کل نماهای صفحه

۱۰ مهر ۱۳۹۷

فرانسه دارائیهای وزارت بدنام اطلاعات را مسدود کرد وقت آن است که همه ماموران ومزدوران آن از اتحادیه اروپا اخراج گردند- معرفی یک سرپل گشتاپوی ملاها-  جهانگیر شادانلو؛ مأمور وزارت اطلاعات و سرپل ارتباطی وزارت بدنام در فرانسه

فرانسه دارائیهای وزارت بدنام اطلاعات را مسدودکرد وقت آن است که همه ماموران ومزدوران آن از اتحادیه اروپا اخراج گردند- معرفی یک سرپل گشتاپوی ملاها-  جهانگیر شادانلو؛ مأمور وزارت اطلاعات و سرپل ارتباطی وزارت بدنام در فرانسه




جهانگیر شادانلو؛ مأمور وزارت اطلاعات و سرپل ارتباطی وزارت بدنام در فرانسه


آخوند دژخیم علی فلاحیان که هشت سال در رأس وزارت اطلاعات قرار داشت و از مسئولان پلیدترین عملیات تروریستی و کشتار اطلاعات بدنام آخوندها در داخل و خارج کشور،‌ در مورد فعالیت‌های جاسوسی رژیم در داخل و خارج کشور اعتراف کرده و گفت:
«وزارت اطلاعات برای جمع‌آوری اطلاعات چه در داخل و چه در خارج در پوشش‌های شغلی نظیر کارهای بازرگانی یا شغل‌های خبرنگاری، کار می‌کند». (خبرگزاری ایسنا – ۲۶ تیر ۹۶)
یکی از این مزدوران وزارتی که از پوشش شغلی برای انجام مأموریت در خدمت وزارت اطلاعات استفاده می‌کند، جهانگیر شادانلو است که بارها برای سفیدسازی خود گفته است:
«من… انجمن فرهنگی داشتم و کار خودم را می‌کردم» (تلویزیون اجاره‌ای وزارت اطلاعات موسوم به مردم- ۲۰ اردیبهشت ۹۲)
پیش‌ازاین در گزارش مشترک پنتاگون و کنگره آمریکا هویت انجمن پوششی اطلاعات آخوندی تحت نام «انجمن حمایت از پناهندگان ایرانی» که از نام «آریا» هم استفاده می‌کند و گرداننده آن شادانلو در پاریس است، فاش شده و آمده بود:
«وزارت اطلاعات به جوامع ایرانی خارج از ایران از طریق انواع روش‌ها نفوذ می‌کند. به‌عنوان‌مثال، یک انجمن به نام ”حمایت از پناهندگان ایرانی” در پاریس جهت عضوگیری پناه‌جویان ایرانی برای جاسوسی ایرانیان در فرانسه بکار گرفته می‌شود.
تاکتیک‌های وزارت اطلاعات در نفوذ و ایجاد اختلاف میان اپوزیسیون در خارج از کشور در مقاله‌ای در یک سایت اینترنتی وابسته به دولت فعلی ایران موردبحث قرارگرفته است. این مقاله (با عنوان) ”چگونه نیروهای اطلاعاتی ایران در خارج از کشور عمل می‌کنند؟” موضوع چگونگی به‌کارگیری مکانیسم‌های مختلف توسط رژیم ایران برای نفوذ به اپوزیسیون مستقر در خارج را موردبحث قرار می‌دهد. وزارت اطلاعات از اعضای سابق خود و یا افراد حاضر به همکاری با این وزارتخانه استفاده می‌کند.»
.هویت و وابستگی شادانلو به گشتاپوی آخوندی، در کتاب تحقیقی «واواک در خدمت آیت‌الله‌ها» نوشته آقای ایو بونه نماینده سابق مجلس ملی فرانسه و رئیس پیشین سرویس اطلاعاتی و ضد تروریستی فرانسه نیز برملا شده است:
Vevak au Service des Ayatollahs au Coeur
desServices Secrets Iraniens
«اگر بخواهیم فقط به فعالیت‌هایی که فعلاً توسل به خشونت را در برنمی‌گیرد بپردازیم، افسران سرویس‌های اطلاعاتی وزارت اطلاعات عموماً به انجمن‌های پوششی متوسل می‌شوند. این انجمن‌ها ظاهر متنوعی به خود می‌گیرند و فعالیت‌های بسیار متفاوتی را به نمایش می‌گذارند. یک انجمن دیگر که توسط جهانگیر شادانلو در شماره ۷۰ کوچه لورمل در پاریس ۱۵ دایر شده است به نام ”انجمن حمایت از پناهندگان و مهاجرین ایرانی” نقش نوعی شرکت عضوگیری برای مأموران جدید را بازی می‌کند که یک تله برای متقاضیان پناهندگی و جامعه ایرانیان در فرانسه با استفاده از احساسات ملی می‌باشد».
آقای ایوبونه در این کتاب به معرفی تعدادی از مزدوران وزارت اطلاعات رژیم در فرانسه ازجمله جواد فیروزمند پرداخته و می‌نویسد:
«جواد فیروزمند همکار جهانگیر شادانلو در انجمن آریاست و سایت پوششی به نام سایت آریا ایران برای پیشبرد کمپین شیطان سازی علیه مجاهدین در اختیار او قرار داده‌شده است».

جهانگیر شادانلو مأمور وزارت

اطلاعاتبه دنبال افشای جهانگیر شادانلو در کتاب واواک در خدمت آیت‌الله‌ها، شادانلو به دادگستری فرانسه شکایت کرد و مدعی شد که به «حیثیت و حرمت او لطمه خورده» است؛ اما دعاوی شادانلو توسط دادگاه رد شد و به‌این‌ترتیب مزدوری او برای وزارت اطلاعات رژیم آخوندی با این حکم مهر حقوقی هم خورد.
 در جلسه استماع این دادگاه در تاریخ ۲۶ و ۲۷ آذر ۸۸، شادانلو خود را مشاور بنی‌صدر توصیف نمود و تلاش کرد برای فریب دادن دادگاه خود را یک مخالف رژیم وانمود کند. ولی در مقابل اسناد و شواهد غیرقابل‌انکار در جلسه دادگاه تعادلش را از دست داد و مجبور به پاسخ‌ها و ضدونقیض گویی هایی شد که وابستگی‌اش به وزارت اطلاعات آخوندی را به نمایش می‌گذاشت.
در دادگاه فرانسه، اسناد درخواست و دریافت مبالغ کلانی پول برای شکایت و لجن پراکنی علیه مجاهدین به خط و امضای مزدور احسان نراقی خطاب به احمدی‌نژاد به دادگاه ارائه و ضمیمه پرونده شد.
اسناد به‌دست‌آمده از دفتر احمدی‌نژاد نشان داد که نراقی حق‌الوکاله وکیل خود و هزینه‌های دادگاه را از «ریاست محترم دبیرخانه ریاست جمهوری» رژیم جنایتکار حاکم بر ایران مطالبه کرده بود.
شکایت و درخواست استیناف مزدور جهانگیر شادانلو هم از اساس مردود شناخته شد و ثابت گردید آنچه ایو بونه در کتاب خود فاش کرده صحت دارد و جهانگیر شادانلو یک مأمور وزارت اطلاعات ایران است که یک انجمن پوششی برای مأموریت‌های وزارت اطلاعات به راه انداخته است.
البته وقتی مقاومت ایران اسناد وابستگی این مأموران به فاشیسم مذهبی را افشا کرد و مشخص شد که موضوع دادگاه و شکایت درواقع بازتاب سوزش رژیم از برملا شدن شبکه اطلاعاتی‌اش در فرانسه است، همین گماشته آخوندها یعنی شادانلو به رفع‌ورجوع موضوع پرداخت و تقصیرها را به گردن هم‌پالکی خودش انداخت و اذعان کرد:
«دادگاهی که ما رفتیم مرحوم نراقی یک نامه نوشته بود که من در دادگاه متوجه شدم. یک نامه نوشته بود به آقای احمدی‌نژاد که از خانه خودش به دفتر احمدی‌نژاد فکس کرده است؛ که هزینه این دادگاه بالاست و پول وکیل دارم و یا می‌خواهم بدهم و من کمک از شما می‌خواهم. وقتی وکیل ایوبونه که وکیل مجاهدین بودش آن فکس را نشان دادند، من هم تکذیب کردم و هم به آقای نراقی گفتم چرا این کار کردی و هم به دادگاه گفتم که من اصلاً از این نامه اطلاع نداشتم این نامه شخصی بوده که خودش نوشته و ازنظر من کار اشتباهی کرده است…». (مأمور جهانگیر شادانلو در تلویزیون اجاره‌ای موسوم به مردم – ۲۹ دی ۹۱)
پیش‌ازاین در اطلاعیه ۳ تیر ۱۳۸۶ کمیسیون مطالعات استراتژیک شورای ملی مقاومت، ارتباطات جهانگیر شادانلو با محمد شیرازی مسئول وزارت اطلاعات در سفارت رژیم در فرانسه و همچنین با مهدی جمشیدی مأمور اطلاعات در کنسولگری رژیم در پاریس را فاش کرد. بعدازاین بود که وزارت اطلاعات تصمیم گرفت ارتباطات مزدوران خود با سفارت را به‌صورت غیرمستقیم دربیاورد تا مشکلات سیاسی و دیپلماتیک برای رژیم ایجاد نکند.

تشکل‌های پوششی اطلاعات آخوندی

جهانگیر شادانلو، مأمور افشاشده اطلاعات آخوندها در فرانسه، زیر نظر احمد ظریف رئیس ایستگاه وزارت بدنام در سفارت رژیم در پاریس و هماهنگ‌کننده مزدوران علیه مقاومت و پناهندگان ایرانی در فرانسه کار می‌کند و حل‌وفصل امور حقوقی واداری مزدوران را هم به عهده دارد.
وی در هماهنگی با وزارت بدنام، انتقال غیرقانونی مزدوران به فرانسه را از عراق و ایران ترتیب می‌دهد و برای این کار از مسیر ترکیه و یونان استفاده می‌کند.
مزدور قربانعلی حسین نژاد در دی‌ماه ۱۳۹۱ از هتل مهاجر بغداد و عیسی آزاده در اسفند ۱۳۹۲ از تهران به کمک همین مأمور به فرانسه منتقل شدند.
قربانعلی حسین نژاد و عیسی آزاده مزدوران وزارت اطلاعات در فرانسه
شادانلو همچنین دست‌اندرکار تأمین شغل و محل استقرار، اجاره ماشین، بلندگو و سایر الزامات برای تجمعات مزدوران اطلاعات علیه مقاومت ایران است.
جهانگیر شادانلو که بیش از ۲۰ سال قبل به فرانسه آمده به‌رغم تظاهر به مخالفت با رژیم، سالیان متمادی است با سفارت رژیم در پاریس و بخصوص با بخش اطلاعات آن ارتباط و همکاری فعال دارد.
شادانلو یک شرکت ساختمانی دایر کرده که دفتر آن در منطقه ۱۵ از مناطق اعیان‌نشین پاریس قرار دارد.
در خرداد ۸۵ جواد فیروزمند مأمور دیگر وزارت اطلاعات در شرکت ساختمانی شادانلو به‌طور غیرقانونی مشغول به کار شد.
محمد شیرازی به شادانلو مأموریت داده بود که امکانات خود را برای حل مسائل فیروزمند و ازجمله فراهم کردن یک پوش مناسب برای فعالیت‌های این مزدور به کار بگیرد.
در همین رابطه شادانلو «انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه» را به نام خودش تأسیس و ثبت کرد. این انجمن با به‌کارگیری عناصری مانند جواد فیروزمند در جهت توطئه علیه مقاومت ایران، عضوگیری برای شبکه اطلاعاتی و جاسوسی وزارت اطلاعات و به دام انداختن پناه‌جویان و ایرانیان مقیم فرانسه تشکیل‌شده است.
این نام‌گذاری برای کتمان ماهیت واقعی و وابستگی این «انجمن» و دست‌اندرکاران آن به وزارت اطلاعات رژیم است. بخصوص که این‌گونه انجمن‌های پوششی به‌مثابه سرپلی برای طرح‌ها و جاسوسی گشتاپوی آخوندها علیه پناهندگان و مخالفین رژیم مورداستفاده قرار می‌گیرد.

تجمع لباس شخصی‌های چاقوکش گشتاپوی آخوندی

در خرداد ۸۶ سایت‌های وزارت اطلاعات یک آگهی برای برگزاری جلسه‌ای در پاریس زیر عنوان «سمینار صلح و همزیستی مسالمت‌آمیز آری، خشونت و فرقه‌گرایی نه» منتشر کردند. این جلسه برای اعلام تأسیس یک انجمن پوششی جدید وزارت اطلاعات به نام «انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه» بود.
در فراخوان‌های وزارت اطلاعات برای شرکت در این به‌اصطلاح سمینار، اسامی جواد فیروزمند و جهانگیر شادانلو همراه با شماره تلفن‌هایشان به‌عنوان طرف حساب و پاسخگوی مراجعین درج‌شده بود.
در روز ۲۷ خرداد ۸۶ از ساعاتی قبل از زمان شروع سمینار فرمایشی مأموران وزارت اطلاعات تدریجاً وارد محل سالن فیاپ در پاریس شدند.
مأموران رژیم که در این برنامه شرکت داشتند عبارت بودند از: جواد فیروزمند، جهانگیر شادانلو، محمدحسین سبحانی، مسعود خدابنده، ان سینگلتون، علی‌اکبر راستگو، علی راستبین، آلن شوالریاس (یک فرانسوی در ارتباط با مزدوران وزارتی) و … به همراه دو تن از چاقوکشان حرفه‌ای وزارت اطلاعات و سفارت رژیم در پاریس که با تدارک سلاح و تجهیزات لازم نظیر چاقو، گاز اشک‌آور، پنجه بکس و … برای حمله و هجوم و سو، قصد به جان پناهندگان و ایرانیان مخالف رژیم کاملاً آماده بودند.

 آلن شوالریاس در سالن فیاپ پاریس

 صحنه‌های چاقوکشی و مجروح کردن هم‌وطنان توسط چاقوکش‌های سفارت رژیم

وقتی در زمان اعلام‌ شده برای شروع جلسه شماری از پناهندگان قصد ورود به محل جلسه را داشتند توسط سبحانی و چند مأمور دیگر مورد سؤال و حمله و هجوم قرار گرفتند. مأموران سپس همراه با فحش و ناسزا به جان پناهندگان افتادند و آن‌ها را وحشیانه مورد ضرب‌ وجرح قراردادند. درنتیجه حملات وحشیانه چاقوکشان لباس شخصی رژیم، چند تن از پناهندگان به‌ شدت مجروح و مصدوم شدند.
با ورود ارگان‌های امنیتی و انتظامی و پلیس فرانسه، به صحنه و بررسی و تحقیقات پیرامون این ماجرا و کشفیات پلیس و شهود صحنه، مزدوران جنایتکار شناسایی و سه نفر از آن‌ها شامل سبحانی و دو مأمور چاقوکش دستگیر شدند و تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

مزدور سبحانی به همراه دو چاقوکش سفارت رژیم در بازداشتگاه پلیس فرانسه- پاریس- خرداد ۸۶ 

به‌این‌ترتیب، جلسه‌ای که قرار بود سرپوشی برای توطئة آخوندها علیه پناهندگان سیاسی شود، قبل از اینکه عملی گردد به یک افتضاح سیاسی برای رژیم آخوندی و مزدورانش در خارج کشور تبدیل شد. به‌طوری‌که تا ۲۴ ساعت همه بلندگوهای رژیم سکوت کرده و واکنشی نشان ندادند. فضاحت‌ بارتر اینکه رژیم مجبور شد در رسانه رسمی خودش به دفاع از انجمن پوششی اطلاعات بپردازد و بگوید:
«انجمن ایرانی‌های مقیم فرانسه که قرار بود یک نشستی داشته باشند تحت عنوان صلح و همزیستی مسالمت‌آمیز آری، خشونت و فرقه‌گرایی خیر، در مرکز همایش‌های فرهنگی پاریس بودند که یهو ۵۰ نفر از اعضای گروهک منافقین با چاقو و شیشه بطری به برگزارکنندگان و حاضرهای توی این همایش حمله کردند و سیزده نفرشان را دمرکردند و فرستادند بیمارستان و بعد پلیس فرانسه وارد ماجرا شد و گاز اشک‌آور و بازداشت و…».
(تلویزیون شبکه دو رژیم – ۲۹ خرداد ۸۶)

هفته‌نامه فرانسوی اکورژیونال در گزارشی تحت عنوان «فردی که به تبلیغ علیه مجاهدین پرداخته بود یک تروریست واقعی است»، نوشت:

«در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۰۵ محمدحسین سبحانی در جلوی شهرداری اورسوراوآز علیه پناهندگی اعطاشده به مجاهدین خلق در فرانسه به تظاهرات پرداخته بود. این فرد همین روزها پس از شرکت در یک چاقوکشی دستگیرشده است. این فرد یک مأمورسرویس‌های اطلاعاتی رژیم ملاها است، همان سرویس‌هایی که در ایران به طرز بی‌رحمانه‌ای رفتار می‌کنند. درهرصورت این شاهد ممتاز بازپرس فرانسوی ژان لوئی بروگیر به همراه ۲ نفر از رفقایش به اتهام چاقوکشی علیه مخالفان ایرانی در وسط شهر پاریس تحت پیگرد قضائی قرارگرفته است. وی جزو یک گروه ۳ نفره است که در پاریس دستگیرشده‌اند».
جان سانو نایب‌رئیس بخش محرمانه اطلاعات مرکزی در دولت بوش در کنفرانس پاریس ۲ فوریه ۲۰۱۳ در رابطه با این‌گونه روش کار وزارت اطلاعات می‌گوید:
«یک تکنیک که وزارت اطلاعات به‌خوبی از آن استفاده کرده چیزی است که ما به آن “پرچم کاذب” میگوییم. آن‌ها آدم‌ها را طوری جا می‌زنند که وانمود کنند افراد دیگری هستند مثلاً از اعضای جنبش سبزند یا از اعضای مجاهدین خلق. گروه‌های پوششی و نمایندگانی که بجای وزارت اطلاعات عمل می‌کنند خود را به‌صورت سازمان‌های ایرانی- آمریکایی یا آکادمیسینهای معتبر نشان می‌دهند. همچنین وزارت اطلاعات در جوامع ایرانی خارج از ایران نفوذ می‌کند. آن‌ها از شیوه‌های مختلف استفاده می‌کنند و حتی همین‌جا در فرانسه سازمانی هست بنام “حمایت از پناهندگان ایرانی” که وزارت اطلاعات توسط این سازمان تلاش می‌کند ایرانیان را به استخدام خود درآورد تا علیه ایرانیان در فرانسه جاسوسی کنند».

شادانلو سرپل وزارت اطلاعات در پاریس 

جهانگیر شادانلو به‌عنوان یک سرپل وزارت اطلاعات در پاریس مأموریت‌های گوناگونی دارد. ازجمله مسئولیت حل‌وفصل مسائل لجستیکی مزدوران در انجام وظایف محوله از سوی وزارت اطلاعات و مرکز جاسوسی رژیم در فرانسه تحت نام سفارت.
برای نمونه در ۲۲ تیرماه ۹۴ در آستانه اجتماع بزرگ مقاومت ایران در پاریس، آخوندها هم‌زمان با انتقال مأموران وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس به لیبرتی به‌منظور شکنجه روانی مجاهدین، مزدوران قربانعلی حسین نژاد و مصطفی محمدی را به دفتر شورای ملی مقاومت در آور سور اواز جهت حادثه سازی و ایجاد درگیری و بروز کردن اطلاعات خود برای اقدامات تروریستی از طریق عکس‌برداری و فیلم‌برداری با دوربین‌های متعدد اعزام نمودند.این مزدوران وقتی با گشت‌های حفاظتی و مأموران ژاندارمری و پلیس محل مواجه شدند، بشدت وحشت کرده و پا به فرار گذاشتند اما متعاقباً دستگیر و بازداشت گردیدند.

 مزدوران مصطفی محمدی و قربانعلی حسین نژاد در حوالی اور سوراواز برای اجرای ماموریت

علیه مقاومت ایران تحت نظارت سفارت رژیم آخوندی- ۱۰ ژوئیه ۲۰۱۵

مزدور قربانعلی حسین نژاد که بسیار ترسیده بود بلادرنگ در ژاندارمری اعتراف کرد که شخصاً تقصیری نداشته و سفارت رژیم ایران در فرانسه، او را با مصطفی محمدی و دخترش به این مأموریت فرستاده است. وی در اظهاراتش که بر روی نوار با صدای خودش ضبط‌ شده گفت سرپل اطلاعات رژیم در سفارت ایران در فرانسه از طریق یک مأمور اطلاعات به نام حمید عبادی (یکی از اسامی مستعار احمد ظریف، رئیس ایستگاه وزارت بدنام در سفارت رژیم در پاریس و هماهنگ‌ کننده مزدوران علیه مقاومت و پناهندگان ایرانی در فرانسه) با شماره تلفن‌های ۰۰۳۳۷۵۸۰۳۰۷۰۱ و ۰۰۳۳۱۴۰۶۹۷۹۵۹ این مأموریت را به وی داده است و جهانگیر شادانلو (مأمور افشاشده اطلاعات در پاریس) را به همراه آن‌ها برای کرایه خودرو فرستاده است.
از دیگر وظایف شادانلو به‌عنوان سرپل وزارت اطلاعات در رابطه با مزدورانی است که وزارت بدنام به فرانسه می‌فرستد و مأموریت دارد که مسئله اقامت و پناهندگی آن‌ها را پیگیری و استقرارشان را با هزینه وزارت اطلاعات حل کند و هم‌زمان آن‌ها را وارد شبکه و انجمن‌های پوششی وزارت اطلاعات کند و لوازم مأموریت مزدوران جدیدالورود را در راستای کارزار شیطان سازی گشتاپوی آخوندی علیه مجاهدین فراهم کند.
اطلاعات آخوندی همه این کارها را با مخفی‌کاری تمام انجام می‌دهد تا هم هویت مأموران خود و هم شبکه وزارت اطلاعات لو نرود؛ اما مجاهدین به دلیل هوشیاری و شناختشان از فاشیسم مذهبی و ارگان‌های سرکوبگر پوششی آن، همه پرده‌های استتار را کنار می‌زنند و واقعیت آن‌ها را در معرض عموم هم‌وطنانمان می‌گذارند. اینجاست که لباس شخصی‌های برون‌مرزی رژیم وابسته به نوپو (نیروی ویژه پشتیبانی از ولایت) کف به دهان می‌آورند و کینه وغیظ خودشان را از«گاف» های هم‌ دستانشان که باعث افشای آن‌ها شده ابراز می‌کنند:
«سایت همبستگی شورای ملی مقاومت اطلاعیه می‌دهد و می‌گوید یکی از مزدوران رژیم به خارج آمده است. این شخص آمده و شادانلو هم دنبال کارش است. هیچ‌کس نمی‌دانست که ایشان به پاریس آمده و من دنبال کار ایشان هستم. اداره پناهندگی با ما قرار گذاشته بود که برای این کار مراجعه کنیم… بعد از ایشان پرسیده این آقا کیه که با شماست؟ چون مرا نگذاشتند که با او به اتاق بروم که خودمان با او صحبت کنیم. ایشان [مزدور قربانعلی حسین نژاد] پرسیده برای چی؟ ایشان گفته من پلیسم و شما باید به من بگویید که این آقا کیه؛ که این آقا هم‌اسم مرا گفته و اینجا را متأسفانه ایشان گاف کرده؛ که بعد عین همین را به مجاهدین دادند».
(مصاحبه جهانگیر شادانلو از مأموران لباس شخصی با تلویزیون اجاره‌ای وزارت موسوم به مردم- ۲۹ دی ۹۱)
البته مأمور وزارت اطلاعات توضیح نمی‌دهد که اگر محض رضای خدا به پناهندگان کمک می‌کند و هیچ مأموریت و طرحی هم در کار نیست، چه نیازی به این‌همه مخفی‌کاری و ترس از برملا شدنش دارد؟! و چه چیزی را می‌خواهد کتمان کند؟!
جمع‌آوری مزدوران وزارتی و تشکیل جلساتی که دستور کار و برنامه آن‌ها را وزارت اطلاعات مشخص می‌کند، بخش دیگری از مأموریت شادانلو است.

 نمایش مزدوران وزارتی با صحنه‌گردانی جهانگیر شادانلو و حضور

جواد فیروزمند، علی‌اکبر راستگو، علیرضا نصراللهی و … – پاریس – ۱ آذر ۸۷

بعد از خوش‌خدمتی‌های فراوانِ شادانلو به آخوندها، وزارت اطلاعات به شادانلو مأموریت داد که یک برنامه تلویزیونی اینترنتی که هزینه آن را وزارت تأمین می‌کند اجاره نماید تا از این طریق درون‌مایه آخوندها و گشتاپوی آن‌ها را از دهان چند دوجین از مزدوران لو رفته و پیشانی سیاه که از فرانسه و سایر کشورهای اروپایی به‌نوبت جمع‌آوری می‌شوند تخلیه و فرافکنی کند.
مزدورانی از قبیل قربانعلی حسین نژاد، محمد کرمی، علی‌اکبر راستگو، عیسی آزاده، بتول سلطانی، جواد فیروزمند، محمدحسین سبحانی، بتول ابراهیمی و… همراه با شادانلو به‌عنوان پای ثابت منبر آخوندی هستند و به پخش مشمئزکننده‌ترین فرافکنی‌های لومپنی-آخوندی علیه مجاهدین و مقاومت ایران اشتغال دارند.
به دلیل رسوایی این خیمه‌شب‌بازی، وزارت اطلاعات به فاصله چند هفته به‌ناچار این‌گونه فعالیت‌ها تحت نام آریا را مختومه اعلام کرد تا با اسم و عنوان دیگر مجدداً وارد شوند.
مأموریت ابلاغ‌ شده وزارت اطلاعات به شبکه مأموران خارج کشوری خود ازجمله مزدور جهانگیر شادانلو دروغ‌پردازی علیه مجاهدین و مقاومت ایران باهدف شیطان سازی با شعار «مجاهدین بدتر از آخوندها» می‌باشد. نتیجه عینی و کارکرد سیاسی چنین هدفی سرپا نگه‌داشتن فاشیسم مذهبی می‌باشد. به یک نمونه توجه کنید:
«… خوب ببینید این چه فرقه وحشتناکیه، خدا را شکر که این‌ها جایی در ایران ندارند ولی اگر در ایران می‌خواستند بیایند چه بلایی سر مردم ایران، صدبار بدتر از این رژیم اسلامی می‌آوردند… خوب آدم کشند، جنایتکارند، شکنجه‌گر هستند… این فرقه‌ای که برای مردم مشخص‌شده جنایتکارتر از این رژیم هستند.» (مزدور شادانلو – تلویزیون اجاره‌ای موسوم به مردم – ۵ آذر ۹۱)
این مزدور همچنین اعدام و کشتار خانواده‌ها و هواداران و اعضای مجاهدین در داخل کشور مثل علی صارمی و جعفر کاظمی و محمد حاج آقایی توسط این رژیم جنایتکار را توجیه می‌کند. وی با این شعار که مجاهدین بدتر از آخوندها و خمینی هستند، قصد دارد اعدام و کشتار آن‌ها را مشروع جلوه دهد این همان منطق خمینی در قتل‌عام سال ۶۷ است:
«الآن به خاطر اینکه آیت‌الله دیگری، یا بقول خودشان رهبری آقای رجوی بدتر از آقای خمینی بر سر ملت ایران نیاد و دوباره همان آش و همان کاسه نباشد و یا اینکه از چاله دربیاییم به چاه مجاهدین نیفتیم، باید این‌ها گفته شود… این گور دسته‌جمعی که فرمودید این دومیش است که در آنجا پیدا می‌شود. همان‌طور که دوستان جداشده قبلاً گفته‌اند این‌ها مخالفان خودشان را می‌کشتند… به نظر ما سران مجاهدین و سران جمهوری اسلامی باهم در تماس هستند. چون به هم احتیاج دارند». (مزدور شادانلو -تلویزیون اجاره‌ای موسوم به مردم – ۵ آذر ۹۱)

افشای مزدوران وزارتی یک وظیفه ملی

گشتاپوی آخوندی علاوه بر تبلیغات دروغ و کارزار شیطان سازی علیه مجاهدین، همه شیوه‌ها و اهرم‌های فشار و تهدید و تطمیع برای مأیوس کردن جامعه ایرانیان و پناهندگان سیاسی از مبارزه در راستای سرنگونی رژیم و مهم‌تر از آن، ممانعت از حمایت و فعالیت در ارتباط با نیروی اصلی سرنگونی رژیم یعنی مجاهدین و مقاومت ایران را به کار می‌گیرد تا ایرانیان و پناهندگانی که در مخالفت با رژیم ناچار از ترک کشور شده‌اند را به لحاظ سیاسی منفعل کند.
یک هدف دیگر وزارت اطلاعات، مخدوش کردن مرز سرخ ارتباط و تماس با سفارت‌ها و ارگان‌های رژیم و ترویج و تبلیغ رفتن به ایران تحت حاکمیت آخوندها و سرانجام به دام انداختن ایرانیان پناهنده در خارج برای جاسوسی و همکاری با رژیم و ایجاد مانع برای اتحاد و همبستگی و شکل‌گیری تشکل‌ها و تجمعات ایرانیان علیه رژیم است.
به همین جهت شناسایی و افشای فعالیت‌های رژیم و مأموران و مزدورانش یک ضرورت و یک وظیفه ملی و میهنی برای هر ایرانی است.
سایت ایران افشاگر
شهریور ۹۶

پاورقی

(۱) منوچهر شلالی مأمور وزارت اطلاعات رژیم آخوندی در فرانسه، روز ۳ خرداد ۸۹ در اثر حمله ناگهانی قلبی در جزیره کیش درگذشت و متعاقباً جسد وی در جزیره کیش مهروموم و به تهران منتقل شد. (سیمای آزادی – ۲۱ خرداد ۸۹)

لینک‌ها

۱– دسامبر ۲۰۱۲ گزارش تحقیقات کنگره وپنتاگون- وزارت اطلاعات

۲- متن سند پی‌دی‌اف افشای مزدور جهانگير شادانلو 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر