کل نماهای صفحه

۱۶ فروردین ۱۳۹۵

سپاه تروریستی قدس سپاه پاسداران ایران در پشت قاچاق 110کیلو هروئین به سری لانکا

سپاه تروریستی قدس سپاه پاسداران ایران در پشت قاچاق 110کیلو هروئین به سری لانکا

اول این را بخوانید

گردش مالی مواد مخدر و نقش سپاه ضدخلقی

سپاه پاسداران وبویژه سپاه قدس کانون صدورتروریزم وقاچاق سلاح ومواد مخدربرای عملیات برون مرزی وتروریستی



ده ایرانی در رابطه با قاچاق هروئین به سری‌لانکا بازداشت شدند

پلیس سری‌لانکا اعلام کرد که در عملیاتی مشترک با نیروی دریایی این کشور در یک کشتی ماهیگیری ایرانی ۱۱۰ کیلوگرم هروئین به ارزش ۷،۵ میلیون دلار کشف کرده است. ده ایرانی در رابطه با قاچاق هروئین به سری‌لانکا بازداشت شده‌اند.
نیروی دریایی سری‌لانکا در بازداشت قاچاقچیان مواد مخدر با پلیس این کشور همکاری داشته است
نیروی دریایی سری‌لانکا در بازداشت قاچاقچیان مواد مخدر با پلیس این کشور همکاری داشته است
پلیس سری‌لانکا روز یکشنبه (۳ آوریل / ۱۵ فروردین) اعلام کرد که در یک کشتی ماهیگیری ایرانی ۱۱۰ کیلوگرم هروئین به ارزش ۷ و نیم میلیون دلار کشف و ۱۴ شهروند خارجی را در این رابطه بازداشت کرده است.
پلیس سری‌لانکا گفت که در سه سال اخیر چنین مقادیری از مواد مخدر توسط پلیس این کشور به دست نیامده است.
سخنگوی پلیس سری‌لانکا همچنین گفت که ده ایرانی، دو پاکستانی، یک هندی و یک سنگاپوری در این رابطه بازداشت شده و هم اکنون در زندان به سر می‌برند. او افزود که این عده روز شنبه در یک شعبه دادگاه کلمبو، پایتخت سری‌لانکا، حضور یافتند و به پرسش‌های قاضی پاسخ گفتند.
 
سخنگوی پلیس سری‌لانکا گفت که چند شهروند سری‌لانکایی نیز با این عده همکاری داشته‌اند که پلیس در جستجوی آنهاست.
طبق خبری که سایت اینترنتی وزارت دفاع سری‌لانکا در روز یکشنبه منتشر کرده است، نیروی دریایی و پلیس سری‌لانکا روز چهارشنبه گذشته (۳۰ مارس) در عملیاتی مشترک مقادیر زیادی مواد مخدره شامل "۱۰۱ کیلوگرم" هروئین را در آب‌های اقیانوس هند کشف کردند که قرار بوده از راه دریا وارد سری‌لانکا شود.
در خبر وزارت دفاع سری‌لانکا با استناد به مقامات نیروی دریایی این کشور آمده که "۱۰۱ کیلو گرم هروئین و یک کیلوگرم مواد مخدری که نوع آن مشخص نشده" حین عملیات یاد شده کشف شده است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، ده ایرانی و یک پاکستانی در کشتی ماهیگیری ایرانی بازداشت شدند و دیگر بازداشت‌شدگان پس از تحقیقاتی که پلیس کرده دستگیر شده‌اند.
اکثریت بازداشت‌شدگان ایرانی‌اند
پیش از آنکه سخنگوی پلیس اعلام کند که مواد مخدر قاچاق از یک کشتی‌ ماهیگیری ایرانی به دست آمده، خبرگزاری سری‌لانکایی News First تنها از توقیف "یک کشتی خارجی" خبر داده بود است.
در وبسایت وزارت دفاع سری‌لانکا آمده است که پلیس این کشور پس از اطلاعات محرمانه‌ای که دریافت کرده تصمیم به انجام عملیات ضربتی به کمک نیروی دریایی این کشور گرفته است. سه کشتی نیروی دریایی سری‌لانکا در این عملیات شرکت داشته‌اند.
طبق تحقیقات انجام شده، قاچاقچیان افغان و پاکستانی با همکاری قاچاقچیان محلی سری‌لانکایی در امر قاچاق و پخش مواد مخدر در سری‌لانکا دخیل بوده‌اند.
وبسایت وزارت دفاع سری‌لانکا می‌نویسد: «آنها مواد مخدر را از کشتی‌های خارجی بوسیله کشتی‌های ماهیگیری به کلمبو، پایتخت سری‌لانکا منتقل می‌کرده‌اند.»
پلیس سری‌لانکا اعلام کرده که سفارت‌خانه‌های کشورهای ایران و پاکستان را در جریان بازداشت شهروندان آنان قرار می‌دهد.http://www.dw.com/fa-ir/%D8%AF%D9%87-%

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر