، رو کاغذ. ولی اقدام و عمل می‌خواهد. اقدام و عمل به جز روحیه انقلابی، هیچ فایده نداره، امکانش نیست. اونهایی که این روحیه را ندارند به فکر خودشونند. به فکر آینده خودشانند».

آخوند جنتی با اذعان به تداوم چپاولهای نجومی اموال مردم ایران افزود: «یک عده‌یی در سطحهای بالای مملکت، بعضی هم در بخشهای خصوصی ثروتهای کلان مملکت را دارند می‌برند. می برند به اندونزی، می برند به امارات، می‌برند به ترکیه، می‌برند به اروپا، چرا اینطور می‌کنند؟ اگر روحیه انقلابی باشه باید با اینها برخورد بکنه. نباید اینها را بگذارند راحت پولها را جمع کنند از این طرف و اون طرف که معلوم نیست از کجا آوردند. میلیاردیه. واحدشون میلیارده، بعضی وقتها هم میلیارد دلار».

آخوند جنتی با اشاره‌های آشکار به  هاشمی رفسنجانی  و باند  حسن روحانی  افزود: «خوب بعد عوامل نفوذی، با عوامل نفوذی باید برخورد کرد. برخورد انقلابی می‌خواهد. دشمن، مقام معظم رهبری چند مرتبه فرمودند افرادی در فکر نفوذند. و نفوذ کرده‌اند و می‌کنند. باید بشناسیم. باید این خط را بشناسیم تشخیص بدیم. وقتی بنا شد که نور چشمیهای مقامات بالا، پسر و دخترها تو اروپا تحصیل می‌کنند، تو انگلستان تحصیل می‌کنند، تو آمریکا تحصیل می‌کنند، از طریق اونها، آمریکا نفوذ می‌کنه در اینجا. میگه به پدرت اینه بگو، امتیاز بهشون میده، پول بهشون میده امتیاز بهشون میده، می‌خردشون. بعد هم پیغام میده به بابات بگو این کار را بکن، این کار را بکن، این کار را نکن، این کار را نکن، اینها میشند عوامل نفوذی. باید بشناسیم عوامل نفوذی را، چه اونها که در خارج هستند، چه اینهایی که در داخل هستند».

آخوند جنتی بر سیاستهای توسعه طلبانه نظام تأکید کرد و با ابراز وحشت از «تکانها» به باند رفسنجانی حمله کرد و گفت: «ما باید قدرتی داشته باشیم، قوتی داشته باشیم، که این تکانها ما را تکون نده. باید این کارها را کرد. اونهایی که انقلابی نیستند همه‌اش دم می‌زنند که ما نمی‌تونیم. دم از ضعف می‌زنند. دم از ناتوانی می‌زنند. بعد دشمن می‌یاد به ما میگه که اینها افراطی‌اند. انقلابیون را میگه افراطی‌اند. خوب پس اینها را باید کنار زد. کی باید بیاد جلو؟ کسانی که عقلانی‌اند. الله اکبر. یعنی اونهایی که با آمریکا می‌خواهند بسازند عقلانی اند. اینهایی که نمی‌خواهند بسازند و می‌ایستند در مقابل آمریکا، افراطی اند. باید دید اینها افراطی‌اند یا شما تفریطی هستید. شما عقب مانده هستید از قافله».

آخوند جنتی ضمن حمایت از بازوهای سرکوبگر خامنه‌ای یعنی سپاه، بسیج و حزب‌الله آنها را عامل بقای نظام خواند و با سوز و گداز از انزوای خامنه‌ای در حوزه‌ها گفت: «فرمودند حوزه علمیه انقلابی باید باشه، یعنی یک استاد حوزه علمیه یک عده شاگرد یک عده طلبه، نمی‌تونند دلشون خوش باشه، که بله ما می‌ریم درس می‌خوانیم، فقه می‌خونیم اصول می‌خونیم، بعد هم چهار تا کلمه دیگه از اینطرف و اونطرف ضمیمه‌اش می‌کنیم بعد هم میشیم مجتهد، بعد هم میشیم استاد، بعد هم میشیم مرجع. همین والسلام. این‌که روحیه انقلابی نیست که، اگر اینجور شد، دیگه این حوزه علمیه نمی‌تونه در خدمت نظام جمهوری اسلامی باشه».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر