کل نماهای صفحه

۲۶ فروردین ۱۳۹۵

جزئیات قاچاق مواد مخدر توسط سپاه پاسداران ضدخلقی ونقش این نهاد سرکوبگروتروریست پروردرگردش مالی مواد مخدر

جزئیات قاچاق مواد مخدر توسط سپاه پاسداران ضدخلقی ونقش این نهاد سرکوبگروتروریست پروردرگردش مالی مواد مخدر



 مطالب مرتبط به قاچاق مواد مخدر توسط سپاه

نقش مرکزی سپاه پاسداران در قاچاق مواد مخدر در ایران از ار اف ای فرانسه

سپاه پاسداران وپیشینه وجزئیات قاجاق مواد مخدر- قاچاق مواد مخدر به اقصی نقاط جهان توسط سران سپاه پاسداران

روزنامه مردم‌سالاری 10تیر93 با یک کوچک‌نمایی ”خیلی کوچک“ ! نوشت گردش مالی مواد مخدر در ایران سالیانه 10هزار میلیارد تومان است. کوچک‌نمایی گردش سالیانه مالی مواد مخدر توسط این روزنامه وابسته به باند رفسنجانی- روحانی، در حالی است که خبرگزاری حکومتی ایلنا22شهریور92 در گزارشی از کنگره دانش اعتیاد از قول عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس رژیم نوشت: ”معضل اعتیاد، سالانه ۲۰ هزار میلیارد تومان یعنی حدود کل بودجه حوزه سلامت هزینه اقتصادی به جامعه تحمیل می‌کند و این در حالی است که ۸۰ درصد درمان اعتیاد، به ابعاد روان‌شناختی و اجتماعی آن مربوط می‌شود. “ 

واضح است که در رژیم آخوندی اساساً آمار و ارقام کوچک‌نمایی می‌شود و آمارهای رسمی حکومتی از اعتبار چندانی برخوردار نیستند. مبنای گردش مالی سالانه 20هزار میلیارد تومان نیز به قطع و یقین کوچک‌نمایی شده است.
به فرض این‌که همین 20هزار میلیارد تومان مبنای گردش مالی مواد مخدر سالیانه قرار بگیرد، به قول آن عضو مجلس رژیم سالانه حدود کل بودجه حوزه سلامت هزینه اقتصادی به جامعه تحمیل می‌شود.
سرنخ تهیه، توزیع و ترانزیت در نهادهای انتظامی و به‌خصوص در سپاه است.
آخوند پورمحمدی وزیر دادگستری دولت آخوند حسن روحانی و رئیس سابق سازمان بازرسی کل رژیم 26دی سال92 به قاچاق مواد مخدر توسط برخی از ارگانهای رژیم آخوندی اعتراف کرد و گفت: ”ترانزیت مواد مخدر با هر شکلی خیانت به بشریت است. هیچ منفعتی و خیری در آن نیست که یک دستگاه آن را انجام دهد و هر کسی کرده باشد و یا هر کسی در فکر این کارها باشد، حتماً برای کشور مضر است“
اگر کسی با سابقه و نقش قاچاق مواد مخدر توسط رژیم آخوندی آشنا باشد، منظور پورمحمدی از این حرفها برایش بسیار واضح خواهد بود و بسیار روشن است که او دارد به کدام شبکه‌ی مافیایی قاچاق مواد مخدر در رژیم اشاره می‌کند. بگذارید کمی از اسناد و نمونه‌هایی را که تا کنون فاش شده مرور کنیم تا این ماجرا روشن‌تر شود:
ـ تیرماه 92 تعداد 47 کانتینر شامل مواد مخدر از گلوگاه خاص در جاده سیرجان عبور کرده و به ترانزیت جهت ارسال به خارج از ایران منتقل شده است. این کانتینرها مهر و پلمب دفتر ریاست‌جمهوری خورده بود و به همین دلیل آنها بازرسی نشده بودند.
ـ 7مارس ۲۰۱۲ (17اسفند 90) وزارت خزانه‌داری آمریکا پاسدار غلامرضا باغبانی از نیروی قدس سپاه را به‌عنوان قاچاقچی ویژه خارجی مواد مخدر لیست‌گذاری کرد.
ـ 27آبان سال 90 تایمز لندن نوشت قاچاق مواد مخدر سالانه میلیاردها دلار نصیب سپاه پاسداران می‌کند.
 سازمان اطلاعات آمریکا موفق شده است 2تن از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران را که مستقیماً در قاچاق مواد مخدر دست دارند، شناسایی کند. 
 یکی از آنها فرمانده سپاه پاسداران در تهران بزرگ عبدالله عراقی است 
مطلب مرتبط به قاچاق مواد مخدر بیشتر بخوانید 
سایت فردا نوشت سه سردار در کنار هم تکمیلش این است سه سردار اصلی قاچاق مواد مخدر از طریق هوا دریا وزمین در کنار هم

سایت فردار :

سه سردار سپاه در کنار هم/عكس


سردار علی فدوی، سردار امیرعلی حاجی‌زاده و سردار عبدالله عراقی، در برنامه گفتگوی ویژه خبری توانمندی نیروهای زمینی، هوافضا و دریایی سپاه را تشریح کردند.
باشگاه خبرنگاران: سردار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار "امیرعلی حاجی‌زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه و سردار "عبدالله عراقی" جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، شب گذشته با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به تشریح توانمندی این نیروها پرداختند.
این سه نیروی سپاه ،هوا ،زمین ودریا تمام امکانات را بکار میگیرند که تماقی قاچاق های نفت سلاح ومواد مخدر را در انحصار خود داشته باشند البته وزارت اطلاعات ونیروی انتظامی هم سهم هائی بعنوان بخشی از سهم یا باج دریافت میکنند

که با باندهای جنایتکار در اروپای شرقی ارتباط دارد، دیگری محسن رفیقدوست،راننده خمینی در هنگام ورود
وفرمانده سابق سپاه پاسداران است که پیوندهای خود را با سازمانهای جنایتکار حفظ کرده است.

در همین رابطه، اطلاعات یک شبکه گسترده ارسال مواد مخدر به شکل انبوه به اروپا توسط سپاه و عوامل وابسته به آن افشا شد. این شبکه توسط یک شرک حمل و نقل متعلق به محسن رفیق دوست با مجموعه‌یی قایق و2هواپیما محموله‌های مواد مخدر را در بسته بندیهای کوچک به آلبانی، رومانی و بلغارستان می‌فرستند. این محموله‌ها در آن جا به‌صورت مخفی در بین کامیونهای شرکتهای آلبانی و رومانی توزیع می‌شود تا به اروپای غربی ارسال شوند. علاوه بر این، یک شرکت حمل و نقل رژیم با ۳۰۰دستگاه اتوبوس هم محموله‌ها را از طریق مسیر زمینی از ایران به اروپا می‌برد. این شرکت زیر نظر پاسدار عبدالله عراقی کار می‌کند. وی همچنین مسئول جمع‌آوری درآمد ناشی از فروش این محموله‌ها و طی کردن مراحل پولشویی و واریز کردن به یک حساب ویژه بانکی می‌باشد.
در ادامه ردیابی شبکه قاچاق رژیم، پلیس انترپل ۴قایق مربوط به شرکتهای سپاه پاسداران را ضبط کرد و محموله‌های بزرگ مواد مخدر را که در حال انتقال به مقصد استرالیا و زلاندنو بودند کشف نمود
ـ هیجدهم آذر89 مقامهای امنیتی دوبی، یک محموله قاچاق مواد مخدر در مسیر هوایی به مالزی را کشف و خنثی کردند.
خبرگزاری فرانسه 29فروردین سال 89 از دستگیری یک افسر نیروی انتظامی رژیم در ارتباط با قاچاق مواد مخدر در مالزی خبر داد و نوشت: ”پلیس مالزی گفت که یک افسر نیروی انتظامی رژیم و دو مرد ورزشکار ایرانی دیگر را در ارتباط با قاچاق مواد مخدر دستگیر کرده است.
خالد ابوبکر رئیس پلیس مرکزی سلانگور به خبرگزاری فرانسه گفت، این سه تن را صبح شنبه در فرودگاه بین‌المللی لامپور بعد از تشخیص رفتار مشکوک آنها هنگام چک ساکهایشان توسط مأموران گمرک دستگیر کردند“.
ـ چهاردهم دی 85روزنامه الزمان بین‌المللی نوشت ”: عناصری از پاسداران و اطلاعات رژیم ایران با قاچاقچیان مواد مخدر همکاری کرده و شهر اهواز را که عمده ساکنان آن عرب هستند به‌عنوان مرکزی برای قاچاق مواد مخدر از طریق اروند رود کرده‌اند“.
ـ در سال 83 پلیس آلمان طی گزارشی از فعالیتهای سه تن از عوامل رژیم در این کشور پرده برداشت که با فروش مواد مخدر ارتباط داشته‌اند
ـ در مهرماه سال 90 وقتی که دادگستری آمریکا و پلیس فدرال این کشور (اف.بی.آی) از طرح رژیم برای ترور سفیر عربستان در واشینگتن پرده برداشتند یکی دیگر از ارتباطات نیروی تروریستی قدس با سایر کارتلهای بین‌المللی مواد مخدر برملا گردید.
مقامات آمریکایی فاش کردند نیروی تروریستی قدس از طریق کارتلهای قاچاق مواد مخدر در مکزیک و با پرداخت یک میلیون و پانصدهزار دلار قصد پیشبرد طرح بمب‌گذاری در یک رستوران در واشینگتن با هدف ترور سفیر عربستان را داشته‌اند.
دو تن از عوامل نیروی تروریستی قدس رژیم آخوندی به نامهای منصور ارباب سیر و غلام شکوری به‌عنوان عوامل اجرای این طرح معرفی شدند.
غلام شکوری به ایران گریخت، اما منصور ارباب سیر هنگام تلاش برای فرار به ایران دستگیر شد. وی در دادگاه اعتراف کرد مقامات نظامی رژیم در این توطئه تروریستی دست داشتند. وقتی قاضی دادگاه از او پرسید: «آیا حقیقت دارد که شما و همدستانتان که اعضای نهادهای نظامی در ایران بودند در فاصله بهار تا پاییز ۲۰۱۱ در مورد قتل سفیر عربستان سعودی در آمریکا به توافق رسیدید؟» ارباب سیر پاسخ مثبت داد.
ـ یکی از رسوایهای قاچاق مواد مخدر توسط کارگزاران رژیم در اروپا، در کشور آلمان و در سال73 فاش شد. در جریان رو شدن این فضاحت، برملا شد که رژیم درآمد حاصل از فروش مواد مخدر در اروپا را صرف خرید و قاچاق تجهیزات اتمی از جمله اورانیوم برای دستیابی به بمب اتمی کرده است.
این شبکه هنگامی لو رفت که مأموران مخفی آلمان به‌عنوان خریدار مواد مخدر با عوامل رژیم در آلمان ارتباط برقرار کردند و از این طریق توانستند این شبکه را کشف کنند.
یکی از گردانندگان این شبکه قاچاق مواد مخدر و مواد رادیوآکتیو، معاون اسبق وزیر نفت رژیم، فردی به اسم حبیب الهی بود.
دستگاه اطلاعاتی آلمان یکی دیگر از اعضای این شبکه را آخوند سابقی به اسم «مهدی کاشانی» معرفی کرد و سفارت رژیم در بن را مرکز اطلاعات این شبکه دانست.
این شبکه از طریق خرید یک فرودگاه در شهر هارتنهلم آلمان ترانزیت مواد مخدر را انجام می‌داد. مرور قسمتی از گزارش روزنامه نیویورک تایمز در تاریخ 25اسفند 73 در مورد این رسوایی ضروری است:
نیویورک تایمز: «مقامات اطلاعاتی غرب معتقدند فرودگاه غیرنظامی کوچکهارتنهلم که به‌خاطر اندازه‌اش عمدتاً خارج از بازرسیهای مقامات گمرک کار می‌کند، یکی از دهها نقاط ترانزیت مورد استفاده رژیم ایران برای قاچاق قطعات تسلیحاتی و تکنولوژی پیشرفته مورد نیاز تولید سلاحهای اتمی می‌باشد... در سال 1993 این فرودگاه که تحت مدیریت آلمانی در رکورد بود و ضرر مالی می‌داد توسط مهدی کاشانی، یک دلال ایرانی اسلحه، موسی خیر و حبیب الهی، معاون اسبق وزیر نفت ایران، خریداری شد. حبیب الهی که همین چند هفته پیش از انظار ناپدید شد از لندن فعالیت می‌کرد و به صاحبان قبلی فرودگاه 8میلیون دلار پیشنهاد نمود. کاشانی پنجاه و دوساله که آموزشهای مذهبی در ایران دیده بود، در مادرید زندگی می‌کند و اولین بار در سال 1983 به قاچاق اسلحه به ایران ارتباط داده شد.
روز 12 اوت (1994)، دو تن از همکاران کاشانی، در محوطه پارکینگ هتل الیزه هامبورگ، هنگامی که سعی می‌کردند حدود 100پوند مواد مخدر به مأموران مخفی بفروشند، دستگیر شدند.
ایرانیان گفتند که مواد مخدر از طریق فرودگاه هارتنهلم تحویل داده خواهند شد...
رابطه بین قاچاق سلاح و مواد مخدر رابطه بسیار نزدیکی می‌باشد، مقامات اطلاعاتی می‌گویند پول حاصله از فروش مواد مخدر اغلب به مصرف خریدهای غیرقانونی سلاح و تکنولوژی می‌رسد.
یکی از صاحبان آلمانی فرودگاه در یک نامه محرمانه مورخ 21اکتبر 1993 به بانک خودش گفت که از او خواسته شده است حدود 72میلیون دلار پول مواد مخدر را برای صاحبان ایرانی فرودگاه پاکیزه نماید.. پیتر فیشر یک دلال اسلحه آلمانی، برای سؤال در مورد تلاش برای قاچاق مواد رادیو آکتیو از طریق این فرودگاه به ایران به دادگاه فراخوانده شد.
مقامات اطلاعاتی می‌گویند عقیده دارند که سفارت ایران در بن مرکز عملیات اطلاعاتی تهران در اروپا می‌باشد. این مقامات می‌گویند مأموران رژیم ایران از سفارت در بن طرح به‌دست آوردن سلاح و تکنولوژی غیرقانونی و همچنین طرح کشتن مخالفان ایرانی را هماهنگ می‌کنند».
از مجموعه موارد فوق که تنها مشتی از خروار است، می‌توان به‌راحتی پی برد که رژیم آخوندی نه فقط رکورددار تروریسم دولتی و پدرخوانده تروریسم در جهان است، بلکه در قاچاق دولتی مواد مخدر هم صاحب عنوان است.
واقعیت این است که ارگانهای مختلف نظامی، اطلاعاتی و حتی دیپلوماتیک رژیم آخوندی و در رأس آنها سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس نه تنها در تهیه و توزیع مواد مخدر در کشور نقش دارند بلکه سالهاست که یک شبکه گسترده بین‌المللی را در تهیه، و ترانزیت مواد مخدر در سطح بین‌المللی نیز با درآمدهای میلیاردی اداره می‌کنند.
اکنون بیش از پیش روشن می‌شود که چرا در شروع این نوشتار گردش مالی مواد سالانه 10هزار میلیارد تومانی مواد مخدر در ایران را ”کوچک‌نمایی» خوانده شد و چرا باید تأکید کرد که سالانه ۲۰ هزار میلیارد تومان مخارجی که رژیم مدعی است بر اثر اعتیاد به کشور تحمیل می‌شود، فقط بخش کوچکی از خسارتهای هولناک مالی و انسانی فاجعه‌ی اعتیاد است که سردمداران حکومت آخوندی به‌عنوان عاملان اصلی تولید، توزیع و قاچاق مواد مخدر مسببان آن هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر