کل نماهای صفحه

۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

لیست افراد ترور شده بقتل رسیده یا سربه نیست شده در نظام ولایت فقیه بزبان انگلیسی

 
لیست افراد ترور شده بقتل رسیده یا سربه نیست شده در نظام ولایت فقیه بزبان انگلیسی
این لیست بزبان انگلیسی میباشد وتعداد162 نفر را در بر میگیرد تقاضا داریم اگر لیست کامل تری دارید برای ما بگذارید تا تکمیل کنیم.
این ترورها وقتل ها همه سیاسی هدایت شده وآگاهانه وبا فتوی وبا تصویب شورای عالی امنیت رژیم  وهماهنگی عملیاتی وزارت اطلاعات سپاه پاسداران وبسیاری موارد ،ترور های خارج کشوری توسط دیپلمات تروریستهای خامنه ای صورت گرفته است .این مقدمه کوتاه زیر یک یادآوری ساده میباشد که توجه شما را به لیست وماهیت ترورها بیشتر جلب شود.
مقدمه از گویا میباشد
در جامعه هميشه کسانی هستند که بدليل داشتن موقعيت اجتماعی، انقلابی و يا شرايط ويژه سياسی و يا نظامی آنان، سربه نيست کردنشان از طريق پرونده سازی و متهم کردن آنان به وابستگی به اين و يا آن کشور امکان پذير نيست. ازاين رو اينگونه اشخاص را با توطئه های گوناگون - و از جمله از طريق صادر کردن فتوا - سربه نيست می‏کنند و سپس برای بعضی از ان ها اشک تمساح هم می‏ريزند و يا به درجه رفيع شهادت نائل می‏گردانند و در غالب موارد هم از شهادتشان برای اغفال و تحميق هرچه بيشتر توده برانگيخته شده، استفاده های تبليغی می‏کنند. در جمهوری اسلامی از اين موارد به قدری زياد است که تمامی آنها تا به امروز به درستی افشا نشده است. زعمای جمهوری ولايت مطلقه فقيه درس کشت و کشتار و ترور را از استاد اعظم خود آقای خمينی گرفته اند که فتوا می داد که حفظ حکومت اسلامی «اوجب واجبات» است،«... و همين تکليف است که ايجاب می کند خونها در انجام آن ريخته شود». و يا « اگر اينها در جامعه ساقط نشوند امام زمان را ساقط می کنند، اسلام را ساقط می می کنند.»، و باز « ... آنچه در نظر شرع حرام و آنچه بر خلاف مسير ملت و کشور اسلامی و مخالف‏ ‏با حيثيت جمهوری اسلامی است به طور قاطع اگر جلوگيری نشود همه مسئول می‎باشند‏ ‏و مردم و جوانان حزب اللهی اگر برخورد به يکی از امور مذکور نمودند به دستگاههای‏ ‏مربوطه رجوع کنند، و اگر آنان کوتاهی نمودند خودشان مکلف به جلوگيری هستند.» .


 
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر